  • 11. Data: 2011-06-09 09:51:47
    Temat: Re: Podgrzewanie lustra w łazience- dylemat
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    W dniu 11-06-08 19:11, Rentier pisze:
    > (Devi mówi,że folii sie nie klei do ścian)
    > Czy lustro nie odpadnie? Jak przygotować wówczas podłoże?

    A niby dlaczego się nie klei? W autach w lusterkach są identyczne folie
    podgrzewające lusterko i ta folia klei się i do lustra i do plastiku
    mocującego wkład - nie ma to żadnego wpływu na nie.

  • 12. Data: 2011-06-09 10:23:22
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.06.2011 11:40, Przesmiewca pisze:

    > Jesli lazienka jest mala, a ktos uwielbia gorace prysznice,
    > wentylator wyciagajacy bedzie nie nad kabina
    > z gdzies za lusterkiem, to zaparuje niezaleznie czy bedzie glebiej czy nie.

    Jaki jest sens robić zamkniętą kabinę z wylotem wentylacji z powrotem do
    łazienki??

  • 13. Data: 2011-06-09 10:55:26
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    >Jaki jest sens robić zamkniętą kabinę z wylotem wentylacji z powrotem do
    >łazienki??

    No pewnie ze nie ma, sek w tym, ze Ty to sam dopowiedziales, bo ja nic
    o zamknietej kabinie nie pisalem. Rentier tez nie.

  • 14. Data: 2011-06-09 12:19:52
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.06.2011 12:55, Przesmiewca pisze:

    > No pewnie ze nie ma, sek w tym, ze Ty to sam dopowiedziales, bo ja nic
    > o zamknietej kabinie nie pisalem. Rentier tez nie.

    Ale ja pisałem i ty mi odpisałeś, więc założyłem, że kontynuujesz taki
    "wystrój wnętrz".

    Jak kabina jest otwarta, to faktycznie może być gorzej.

  • 15. Data: 2011-06-09 14:31:51
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > Ummm... A po co chcesz sobie podgrzewać lustro?
    > No chyba że w saunie ;) Bo w przypadku umywalki wystarczy, żeby lustro nie było tuż
    nad umywalką
    > tylko jakieś 15 cm głębiej.
    Pośmialiśmy się, więc wyjaśniam: w mojej łazience każde lustro ZAWSZE zaparowywało.I
    chcę w trakcie
    remontu teraz temu zapobiec.
    Nie wentylacją lecz ogrzewaniem.
    Proste.

  • 16. Data: 2011-06-09 14:41:20
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    On 09-06-11 16:31, Rentier wrote:
    > Pośmialiśmy się, więc wyjaśniam: w mojej łazience każde lustro ZAWSZE
    > zaparowywało.I chcę w trakcie remontu teraz temu zapobiec.
    > Nie wentylacją lecz ogrzewaniem.
    > Proste.

    Nie wiem, czy ktoś zwrócił uwagę, ale ceny energii będą tylko rosły,
    więc ogrzewanie luster może być naprawdę zbędnym wydatkiem wkrótce.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 17. Data: 2011-06-09 16:58:16
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 09 Jun 2011 16:31:51 +0200, Rentier napisał(a):

    > w mojej łazience każde lustro ZAWSZE zaparowywało.I chcę w trakcie
    > remontu teraz temu zapobiec.
    > Nie wentylacją lecz ogrzewaniem.

    Ja to robię kilkoma pociągnięciami papierowego ręcznika - lustro mam
    podobnej wielkości jak Ty 3-)
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 18. Data: 2011-06-09 17:51:15
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > Pośmialiśmy się, więc wyjaśniam: w mojej łazience każde lustro ZAWSZE
    > zaparowywało.I chcę w trakcie remontu teraz temu zapobiec.
    > Nie wentylacją lecz ogrzewaniem.
    > Proste.

    posiadam mate DEVI w lazience, to sie nagrzewa dosc dlugo*, nie wiem czy na
    tyle szybko by przeciwdzialac twojemu problemowi. Trudno wlaczac mate 30minut
    przed kapiela/prysznicem... Zawsze mozesz kapac sie w zimnej wodzie, taniej,
    zdrowiej i bez pary :P

    * podloga -> mata devi -> wylewka -> klej -> kafle - to jest wiecej pojemnosci
    cieplnej niz przy samym lustrze, jak jeszcze walniesz izolacje miedzy sciana a
    mata o moze bedzie nagrzewac dosc szybko.

  • 19. Data: 2011-06-09 17:55:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Koteczek" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > * podloga -> mata devi -> wylewka -> klej -> kafle - to jest wiecej
    > pojemnosci cieplnej niz przy samym lustrze

    o wiele, wiele, wiele, wiele, wiele, wiele, wiele, wiele, wiele, wiecej