  • 21. Data: 2011-12-14 19:19:05
    Temat: Re: Podłączenie cyrkulacji
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 14 Gru, 19:34, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:

    > Adamie a mógłbyś to naszkicować? bo nie bardzo łapię Twoją ideę.

    Cos takiego:

    http://img145.imageshack.us/img145/1245/cwult2.jpg

    Troche tu jest zle narysowany zawor (miks jest po prawej) ale chodzi o
    idee.

    A jak jest krociec cyrkulacji to oczywiscie tak:

    http://www.images.insbud.net/articles/forum/zawor_te
    rmostatyczny_i_cyrkulacja.png

    pozdr.

    --
    Adam

  • 22. Data: 2011-12-15 19:56:10
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 14-12-2011 o 20:19:05 Adam <a...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > idee.
    >
    > A jak jest krociec cyrkulacji to oczywiscie tak:

    Dzięki, jakoś nie mogłem załapać, ale teraz rozumiem :)
    Maniek nie masz racji to nie jest proteza cyrkulacji.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 23. Data: 2011-12-15 21:36:48
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    rmostatyczny_i_cyrkulacja.png
    >Dzięki, jakoś nie mogłem załapać, ale teraz rozumiem :)
    >Maniek nie masz racji to nie jest proteza cyrkulacji.

    Jest i juz.
    To co jest na rysunku to nie proteza, bo cyrkulacja podlaczona jest do
    kroccka cyrkulacji i ze tak powiem sam tak mam.
    Mowa jest o podlaczeniu do zasilania baniaka i to jest proteza.

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2012-01-03 15:45:18
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    > A jak jest krociec cyrkulacji to oczywiscie tak:

> [...]

    Tak sobie oglądam i okazuje się że ja nie mam zaworu ZZ3 - czy to bardzo
    niedobrze?
    CezaryT

  • 25. Data: 2012-01-03 16:23:00
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 3 Sty, 16:45, Cezary <c...@p...fm> wrote:

    > Tak sobie ogl dam i okazuje si e ja nie mam zaworu ZZ3 - czy to bardzo
    > niedobrze?

    Niedobrze -> jak masz odbior to zimna woda z wodociagow wlatuje Ci do
    zbiornika czesciowo dolem (poprawnie) ale i przez zawor ZZ4 na
    wysokosc 3/4 zbiornika (niedobrze!) ochladzajac w tym miejscu goraca
    wode :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 26. Data: 2012-01-04 07:34:33
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    W dniu 2012-01-03 17:23, Adam pisze:

> [...]
    > zbiornika czesciowo dolem (poprawnie) ale i przez zawor ZZ4 na
    > wysokosc 3/4 zbiornika (niedobrze!) ochladzajac w tym miejscu goraca

    To znaczy źle się wyraziłem, nie mam tej nitki z zaworem ZZ3.
    Czyli pompa cyrkulacji jest podłączona tylko do zbiornika (do powrotu
    cyrkulacji).
    Tak analizując ten schemat to wydaje mi się że ten zawór jest do
    utrzymania stałej temperatury w obiegu przy działającej cyrkulacji. Ja
    rano jednak mam na starcie wodę wyraźnie cieplejszą w kranie, niż w
    czasie już dalszego używania.
    Pewnie by się przydał, ale przy budowie nie natknąłem się na ten
    schemat, a hydraulik nie zaproponował :)

    CezaryT