  • 1. Data: 2011-06-08 17:11:56
    Temat: Podgrzewanie lustra w łazience- dylemat
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Witam wszystkich.
    Pytanie do użytkowników i budujących:
    Mam lustro o wymiarach 1m x 1,6m do wklejenia w kafelki w łazience.
    Chcę zastosować max 2 maty/folie grzejne, bo koszt oklejenia takiej powierzchni to
    majątek
    1.Na rynku dominuje Devi i zakładając,że wkleję 2 szt kabla grzejnego a na to
    lustro, mam
    nadzieję,że uzyskam teoretycznie coś jakby ramkę zaparowanego szkła wokół
    "odparowanego"
    Ale mam dylemat: owe kable są dość rzadko rozmieszczone, czy zatem zakładany efekt
    szlag trafi?

    2.Założenia podobne, ale tym razem wariant z folią grzejną przylepioną do
    lustra.Lustro przyklejam
    silikonem tylko w strefach wolnych od folii, czyli 20 cm ramka wokół.(Devi mówi,że
    folii sie nie
    klei do ścian)
    Czy lustro nie odpadnie? Jak przygotować wówczas podłoże?
    3. Czy są jakieś produkty konkurencyjne do Devi?

    R.

  • 2. Data: 2011-06-08 18:20:36
    Temat: Re: Podgrzewanie lustra w łazience- dylemat
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > Czy lustro nie odpadnie? Jak przygotować wówczas podłoże?
    > 3. Czy są jakieś produkty konkurencyjne do Devi?

    Masz w domu komore kriogeniczna?

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2011-06-08 18:44:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Czy lustro nie odpadnie? Jak przygotować wówczas podłoże?
    > 3. Czy są jakieś produkty konkurencyjne do Devi?

    Uhm, kabel grzewczy do terrarium.

  • 4. Data: 2011-06-08 18:59:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.06.2011 19:11, Rentier pisze:
> [...]
    > Mam lustro o wymiarach 1m x 1,6m do wklejenia w kafelki w łazience.
    > Chcę zastosować max 2 maty/folie grzejne, bo koszt oklejenia takiej

    Ummm... A po co chcesz sobie podgrzewać lustro?

    No chyba że w saunie ;) Bo w przypadku umywalki wystarczy, żeby lustro
    nie było tuż nad umywalką tylko jakieś 15 cm głębiej.

  • 5. Data: 2011-06-08 20:43:39
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 08 Jun 2011 19:11:56 +0200, Rentier napisał(a):

    > Lustro przyklejam
    > silikonem tylko w strefach wolnych od folii, czyli 20 cm ramka wokół.

    Wcześniej czy później się po prostu wybrzuszy i pęknie. I tyle.

    Jeśli się chce mocować silikonem, to lustro musi być mocowane punktowo
    (placki silikonu) na całej powierzchni. Jak moje (o tych samych wymiarach)
    20 lat temu - i nic mu się nie dzieje. Innym popękały te mocowane wokoło.
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 6. Data: 2011-06-08 21:14:44
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    wiadomości news:4defc68f$1@news.home.net.pl...

    > Ummm... A po co chcesz sobie podgrzewać lustro?
    >
    > No chyba że w saunie ;) Bo w przypadku umywalki wystarczy, żeby lustro nie
    > było tuż nad umywalką tylko jakieś 15 cm głębiej.

    ..., a lustro odizolowane od ściany pianką, styropianem lub korkiem.

  • 7. Data: 2011-06-08 21:47:14
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 8 Cze, 23:14, "Alexy" <a...@o...com.pl> wrote:

    > ..., a lustro odizolowane od ciany piank , styropianem lub korkiem.

    Wystarczy wentylacja mechaniczna i lustro nie paruje nawet po dlugim
    goracym prysznicu :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 8. Data: 2011-06-09 08:06:22
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.06.2011 23:47, Adam pisze:

    > Wystarczy wentylacja mechaniczna i lustro nie paruje nawet po dlugim
    > goracym prysznicu :)

    Ja akurat prysznic mam w dość szczelnej kabinie (mam manię na punkcie
    drewna i w łazience też mam drewniane ściany ;) ) ale nawet w lusterku w
    kabinie większym problemem jest osad jak para.

  • 9. Data: 2011-06-09 09:37:19
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Adam <a...@g...com> napisał(a):

    >Wystarczy wentylacja mechaniczna i lustro nie paruje nawet po dlugim
    >goracym prysznicu :)
    >pozdr.

    Nie zawsze, zalezy gdzie jest lustro w stosunku do kabiny/wanny
    oraz strug powietrza wytworzonych przez wentyle.

  • 10. Data: 2011-06-09 09:40:23
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    >No chyba że w saunie ;) Bo w przypadku umywalki wystarczy, żeby lustro
    >nie było tuż nad umywalką tylko jakieś 15 cm głębiej.

    Jesli lazienka jest mala, a ktos uwielbia gorace prysznice,
    wentylator wyciagajacy bedzie nie nad kabina
    z gdzies za lusterkiem, to zaparuje niezaleznie czy bedzie glebiej czy nie.