  • 21. Data: 2011-12-29 11:32:30
    Temat: Re: Podlogowe ogrzewanie elektryczne
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Bo kociol stoi w kotlowni.
    >
    > W przypadku kominka, to salon staje sie kotlownia.

    nie nie nie... coś ci się pomyliło, tutaj mówi się tak o kominkach z
    płaszczem... :-)

    a na serio, ja palę wyłącznie w kominku (z płaszczem), jakbym miał
    nawet ogrzewanie elektryczne, to tez bym palił, bo lubię ten ogień
    (nawet latem przy zimnej deszczowej pogodzie lubię sobie zapalić...),
    nie mam kotłowni, trochę żałuję z powodów o których pisze Kris, czyli
    palę każdym gównem i nie martwię się syfem wokół, myślałem o
    dobudowaniu takowej, ale mam jedne ręce i jedną kasę i zawsze w
    kalkulacjach coś wychodzi ważniejszego... ot, chociażby ruska bania za
    chałupą w przyszłym roku...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 22. Data: 2011-12-29 11:54:21
    Od: "Adam R" <r...@i...spam.pw.edu.pl>

    Witaj!

    W sprawie grzania prądem polecam:
    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?10576-Ogrz
    ewaj%C4%85cy-elektryczno%C5%9Bci%C4%85-WYST%C4%84P-!
    !!

    W sprawie pieców kominkowych i współczesnego zduństwa:
    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?172514-Tak
    i-sobie-piecyk-ceramiczny...

    Pozdrawiam
    Adam R