  • 1. Data: 2016-05-14 09:02:03
    Temat: Podatek katastralny?
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Chyba coraz bardziej realny - będziemy wynajmować własne domy od państwa :-)

    Bez tego 500+ nie wytrzyma czterech lat.

  • 2. Data: 2016-05-15 10:28:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dobre demokratyczne wzorce trzeba kopiowac. Dziwne ze KOD sie tym jeszcze nie zajal.
    Wymien wszystkie demokratyczne panstwa europejskie w ktorych nie ma podatku
    katastralnego.

  • 3. Data: 2016-05-15 10:58:28
    Temat: Re: Podatek katastralny?
    Od: Jan <J...@s...pl>

    > Dobre demokratyczne wzorce trzeba kopiowac. Dziwne ze KOD sie tym jeszcze nie
    zajal. Wymien wszystkie demokratyczne panstwa europejskie w ktorych nie ma podatku
    katastralnego.

    Jest wiele rzeczy dobrych do skopiowania a nie podatek i to taki który
    ograniczy własność osobistą.
    Nie mamy jako naród fabryk sklepów i innych rzeczy a po wprowadzeniu
    podatku katastralnego nie będziemy mieć też domów.

  • 4. Data: 2016-05-15 11:02:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bylo nie obalac komuny.

  • 5. Data: 2016-05-15 11:07:57
    Od: Jan <J...@s...pl>

    > Bylo nie obalac komuny.

    A co ma komuna do tego?
    Rząd propolski nie wprowadzi takiego podatku!
    A Antypolski może wprowadzić
    Czy masz jakieś przecieki z MF że piszesz że będzie?

  • 6. Data: 2016-05-15 11:36:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    masz pamiec malej rybki? Trzy minutowa? Napisales ze narod nie ma sklepow, fabryk. Za
    komuny narod mial sklepy i fabryki. Poza tym po co mnie pytasz o przecieki skoro
    Ghost twierdzi ze wie ze bedzie wprowadzony.

  • 7. Data: 2016-05-15 12:28:28
    Od: Pete <n...@n...com>

    > masz pamiec malej rybki? Trzy minutowa? Napisales ze narod nie ma sklepow, fabryk.
    Za komuny narod mial sklepy i fabryki. Poza tym po co mnie pytasz o przecieki skoro
    Ghost twierdzi ze wie ze bedzie wprowadzony.

    Całe szczęście, że nie ma. Ma jeszcze kopalnie, do których trzeba ciągle
    dopłacać.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2016-05-15 13:13:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wytlumacz to Janowi. Bo on nie chce podatku katastralnego ktory jest standardowym
    podatkiem w kapitalizmie i jego nastepcy gospodarce rynkowej. Na dodatek chce
    socjalistycznej wlasnosci panstwa sklepow i fabryk. I przy okazji socjalizmu chce
    zeby podatku katastralnego nie bylo.

  • 9. Data: 2016-05-15 16:49:50
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > podatku katastralnego ktory jest standardowym podatkiem w kapitalizmie

    Wolalbym, zeby najpierw wprowadzono kapitalizm, a potem ew. wspomniany
    podatek, przy obnizeniu pozostalych, ktore sa raczej charakterystyczne
    dla socjalizmu.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2016-05-15 17:39:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kapitalizmu sie nie da wprowadzic bo to teraz nazywa sie gospodarka rynkowa. A co do
    kapitalizmu. Zapewne uwazasz ze bylbys w nim kapitalista a nie robotnikiem najemnym.
    Popatrz na kapitalizm z perspektywy robotnika najemnego. Mniej rozowo to wyglada. W
    kapitalizmie nie istnieje swoboda prowadzenia dzialalnosci gospodarczej w takim
    znaczeniu jak to jest teraz. Chcesz kapitalizmu to przenies sie do Chin, Pakistanu
    itp.