  • 21. Data: 2015-06-15 15:05:11
    Temat: Re: Podatek kastralny
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    .
    > W zasadzie juz jest w postaci podatku od gruntu w Warszawie.
    > Co do ew. buntu obywateli, to te 3%, ktore nie chce wysokich podatkow, nie
    > zamierza robic rewolucji. No chyba, ze z 3% zrobi sie 53, wtedy rewolucja
    > bedzie - m.in. kilkaset tys urzedasow straci prace i podatki beda nizsze.

    taaa, masz moj glos...
    ale my w starszakach juz w to nie wierzymy....
    chcialbym natomiast zeby ten podatek zawieral przymus pierwokupu przez
    panstwo nieruchomosci od ktorej wyliczyli ten swoj ka_s_t_rater.
    Jak wylicza ze moj bunkier jest wart 300 000 zikoli - to zapraszam do
    notariusza.
    biore te 300 stowki, paszporty i naaaraaaaaa!
    ---
    gdzies czytalem jak katastrem pozywil sie Napoleon, bo przeca jego
    podmoskiewskie polowanie bylo kosztowne....
    ale nie pisze o tym jak on to zrobil, bo po pierwsze nie chce mi sie szukac
    czy tak bylo faktycznie a po drugie
    jak te scierwoochy z tzw rzadu to przypadkiem przeczytaja.....

  • 22. Data: 2015-06-15 19:08:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jeśli to właściciel będzie określał wartość nieruchomości? Wtedy państwo, czyli
    cała reszta ludzi żyjących na jakimś kawałku Ziemi też ma mieć w zakresie obowiązków
    odkupić od cwaniaka nieruchomość po brdzo zawyżnej wartości. Może wystarczy w takim
    przypadku że państwo ma prawo pierwokupu jeśli właściciel z nieznanych powodw rażąco
    obniży wartość.

  • 23. Data: 2015-06-15 20:19:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 czerwca 2015 19:08:43 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
> [...]
    przypadku że państwo ma prawo pierwokupu jeśli właściciel z nieznanych powodw rażąco

    Kogutek czemu nick zmieniłeś? Do tego drobiowego już przywykłem;)

  • 24. Data: 2015-06-15 20:23:05
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Znasz jakiś logiczny powód żeby wprowadzali na raty albo w niepełnej
    > wysokości ten podatek. Bo ja nie znam. Bredzenia o rozruchach można sobie
    > darować.

    jak beda mi chcieli wyrwac z kieszeni dodatkowe kilka tysiecy rocznie to wezme
    sobie urlop, kilku znajomych i pojade na wiejska conajmniej stanac z
    transparentem

    a tak powaznie - szanse na duze nowe podatki w tym samym roku co wybory
    parlamentarne oceniam na niewielkie

    --
    http://db.org.pl/

  • 25. Data: 2015-06-15 20:40:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Napleta se kupiłem. Znaczy się tableta. To założyłem owe konto na google.

  • 26. Data: 2015-06-15 21:42:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wybory decydują a koniunktura na rynku nieruchomości. Idealny czas na
    wprowadzenie to dołek na rynky budowlanym i handlu nieruchomościami. Rządowi
    wystarczy w takiej sytuacji że zbierze niewiele więcej niż z dotychczasowych
    podatków. Na Świecie stosowane są dwie metody wyznaczania wartości nieruchomości. Po
    coś te dwie metody są. Netoda niskiej stawki jest zdradliwa bo miejsca mało
    atrakcyjne jak dostatecznie dużo ludzi kupi ziemię stają się dużo droższymi dla
    wyliczenia podatku. Znowu tam gdzie często dochodzi do zmian właścicieli wysoka
    stawka z amortyzacją w długim czasie da większe wpływy do budżetu. Załóżmy że
    średnia cena to byłó 10 tysięcy. Od kupienia upłyneło sporo czasu czyli podstawa
    opodatkowania to np 8000. Zrobia stawkę dla budownictwa nielorodzinnego 0,6%. To
    miesiecznie wyjdzie 4 złote podatku. Nie przewiduję rozruchów ani żadnego wpływu na
    wybory z powodu czterech złotych miesięcznie. Panstwo zbierze w takiej sytuacji mniej
    wiecej tyle co teraz zbiera w innych podatkach od takiej nieruchomości. Ale przy
    zmianie właściciela mieszkanie zyskuje do wartości wolnorynkowej. 200 tysięcy x 0,6%
    da 1200 rocznie, stówe miesięcznie. Do przeżycia a 20 razy wiecej niz teraz. Za stówę
    miesięcznie rozruchów nie będzie. A jak by miały być to jakaś gadająca głowa powie w
    tv że jak ktoś pije piwo to wydaje tyle miesięcznie na piwo. To może z piwa albo
    papierosów zrezygnować.

  • 27. Data: 2015-06-15 21:45:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przed " załóżmy że ...." zginęło " wiele osób kupiło mieszkania od spółdzielni gmin"

  • 28. Data: 2015-06-16 00:41:08
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Kogutek czemu nick zmieniłeś? Do tego drobiowego już przywykłem;)

    Teraz dla odmiany z cytowaniem przesadzil w druga strone.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 29. Data: 2015-06-16 00:58:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co znowu nie tak z cytowaniem? Ani wcześniej ani teraz nie mam żadnego wpływu na
    cytowanie. Maszyna żyje własnym życiem.

  • 30. Data: 2015-06-16 01:19:37
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Co znowu nie tak z cytowaniem?

    Teraz nic nie cytujesz. Mimo wszystko to lepsze, niz cytowanie calego
    Usenetu, zeby dopisac 2 slowa od siebie.
    Natomiast w obu przypadkach nie wiadomo do czego sie odnosisz.

    > Ani wcześniej ani teraz nie mam żadnego wpływu na cytowanie. Maszyna żyje własnym
    życiem.

    To jestes jedna z nielicznych osob, ktore nie potrafia okielznac tej
    strasznej maszyny. Nie znam programu, ktory nie potrafi tak elementarnej
    rzeczy, jak cytowanie i czlowieka, ktory nie umie zaznaczyc co wyciac, a
    co zacytowac. Nawet MikrySoft ze swoim Oupslukiem dawal rade.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa