  • 1. Data: 2016-02-20 02:39:32
    Temat: Po zebraniu wspólnoty
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Aż mnie trzepie...
    scenka 1
    Dlaczego płacimy tak duży czynsz? Na moim drugim mieszkaniu płacę o 200 mniej.
    Ja się zastanawiam dlaczego sama pani nie sprawdzi w papierach
    i nie porówna poszczególnych pozycji. Pani podobno jest księgową

    scenka 2
    Dlaczego płacimy taki duży fundusz remontowy i nic nie remontujemy?
    Jak sprzeda mieszkanie a remontu nie będzie to nikt tej kasy jej nie odda.

    scenka 3
    walka o ogień znaczy miejsca parkingowe.
    likwiduejmy mini plac zabaw, likwidujemy chodniki, krzaki trawniki,
    więcej miejsc parkingowych.
    Ktoś wpada na pomysł robimy strefe z identyfikatorami.
    Jak ktoś wjedzie bez to do straży i zapłaci mandat.
    Po półgodzinie. Nie bo wtedy straż sprawdzi wszystkich
    i okaże się że ci z identyfikatorami też zapłacą bo stoją na trawniku.

    I tak półgodziny.
    Każde mieszkanie po dwa auta a garaże czekały dwa lata na sprzedaż.
    Gdzie ci ludzie mieli/mają rozum?

    i na temat grupy :)
    Inspekcja elektryków mnie czeka.
    A ja wprowadziłem kilka usprawnień (pradu nie kradne zaznaczam).
    Bać się?

  • 2. Data: 2016-02-20 07:35:44
    Temat: Re: Po zebraniu wspólnoty
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 20 lutego 2016 02:39:34 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    > Dlaczego płacimy taki duży fundusz remontowy i nic nie remontujemy?
    > Jak sprzeda mieszkanie a remontu nie będzie to nikt tej kasy jej nie odda.

    to w cenie mieszania jakos sie ujmie, a lepiej na remont miec niz potem kredyty brac.
    Chyba :)

> [...]
    >
    > I tak półgodziny.
    > Każde mieszkanie po dwa auta a garaże czekały dwa lata na sprzedaż.

    wzieli kalkulatory i policzyli ze ich nie stac, bo ledwo na splate raty kredytu jest.
    Plakatów z zieloną wyspą tuska nie widzieli.

    jak nie przekombinowales to raczej nie

    b.

  • 3. Data: 2016-02-20 09:17:09
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Aż mnie trzepie...

    Hehehehe, znam to, znam, szwagier mieszka we wspólnocie. Ci sami ludzie
    gdyby byli w spółdzielni mieliby wszystko w dupie i prezes by ich dowolnie
    rozgrywał. A na zebraniach wspólnotowych lemowska większość dochodzi do
    głosu :-)

  • 4. Data: 2016-02-20 21:04:18
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 20.02.2016 o 02:39, Bolko pisze:

    > i na temat grupy :)
    > Inspekcja elektryków mnie czeka.
    > A ja wprowadziłem kilka usprawnień (pradu nie kradne zaznaczam).
    > Bać się?

    Jak zrobiłeś zgodnie ze sztuką to nie.
    Będą sprawdzali głównie gniazdka z bolcem, czy rezystancja pętli zwarcia
    jest właściwa. No i różnicówkę jeśli masz.

  • 5. Data: 2016-02-21 10:53:25
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2016-02-20 o 02:39, Bolko pisze:
> [...]
    > Ja się zastanawiam dlaczego sama pani nie sprawdzi w papierach
    > i nie porówna poszczególnych pozycji. Pani podobno jest księgową

    Bo tyle wydajecie.
    Sprawdź rozliczenie roczne i wszystkie faktury.

    > scenka 2
    > Dlaczego płacimy taki duży fundusz remontowy i nic nie remontujemy?
    > Jak sprzeda mieszkanie a remontu nie będzie to nikt tej kasy jej nie odda.

    Bo taki ustaliliście.

> [...]
    >
    > I tak półgodziny.
    > Każde mieszkanie po dwa auta a garaże czekały dwa lata na sprzedaż.

    Wspólnota to coś na wzór spółki, w której udziałowcami są właściciele
    mieszkań. Jak każdy myśli tylko o tym, by jak najwięcej wyciągnąć ze
    wspólnego i jak najmniej dać od siebie, to taka wspólnota będzie
    fatalnie działała. To będzie dogorywanie i wewnętrzne walki.

    To trochę jak problem wspólnego pastwiska
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Tragedia_wsp%C3%B3lneg
    o_pastwiska

    Udziały w beznadziejnej spółce się po prostu sprzedaje, czego i tobie życzę.

    M.