  • 11. Data: 2019-01-25 22:33:14
    Temat: Re: Po kilku dniach wiatru (było: izolacja garażu)
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 25.01.2019 21:05, Kris wrote:

    > I tu jest rozwiązanie zagadki
    > Co daje ocieplenie podłogi w nieogrzewanym garażu?
    > Nic. Więcej szkodzi jak pomaga
    > Grunt pod garażem zimą zawsze te 5-8stC ma więc dodatkowo dogrzewa garaż.

    Dokładnie. W nieocieplym nie ma sensu dawać żadnego ocieplenia, bo i po
    co. Trzeba się raczej odgrodzić od tego.

  • 12. Data: 2019-01-26 07:10:43
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-01-25 o 22:33, KIKI pisze:

    > Dokładnie. W nieocieplym nie ma sensu dawać żadnego ocieplenia, bo i po
    > co. Trzeba się raczej odgrodzić od tego.

    Nazywa się "nieocieplony" bo nie ma ocieplenia. Gdy dasz ocieplenie - to
    będzie "ocieplony".
    ;)

    Nieogrzewany garaż warto ocieplić ze wszystkich stron - oprócz podłogi.
    Chroni to też latem przed przegrzaniem.

    --
    MN

  • 13. Data: 2019-01-26 10:24:26
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Jan 2019 22:02:31 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Trójmiasto. -8 od dwóch dób. Wcześniej cieplej - gdzieś tak -5 przez 5 dni.

    No to dobry wynik.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 14. Data: 2019-01-26 13:05:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 25 Jan 2019 16:04:11 +0100, Maciek

    > Jest ocieplenie w podłodze.

    No to bez sensu jeśli nie było zamiaru jego ogrzewania. Ja daję bez
    ocieplenia w podłodze, w zamian za to dam jakieś promienniki na podczerwień
    jak będzie trzeba podgrzać. Choć waham się jeszcze co do tego ogrzewania
    garażu, bo idę z całą pewnością w EV -- a te (w sensie baterie) lubią
    "ciepło". Generalnie audytor mi wyliczył że w garażu nawet w największe
    mrozy temp. nie powinna spaść poniżej +5.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 15. Data: 2019-01-26 13:07:48
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-01-26 o 13:05, Myjk pisze:
> [...]
    > "ciepło". Generalnie audytor mi wyliczył że w garażu nawet w największe
    > mrozy temp. nie powinna spaść poniżej +5.

    Baterie lubią ciepło? +5 st to idealne dla nich warunki.

    --
    MN

  • 16. Data: 2019-01-26 16:05:00
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 26.01.2019 13:05, Myjk wrote:
> [...]
    > "ciepło". Generalnie audytor mi wyliczył że w garażu nawet w największe
    > mrozy temp. nie powinna spaść poniżej +5.

    Audytor wyliczył :-)