  • 21. Data: 2021-11-03 09:22:12
    Temat: Re: Podłączenie agregatu prądotwórczego
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Tak po prawdzie to każdy taki agregat jest "odłączony od licznika". ZE
    > interesuje m.in. to, w jaki sposób to odłączanie/przyłączanie jest
    > realizowane (ludzką ręką, przekaźnikiem wbudowanym w agregat czy czymś
    > innym) i kto poniesie odpowiedzialność w razie wtopy.

    Tak po prawdzie, agregat to taki UPS jak do kompa, tyle że większy i
    doskonale rozumiem, że energetyka woli dmuchać na zimne, bo wielu
    kretynów żyje na świecie i odwalają kiepskie numery :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 22. Data: 2021-11-03 20:26:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6181aa23$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    user LordBluzg(R) pisze tak:

    > Zwykły stycznik przełączny załatwia takie obwody, zasilany z
    > agregatu.

    Ja bym stycznikowi nie wierzył i w swoim domu nie używał.
    Wajcha to wajcha.

    > Agregat odpala i ma to w automacie.

    homologacje to ma? ;)

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce