  • 1. Data: 2014-11-30 22:22:55
    Temat: Politycznie NTG
    Od: Kris <k...@g...com>

    Nieofijalne wyniki:
    Pedał prezydente sąsiedniego miasta.
    Tolerancyjny chyba jestem ale pedałów nie lubię.

  • 2. Data: 2014-11-30 22:31:46
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > Nieofijalne wyniki:
    > Pedał prezydente sąsiedniego miasta.
    > Tolerancyjny chyba jestem ale pedałów nie lubię.

    rower masz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-11-30 22:36:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 listopada 2014 22:32:03 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > rower masz?
    Tygodniowo te 100km latem starałem sie robić.
    Teraz mniej bo dni krótsze.;)

  • 4. Data: 2014-11-30 22:48:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > Tygodniowo te 100km latem starałem sie robić.

    ale bez pedałów? :)

  • 5. Data: 2014-11-30 22:53:09
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-30 22:48, masti pisze:

    > ale bez pedałów? :)

    W rowerze ma geje. :-)

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2014-11-30 22:54:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 listopada 2014 22:48:17 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > ale bez pedałów? :)
    Nie wiem:)
    Rower jeżdzi więc dla mnie ok A czy tam jakies pedały są? Przestanie coś działaC to
    Decathlon bedzie naprawiał bo gwarantowali to i owo;)

  • 7. Data: 2014-11-30 23:11:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 listopada 2014 22:53:05 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > W rowerze ma geje. :-)

    Instrukcja obsługi w niezrozumiałym dla mnie języku wuięc może jest tak jak piszesz.

  • 8. Data: 2014-11-30 23:12:02
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 listopada 2014 22:22:56 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Nieofijalne wyniki:
    > Pedał prezydente sąsiedniego miasta.
    > Tolerancyjny chyba jestem ale pedałów nie lubię.

    A rudych? A mankutów? A niewymawiających 'r'?

    Dziwia mnie takie uprzedzenia, dla mnie moglby byc nawet premierem jesliby sie
    nadawal.

    bajcik

  • 9. Data: 2014-11-30 23:19:13
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-30 23:11, Kris pisze:

    > Instrukcja obsługi w niezrozumiałym dla mnie języku wuięc może jest tak jak
    piszesz.

    Dawno temu juz mowilem, ze trzeba byc pedalem, albo napieprzanym przez
    zone/meza, zeby odniesc zyciowy sukces. Dobrze tez byc kobieta,
    najlepiej zdrowo palnieta. I tak z parytetu bedzie pierwsza przed
    najwiekszym meskim intelektem.
    Swiat schodzi na psy i tyle.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2014-11-30 23:21:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 listopada 2014 23:12:02 UTC+1 użytkownik Krzysztof Garus
    napisał:

    > A rudych? A mankutów? A niewymawiających 'r'?
    >
    > Dziwia mnie takie uprzedzenia, dla mnie moglby byc nawet premierem jesliby sie
    nadawal.
    Niewymawiających "r" też nie lubię.;)
    Nie wolno mi?
    Jakieś uprzedzenia do mnie masz?