  • 11. Data: 2012-11-05 13:44:44
    Temat: Re: Podłoga wokół kominka.
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Pytanie do ludzi którzy faktycznie używają kominka do ogrzewania.
    > Jak macie rozwiązane podłoge wokół kominka, bo nie wierze że czasami jakaś iskierka
    nie wypadnie z popielnika...
    U siebie popelnilem strefe z plytek ceramicznych drewnopodobnych o
    promieniu okolo 120 cm.
    Nic nie wypada poza.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 12. Data: 2012-11-05 13:55:23
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Użytkownik "Bogdan" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czemu grubszy? Ja sie wlasnie zastanawiam nad takim zabiegiem, tyle, ze
    > przy kominku mam ciag komunikacyjny i ludzie moga sie potykac.

    Kupiłem płytę gresową 60x120cm i po precyzyjnym wycięciu flexem kawalka
    podłogi (deska baltic floor) wyszło mi na gładko z podłogą bez uskoków.
    Wokól gresu zrobiłem odstęp około 4mm aby przejście z drewna na gres zakryć
    cienką centymetrową listwą aluminiową.

    Marek

  • 13. Data: 2012-11-05 15:15:56
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > Czemu grubszy? Ja sie wlasnie zastanawiam nad takim zabiegiem, tyle, ze
    > przy kominku mam ciag komunikacyjny i ludzie moga sie potykac.

    Ja mam to w strefie poza ciągami komunikacyjnymi.
    Marmur wystaje u mnie ponad parkiet ok 1cm i ułatwia to sprzątanie płyty
    /zwłaszcza miotełką/.

    Bogdan

  • 14. Data: 2012-11-05 15:25:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 15:16:00 UTC+1 użytkownik Bogdan napisał:
    > Marmur wystaje u mnie ponad parkiet ok 1cm i ułatwia to sprzątanie płyty
    >
    > /zwłaszcza miotełką/.
    Aj-ja-jaj- już czuję te poobijane paluchy u nóg

  • 15. Data: 2012-11-05 17:54:23
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-11-04 19:48, Bolko pisze:
    > Witam
    > Od dawna czytam tą grupe.
    > I czytam że niektórzy palą w swoich kominkach:)
    > Zakładam że te kominki stoją w miejscach reprezentacyjnych.
    > Moja siostra położyła parkiet i teraz go dosusza przed pomalowaniem.
    No to siostra ma ostatni moment, żeby wyciąć parkiet dookoła kominka i
    położyć tam np. płytki. Chwila roboty, a spokój na lata. Tylko najlepiej
    gresowe, bo na glazurowanych mogą pojawiać się ślady od przypalenia. Nie
    trzeba dużo. Ja mam 40 cm przed kominkiem i na szerokość tak, jak jest
    obudowa.
    IMHO jest to bardziej estetyczne, od wszelkich blach, szyb i podobnych
    podkładek.
    Jacek

  • 16. Data: 2012-11-05 18:08:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Wokól gresu zrobiłem odstęp około 4mm aby przejście z drewna na gres
    > zakryć cienką centymetrową listwą aluminiową.

    Ja chyba korek wsadze.

  • 17. Data: 2012-11-05 18:11:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    napisał:

    >Aj-ja-jaj- już czuję te poobijane paluchy u nóg

    Poza ciagiem nie ma takich problemow, śwagier tak ma, kominek w rogu - plyta
    wystaje chyba bardziej i jest elegancko zaokraglona na brzegu wiec ok.

  • 18. Data: 2012-11-05 18:11:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obudowa.
    > IMHO jest to bardziej estetyczne, od wszelkich blach, szyb i podobnych

    blacha to straszna wiocha

  • 19. Data: 2012-11-06 05:50:39
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-11-05 10:21, Kris pisze:
    bedzie go zrywać - ale na razie jest nowy.

    > Więc:
    Tu ma taniej;-)
    http://allegro.pl/blacha-blachy-gladka-kawalki-i2767
    457961.html
    Jacek

  • 20. Data: 2012-11-06 08:03:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 listopada 2012 05:50:39 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

    > Tu ma taniej;-)
    >
    > http://allegro.pl/blacha-blachy-gladka-kawalki-i2767
    457961.html
    http://www.komineo.pl/pl/p/ArtFuego-BL-005-P-Blacha-
    przed-kominek-z-mosiadzu-PATYNA-500x800/84
    Ta ładniejsza;)