  • 1. Data: 2009-04-21 05:54:11
    Temat: Podłoga na legarach
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    Witam,
    na stropie monolitycznym mam zrobić podłoge na legarach.
    Wymyśliłem sobie technologię i prosze Was o weryfikację i wytknięcie błędów.
    Legary przykręcam co 1 - 1,25m do stropu, w celu wypoziomowania
    podkładam kawałki drewna o odpowiedniej grubości.
    Po wypoziomowaniu pomieszczenia szczeliny między legarami a stropem chcę
    wypełnić zaprawą.
    Między legary wełnę albo keramzyt (co lepsze?). Na legary płyty OSB-3
    22mm; Rozstaw legarów co ok 43cm.
    Na płyty mata (3mm albo lepiej 6mm?) i panele.
    Może tak być?
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2009-04-21 14:08:19
    Temat: Re: Podłoga na legarach
    Od: p...@i...pl

    On 21 Kwi, 07:54, "..::Adam::.." <e...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    > na stropie monolitycznym mam zrobić podłoge na legarach.

    > Na płyty mata (3mm albo lepiej 6mm?) i panele.
    > Może  tak być?
    a po co pod panele konstrukcja na legarach? Nie masz ocieplonego
    stropu? Teoretycznie mozesz tak zrobic tylko po co.

    pzdr
    krzychut

  • 3. Data: 2009-04-21 20:43:16
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    p...@i...pl pisze:

    > a po co pod panele konstrukcja na legarach? Nie masz ocieplonego
    > stropu? Teoretycznie mozesz tak zrobic tylko po co.
    >
    > pzdr
    > krzychut

    nie mam zrobionych wylewek na poddaszu

  • 4. Data: 2009-04-22 06:29:36
    Od: QbaB <Q...@g...com>

> [...]
    > 22mm; Rozstaw legarów co ok 43cm.
    > Na płyty mata (3mm albo lepiej 6mm?) i panele.

    Ja robiłem nieco inaczej.
    Zrobiłem poziome pasy z zaprawy o szerokości nieco większej niz legary
    a pożniej do nich przykołkowałem legary. Pomiędzy legary dałem wełnę a
    na to deski sosnowe. Drewniana podłoga to jest to. Co z tego że się
    niszczy od patrzenia skoro to tak a prawdę wcale nie przeszkadza.
    Podłoga dreniana jest duzo cieplejsza niz panele aż przyjemnie na niej
    posiedzieć.

    U mnie nierowności sropu sięgały 15 cm!

    Jak na razie ta podłoga ma ponad 2 lata.

    Pzdr
    QbaB