  • 11. Data: 2011-08-22 11:13:09
    Temat: Re: Płyty elektryczne na 230V
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Sun, 21 Aug 2011 23:04:35 +0200, kogutek napisał(a):
    > To inni robią syf a nie ja.
    Jesteś w błędzie.

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

    Dołącz do tych, którym zależy. http://zwijaj.pl/

  • 12. Data: 2011-08-22 19:48:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kogutek wrote:

    > Nie cytuję. Zostawiam żeby było wiadomo do czego się odnoszę. A z
    > reguły odnoszę się do całości tego co ktoś napisał. Nie moja wina że
    > jak zaczęli uczyć czytać ze zrozumieniem to półmózgi nie potrafią
    > ogarnąć kilku zdań i odpisać po całości, tylko muszą się ustosunkować
    > do każdego zdania oddzielnie. To inni robią syf a nie ja.

    drogi półmózgu na cholerę jednak łamiesz linie i z 6 lini tekstu produkujesz
    25 linii powietrza.

  • 13. Data: 2011-08-22 19:50:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kogutek wrote:
    > Nie ma obowiązku czytania ani odpowiadania. Nie pasuje to spadaj na
    > drzewo chamie zbuntowany.

    wybacz ale twoje cytowanie jest odpowiednikiem puszczania bąków w
    towarzystwie. Okazujesz że nie masz dla nas szacunku.

  • 14. Data: 2011-08-22 20:32:18
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > wybacz ale twoje cytowanie jest odpowiednikiem puszczania bąków w

    > towarzystwie. Okazujesz że nie masz dla nas szacunku.

    Tekst dobry ale tam gdzie jest wersal. Niusy to kupa gówna, co widać słychać i
    czuć. Miał uj na kaczych łapach lawa powód pisać co napisał. Nie miał. A Ty też
    nie pouczaj bo mnie możesz co najwyżej w dupę pocałować. Nie chcesz to nie
    czytaj, nie odpisuj i razem z innymi przygłupami co nie pamiętają więcej niż dwa
    zdania i dzielą tekst spadaj na bambus banany prostować.

  • 15. Data: 2011-08-22 20:47:38
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 22:32:18 +0200, kogutek napisał(a):
    [ciach kupa bzdetów]
    Zmusiłeś mnie do rozszerzenia mojej plonkownicy o wpis:
    [pl.rec.dom]
    !markread From "kogutek"

    --
    Pooh Zwijasz?
    http://zwijaj.pl/

  • 16. Data: 2011-08-23 09:35:47
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-08-22 22:47, Pooh pisze:
> [...]
    > [ciach kupa bzdetów]
    > Zmusiłeś mnie do rozszerzenia mojej plonkownicy o wpis:

    Wpisuj, wpisuj, zostaną ci sami yntyligentni inaczej z tobą na czele :-)

  • 17. Data: 2011-08-23 10:07:57
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Wpisuj, wpisuj, zostaną ci sami yntyligentni inaczej z tobą na czele :-)

    Za dużo rzeczy można zapłacić kartą. Ale możliwość pojeżdżenia po kimś jak po
    burej suce z gwarancją że nie odpowie, jest bezcenna.

  • 18. Data: 2011-08-26 12:59:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości

    >Wpisuj, wpisuj, zostaną ci sami yntyligentni inaczej z tobą na czele :-)

    Jestes w mylnym bledzie to dziala dokladnie na odwrot, inteligentni inaczej
    po prostu znikaja.

  • 19. Data: 2011-08-26 14:04:44
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-08-26 14:59, Ghost pisze:

    > Jestes w mylnym bledzie

    Właśnie widać jaka inteligencja została.
    Nawet jednego zdania nie umiesz dobrze napisać.
    Ten KF jest dla tępych troli, którym skończyły się argumenty do dalszej
    dyskusji.

  • 20. Data: 2011-08-26 14:23:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    >Nawet jednego zdania nie umiesz dobrze napisać.

    Co to za dzwiek?

    >Ten KF jest dla tępych troli, którym skończyły się argumenty do dalszej
    >dyskusji.

    Zgdaza sie. Mam ich w KF cale mnostwo.