  • 11. Data: 2009-07-26 18:55:31
    Temat: Re: Podniesienie gruntu
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości news:h4ei5c$6ak$1@news.onet.pl...
> [...]
    + nakaz przywrócenia stanu poprzedniego.

    > A który to przepis PB lub inny złamał?
    >
    > --
    Art. 93. Kto: 4) przystępuje do budowy lub prowadzi roboty budowlane bez dopełnienia
    wymagań określonych w art. 41 ust. 4, art. 42, art. 44, art. 45, podlega karze
    grzywny.

  • 12. Data: 2009-07-26 19:02:01
    Od: spp <s...@o...pl>

    William Bonawentura pisze:

> [...]
    dopełnienia wymagań określonych w art. 41 ust. 4, art. 42, art. 44, art. 45, podlega

    Ani to wymaga pozwolenia, ani zgłoszenia - to prace ogrodnicze co
    najwyżej. :)

    --
    spp

  • 13. Data: 2009-07-27 18:08:15
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości news:h4i97b$emi$2@news.onet.pl...

> [...]
    karze grzywny.

    > Ani to wymaga pozwolenia, ani zgłoszenia - to prace ogrodnicze co

    Art. 41
    2. Pracami przygotowawczymi są:
    2) wykonanie niwelacji terenu;
    3. Prace przygotowawcze mogą być wykonywane tylko na terenie objętym pozwoleniem na
    budowę lub zgłoszeniem.

  • 14. Data: 2009-07-27 18:56:52
    Od: spp <s...@o...pl>

    William Bonawentura pisze:

> [...]
    > 2) wykonanie niwelacji terenu;
    > 3. Prace przygotowawcze mogą być wykonywane tylko na terenie objętym pozwoleniem na

    No tak, tylko że:

    "... do jakiej wysokości można podnieść grunt na działace zabudowanej
    domem jednorodzinnym (nawieżć ziemię). "

    Autor ani nie planował rozbudowy, działka (tak wygląda) jest zabudowana,
    o żadnych pracach przygotowawczych być mowy nie może. :)

    --
    spp

  • 15. Data: 2009-07-28 07:39:47
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości news:h4kt9o$tkp$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > Autor ani nie planował rozbudowy, działka (tak wygląda) jest zabudowana,
    > o żadnych pracach przygotowawczych być mowy nie może. :)

    A jakie to ma znaczenie ? Wykonywał prace przygotwawcze pod budowę.

  • 16. Data: 2009-07-28 08:07:05
    Od: spp <s...@o...pl>

    William Bonawentura pisze:

    > A jakie to ma znaczenie ? Wykonywał prace przygotwawcze pod budowę.

    Nie, porządkował teren po budowie. :)

    --
    spp

  • 17. Data: 2009-07-28 15:16:19
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > Nie, porządkował teren po budowie. :)

    Jeśli we wcześniejszym pozwoleniu na budowę miał w części "plan zagospodarowania
    działki" tę niwelację to problemu oczywiście nie ma.