  • 31. Data: 2021-02-04 01:09:23
    Temat: Re: Podłoga w garażu
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    > Ja mam beton pomalowany chlorokauczukiem i olej i inne płyny póki co nie
    > zostawiają na tym śladów - tylko nie czekam aż olej sam wyparuje, a
    > sprzątam po skończonej robocie.

    Nie jest ślisko, jak jest to mokre lub coś się wyleje?

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 32. Data: 2021-02-04 09:20:53
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 04.02.2021 01:09, Kżyho wrote:
    > Nie jest ślisko, jak jest to mokre lub coś się wyleje?

    Ja nie zalałem wylewki kilkoma milimetrami tej farby, tylko malowałem
    wałkiem. Na sucho to, to jest wciąż chropowate. Ale napiszę że nie
    pamiętam za specjalnie. Raczej pył, kurz i wióry mam zazwyczaj do
    sprzątania niż ciecze. Ale sprawdzę wieczorem i napiszę :-P Olej czy
    płyny z auta jak już coś kapnie, to na tekturę na dnie kanału niż na
    podłogę na poziomie zero - stąd nie zwróciłem uwagi.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 33. Data: 2021-02-04 20:42:27
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 02.02.2021 o 22:39, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ile lat?
    > Co na to słońce?

    Ponad 3 lata. Niby to posadzka do tarasów za 100 zł za m2.
    Gdyby się coś działo - to wyleję na to kolejną warstwę.

    --
    MN

  • 34. Data: 2021-02-06 20:50:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>