  • 41. Data: 2011-05-20 21:27:15
    Temat: Re: Poleccie jakis fajny krzew, ktory da jadalne owoce
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ir6fnm$bcj$2@mx1.internetia.pl...

    > (...)
    >
    > Aktinidia

    Świetna propozycja ale niezbędna solidna pergola lub mocny płot.

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba

  • 42. Data: 2011-05-21 10:06:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 May 2011 23:27:15 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Świetna propozycja ale niezbędna solidna pergola lub mocny płot.

    ...i znowu parka - chłopczyk i dziewczynka. A na mrozy pierzyna 3-)
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 43. Data: 2011-05-22 10:58:43
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > ...i znowu parka - chłopczyk i dziewczynka. A na mrozy pierzyna 3-)

    W Rybniku w okolicach teatru rosną jak szalone.
    Nie pielegnowane i bez osłon na zimę.
    Zielona ściana.

  • 44. Data: 2011-05-22 11:20:39
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 May 2011 12:58:43 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > W Rybniku w okolicach teatru rosną jak szalone.

    A owocują?

    > Nie pielegnowane i bez osłon na zimę.
    > Zielona ściana.

    Miasto - sprzyjający mikroklimat.

    W Kielcach przy kinie "Moskwa" rósł i kwitł niegdyś wiele lat hibiskus.
    A ja mam dużą owocujacą figę przy domu i drugą, mniejszą w szklarence.

    Jeśli stworzyć warunki, to i banany u nas urosną 3-)

  • 45. Data: 2011-05-22 14:41:44
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > A owocują?

    Tak

  • 46. Data: 2011-05-22 19:46:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 May 2011 16:41:44 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Tak

    Tak czy inaczej to ewenement, a nie typowe zjawisko - tak jak pisąłam w
    miastach panuje szczególny mikroklimat - masa betonowych i kamiennych
    konstrukcji kumuluje bardzo dużo ciepła, ziemne instalacje cieplna i
    wodociągowa ogrzewają grunt, budynki osłaniają od wiatru.

  • 47. Data: 2011-05-26 06:46:40
    Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl>

    W dniu 2011-05-19 13:45, Ikselka pisze:

    > Rokitnik jest WYBITNIE światłolubny. W cieniu albo nie owocuje, albo zrzuca
    > zawiazki.

    A gdzie pytający pisze o cieniu? Wprost przeciwnie, pisze, że "Oferuje
    duzo slonca."

    Bea

  • 48. Data: 2011-05-26 09:39:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 May 2011 08:46:40 +0200, Beata Mateuszczyk napisał(a):

    > A gdzie pytający pisze o cieniu? Wprost przeciwnie, pisze, że "Oferuje
    > duzo slonca."

    O cieniu było do INNYCH (czytających), którzy niekoniecznie oferują dużo
    słońca, a zaciekawił ich temat.

  • 49. Data: 2011-05-26 16:37:21
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > O cieniu było do INNYCH (czytających), którzy niekoniecznie oferują dużo
> [...]

    Ps.
    Nie zapomnij do 05.06. w wątku "Patron grupy na 2011" oddać głos na Patrona
    (maskotkę) grupy na rok 2011