  • 21. Data: 2009-01-16 19:35:34
    Temat: Re: Po odbiorze- opodatkowanie.
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > a jak sie mozna zameldowac lub zglosic budynek do opodatkowania (co by
    > zejsc z taryfy c11 za prad) jezeli niema nadanej nazwy ulicy i ulica jest
    > wlasnoscia prywatna ?

    Skoro dostało się pozwolenie na budowe to już problem gminy w jaki sposób
    będzie numerować budynek. Stawiam na kolejne literki w tym samym numerze.
    Widywałem wiele takich sytuacji - drogi osiedlowe bez nazwy i kolejne
    literki na budynkach.

  • 22. Data: 2009-01-16 20:10:07
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "MalyMJ" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > a jak sie mozna zameldowac lub zglosic budynek do opodatkowania (co by
    > zejsc z taryfy c11 za prad) jezeli niema nadanej nazwy ulicy i ulica jest
    > wlasnoscia prywatna ?

    Ja napisalem podanie i tyle. Panowie przyjechali sprawdzic, czy dom
    wykonczony. Nikt nie pytal o odbior budynku, w ogole nic ich to nie
    interesowalo, nie pytali rowniez o pomiary, czy oswiadczenie elektryka. Co
    kraj to obyczaj.

    Pozdro.. TK

  • 23. Data: 2009-01-16 21:19:42
    Od: a...@g...com

    On 16 Sty, 20:25, MalyMJ <m...@t...pl> wrote:

    > a jak sie mozna zameldowac lub zglosic budynek do opodatkowania (co by
    > zejsc z taryfy c11 za prad) jezeli niema nadanej nazwy ulicy i ulica
    > jest wlasnoscia prywatna ?

    U mnie (Slask, Vattenfall) wystarczy stan surowy zamkniety i mozna
    przejsc na normalna taryfe.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 24. Data: 2009-01-17 16:33:33
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "psb" <p...@p...to> napisał

    > Numer posesji możesz uzyskać, zameldować się możesz w urzędzie, ale pokaż
    > potwierdzenie zameldowania w nadzorze budowlanym, a dostaniesz 5000
    > pokuty, bo wg nich meldunek = mieszkanie.

    Nie do końca. Mieszkać nie muszę w budynku, który buduję. Mam na działce też
    blaszak - garaż 2 x 3 m. Nie wiem, co na to przepisy inne niż meldunkowe,
    ale zameldować się w tym można. Kolega z biura meldunkowego powiedział, że
    może meldować jak na działce jest coś, co można nazwać "dachem nad głową".
    Teoretycznie - bo w praktyce urzędnik nie ma możliwości sprawdzenia, czy na
    działce jest cokolwiek.

    Pozdrawiam,
    /\/\\/\/

  • 25. Data: 2009-01-17 18:32:54
    Od: psb <p...@p...to>

    wolim pisze:

> [...]
    > Teoretycznie - bo w praktyce urzędnik nie ma możliwości sprawdzenia, czy na

    Zgadza się, mi pani powiedziała, że mogę się zameldować jeżeli namiot
    stoi na działce, ale pinb patrzy po swojemu na sprawę i pani przy
    meldowaniu poradziła, żeby dowód wymienić dopiero po upływie 21 dni od
    zgłoszenia zakończenia budowy.

    psb

  • 26. Data: 2009-01-18 16:35:20
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No jak twoje wymiary będą bardzo odbiegały od wymiarów z projektu na,
    > który
    > zostało wydane pozwolenie to może i będą chcieli zweryfikować....

    Ciekawe skąd kobiety z wydziału finasowego będą miały twój projekt.... One
    mają tylko informację ze Starostwa o zmianie w rejestrze gruntów (wpisaniu
    budynku).

    U mnie UM robi rocznie 20 kontroli. Ale ogólnie, nie tylko w nowych
    budynkach.

  • 27. Data: 2009-01-19 20:22:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    MalyMJ wrote:

    > a jak sie mozna zameldowac lub zglosic budynek do opodatkowania (co by
    > zejsc z taryfy c11 za prad) jezeli niema nadanej nazwy ulicy i ulica
    > jest wlasnoscia prywatna ?

    a to macie jakiś głupi ZE... u nas od razu dają docelową taryfę