  • 11. Data: 2013-04-02 12:31:29
    Temat: Re: Podkład pod panele - dwa pytania
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:op.wuwqy5zp1kjcjz@dom-4a038794ba8...

    > Witam.Przy okazji,chciałem podpiąć się pod temat -jakiego użyć podkładu
    > pod panele na piętrze budynku - strop drewniany?

    Tego samego - Pianomat :-)
    Jak dotąd nie pojawiło się nic lepszego pod panele.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 12. Data: 2013-04-03 11:12:44
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > kruszą, bo się z nich pyli, bo stukają itp. Rozumiem że najlepsze to co
    > na magazynie - ale co ja mam kupić?
    Tez dlugo sie wahalem ...
    Wilgoci nie przewiduje bo skad? Folia i 20 cm styro skutecznie izoluja.
    Wylewki wyschniete - ponad rok schly.
    ... i w koncu zdecydowalem sie na tekture.

    Mozliwe ze siadla, ale co z tego? Podloga jest ok, nic nie stuka.
    Po co dawac majatek na podklad?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z