  • 11. Data: 2011-05-18 09:51:58
    Temat: Re: Poleccie jakis fajny krzew, ktory da jadalne owoce
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:4dd392ef$0$2453$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> napisał w

    > No wlasnie. Ogrod jest po to, aby wypoczywac, a nie schylac sie
    > i grzebac bez przerwy w ziemi. ;)

    Od grzebania są pędraki, larwy, dżdżownice.
    Człowiek przecież stworzony jest do hamaka,
    leżaka i zimnego lecha lub soku owocowego.
    Pozdrawiam relaksowo
    skryba

  • 12. Data: 2011-05-18 10:06:52
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message

    dereń jadalny

  • 13. Data: 2011-05-18 10:34:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 May 2011 11:42:31 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Małgośka .... - jagodę kamczacką na 3 metry?

    "Jagoda kamczacka (Lonicera coerulea var. kamtschatica Sevast.) znana także
    jako suchodrzew jadalny czy suchodrzew siny jest długowiecznym krzewem
    owocowym, o kulistym, zwartym pokroju, żyjącym do 35 lat, osiągającym
    wysokość 1,5-2m i szerokość 1,5m "
    3-)

    > Jako parasol?

    Chyba zbyt dosłownie zrozumiałes ten "parasol".

    > Jakaś zmutowana odmiana?
    > Chyba po to, by zaprosić do ogrodu miseczniki.

    Ciebie to wszystko przeszkadzywuje ;-PPP

    > Pojechałaś "po bandzie" oj pojechałaś.

    Nie, nie pojechałam.

    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 14. Data: 2011-05-18 10:35:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 May 2011 11:43:12 +0200, Neko napisał(a):

    > Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w

    > Spodobala mi sie tak jagoda. Dziekuje za pomysl.
    > Zamowie sobie dwa krzewy.

    Tylko przeczytaj artykuł dokladnie - tam jest o "chłopcach" i
    "dziewczynkach" :-)

  • 15. Data: 2011-05-18 10:35:25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 May 2011 11:44:29 +0200, Neko napisał(a):

    > Użytkownik "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> napisał

    > No ale 2 metry tez wystarczy. :)

    No wyłaśnie :-)

  • 16. Data: 2011-05-18 10:36:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 May 2011 12:06:52 +0200, Panslavista napisał(a):

    > "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message
    >
    > dereń jadalny

    Przemarza.

  • 17. Data: 2011-05-18 10:46:47
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

> [...]
    > jako suchodrzew jadalny czy suchodrzew siny jest długowiecznym krzewem
    > owocowym, o kulistym, zwartym pokroju, żyjącym do 35 lat, osiągającym

    Po co mi to piszesz? Ja to wiem. Wiem też, jak ona rośnie
    i jaką faktycznie osiąga w naszych warunkach wysokość.

    > Chyba zbyt dosłownie zrozumiałes ten "parasol".

    Tego wiedzieć nie możesz. Wie to autor tego określenia.
    Może przypomnij sobie jak wygląda kształt parasola.

    > Ciebie to wszystko przeszkadzywuje ;-PPP

    Nie o przeszkadzanie chodzi tylko o świadomość,
    by zanim się posadzi wiedzieć z czym się to wiąże w przyszłości.

    > Nie, nie pojechałam.

    Czy kiedykolwiek przyznałaś się bo błędu? Ja nie pamietam.
    Ale może mnie pamięć zawodzi.

    skryba

  • 18. Data: 2011-05-18 10:50:13
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Tylko przeczytaj artykuł dokladnie - tam jest o "chłopcach" i
    > "dziewczynkach" :-)

    Istnieje możliwość zapylania od tych roślin na sąsiednich
    działkach/ogrodach/siedliskach. Wystarczy rozeznać okolicę.
    Jeśli są już takie nasadzenia (owocujące) w okolicy,
    to problemu nie ma.
    skryba

  • 19. Data: 2011-05-18 10:52:23
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message
    >
    > dereń jadalny

    I to jest dobry pomysł. Nie wymaga podpór.
    Dobrze sobie radzi.

    skryba

  • 20. Data: 2011-05-18 10:54:26
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

> [...]