  • 111. Data: 2014-12-04 16:11:13
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Na nagraniu nie slychac co prawda glosu, ale obejrzalem jeszcze raz.
    > Od czasu kiedy policjant wysiadl z samochodu do momentu uzycia gazu
    > uplynely na nagraniu cztery sekundy. Jak dla mnie nie jest to dialog.

    najpierw to Wipker wlazł między policjanta a legitymowanego. Trzeba się
    było po pijaku nie pchać

    > Ale sek w tym, ze nie musieli.

    ale mogli

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 112. Data: 2014-12-04 16:12:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam wrote:

    > I na filmie widac ze Wipler spi najebany na chodniku? :-) Siedzi przy jakiejs
    > klatce schodowej i czeka na zamowiony transport (jakis znajomy czy taxi - nie
    > wiem dokladnie mial po nich podjechac).

    i potem zataczając się lezie w środek interwencji. przecież to normalne,
    prawda?

    > Jestes dziennikarzem TVN czy cos?

    jestes dziennikarzem niezależnej? Bo oni mają inny spojrzenie na
    rzeczywistosć

  • 113. Data: 2014-12-04 16:22:45
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-04 16:11, masti pisze:

    > najpierw to Wipker wlazł między policjanta a legitymowanego. Trzeba się
    > było po pijaku nie pchać

    No gdzie wlazl. Policja podjezdza do stajacego na ulicy nawalonego
    prawdopodobnie goscia. Po czterech sekundach pryska mu gazem w twarz.
    Pozniej widac jak Wipler wstaje i do nich podchodzi.
    Poniewaz gazem dostal jego kumpel to nie dziwie sie, ze ten poszedl
    spytac o co chodzi. Byli przeciez razem.
    Prawde mowiac to jest w ogole dziwna interwencja, zeby zaczynac ja od
    uzycia gazu do nieszkodliwego przechodnia.

    > ale mogli

    Pewnie tak, choc to ustali sad. A, ze tak powiem patetycznie -
    spoleczenstwu sa potrzebni obroncy prawa, a nie kolesie co nie wiedza
    jak poradzic sobie z emocjami.

    Pozdro.. TK

  • 114. Data: 2014-12-04 16:38:01
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > Ale tam większość mieszkańców to rosjanie, dowodem tego jest parlament
    > pochodzący z wyborów, które odbyły się *na długo przed* rzekomą agresją.
    > Amerykanie na spółkę z UE piorą ludziom głowy i takie potem rezultaty.

    ROTFL Czyli w "Jackowie" (dzielnica Chicago zamieszkała przez Polaków) mamy
    prawo wprowadzić nasze wojsko tak?

    Wybacz ale na takim poziomie to mi się nie chce argumentować. Krym był
    częścią niepodległej Ukrainy został zaanektowany przez obce państwo i
    kropka. Każdy kto to neguje lub usprawiedliwia jest człowiekiem bez honoru.

    > Nie było mnie tam i szczerze mówiąc cały ten event mnie słabo obchodzi.
    > Jak było wiem z relacji ludzi w kręgów KNP i nie mam powodów aby im nie
    > wierzyć... a raczej mam o niebo wieksze zaufanie do nich niż do
    > TVN-owskiej "całej orawdy, całą dobę".

    Nie oglądam TVN, co więcej nie mam telewizora. Więc argument kulą w płot.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 115. Data: 2014-12-04 17:02:43
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-04 15:32, Maniek4 wrote:
    > Co nie zmienia faktu, ze to terytorium obcego panstwa, na ktore nie
    > wchodzi sie ot tak i je zajmuje.
    > W kazdym razie nie powinno sie.

    No ale ważne aby ustalić czy na krymie mieszakli rosjanie czy ukraińcy.
    Kto podarował krym ukrainie i kiedy?
    Jeśli faktycznie miejszkają tam rosjanie, którzy mieli już jakąś
    autonomie z własnym parlamentem i sami chcieli do rosji to nie jest
    kalka z sytuacji dzielnicy w Chicago jak pisze Ergie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 116. Data: 2014-12-04 18:27:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    quent wrote:

    > No ale ważne aby ustalić czy na krymie mieszakli rosjanie czy ukraińcy.

    obywatele ukrainy

    > Kto podarował krym ukrainie i kiedy?

    zgodnie z tratatem rosyjsko-tureckim w momencie uzyskiwania
    niepodległości Krym powraca do Turcji. Więc rosyjski na pewno nie jest

    > Jeśli faktycznie miejszkają tam rosjanie, którzy mieli już jakąś
    > autonomie z własnym parlamentem i sami chcieli do rosji to nie jest
    > kalka z sytuacji dzielnicy w Chicago jak pisze Ergie.

    jest. Tyle, że my nie płacimy polakom z Chicago za sianie zamętu jak
    Putin

  • 117. Data: 2014-12-04 18:29:14
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 16:12:28 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > i potem zataczając się lezie w środek interwencji. przecież to normalne,
    > prawda?

    Zastanow sie najpierw o jakiej interwencji w ogole mowisz?
    Gdyby policjanci naprawde zajmowali sie w tym momencie groznym bandziorem to
    moznaby zrozumiec - podniesiona adrenalina etc. Ale oni legitymowali
    niegroznego nawalonego faceta ktory sie w zaden sposob nie stawial etc.

    Wyobraz sobie sytuacje - czekasz na taksowke, podjezdza policja i zaczyna
    legitymowac twojego kumpla ktory stoi kawalek dalej (bez powodu). Co robisz?
    Siedzisz jak ciul czy idziesz jako swiadek wyjasnic sytuacje ze to twoj
    kumpel i on niczego zlego nie zrobil? Ja bym poszedl - i bez zadnego
    ostrzezenia i powodu dostajesz gazem po oczach. Nie bedac w zaden sposob
    agresywny - policjant powala cie na ziemie, wali w szczeke, a drugi
    funkcjonariusz zaczyna okladac palka. To jest NORMALNE!?!? Gdzie ja zyje :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 118. Data: 2014-12-04 18:42:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam wrote:

> [...]
    > moznaby zrozumiec - podniesiona adrenalina etc. Ale oni legitymowali
    > niegroznego nawalonego faceta ktory sie w zaden sposob nie stawial etc.

    i naraz wtacza się węzykiem inny nawalony facet, który nie reaguje na
    polecenie spadania. Nie zdiw się jak wylądujesz któregoś dnia na dołku

  • 119. Data: 2014-12-04 18:44:29
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 18:42:26 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > i naraz wtacza się węzykiem inny nawalony facet, który nie reaguje na
    > polecenie spadania. Nie zdiw się jak wylądujesz któregoś dnia na dołku

    Widziales w ogole ten film? Przeciez on odszedl na bok. To go policjant
    dogonil i powalil na ziemie. Zachowujesz sie dokladnie jak ta hiena
    tvnowa z linka ktory podalem wczesniej. Poki nie bylo filmu (bo bali sie
    go udostepnic i chcieli niewinnego czlowieka udupic) to mozna bylo
    wciskac kit - ale jest film i kazdy przeciez widzi co sie tam stalo :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 120. Data: 2014-12-04 18:46:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam wrote:

    > Widziales w ogole ten film? Przeciez on odszedl na bok. To go policjant
    > dogonil i powalil na ziemie.

    tak widziałem. Cały. nie ten, który podrzucił Wipler

    > Zachowujesz sie dokladnie jak ta hiena

    argumenciki się skończyły