  • 141. Data: 2014-12-05 11:11:44
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 2014-12-05 10:46, Maniek4 wrote:

    >Że jak?
    >Etnicznie Krym jest rosyjski. Zaprzeczysz?

    Etnicznie parę wiosek w opolskim jest niemieckich, zaprzeczysz?

    >W mnieszości. Niestety.

    Stalin wymordował głodem parę milionów Ukraińców, następnie na tereny
    ukrainny wwiózł ruskich, i dlatego uważasz, ze te tereny należą się Rosji?

    >Inaczej to widzę.
    >Putin mógł zając swojego czasu Osetię a jednak tego nie zrobił.

    No kuźwa "a mógł zabić". Japierdole...

    >Autonomia to nic złego.

    O ile w uznaje zwierzchnictwo władz centralnych, tego nie ma na wschodzie
    Ukrainy.

  • 142. Data: 2014-12-05 11:27:34
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-05 11:11, Ghost wrote:

    > Etnicznie parę wiosek w opolskim jest niemieckich, zaprzeczysz?

    bez związku

    > Stalin wymordował głodem parę milionów Ukraińców, następnie na tereny
    > ukrainny wwiózł ruskich, i dlatego uważasz, ze te tereny należą się Rosji?

    znów bez związku.
    ważne co sądzą mieszkańcy Krymu - 2/3 to rosjanie

    > No kuźwa "a mógł zabić". Japierdole...

    no ale wysil się i jakiś wniosek z tego wyciągnij.
    Mógł a nie zajął więc.... ??

    > O ile w uznaje zwierzchnictwo władz centralnych,

    Aktualna sytuacja może być różna. Może sprzyjać integralności albo nie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 143. Data: 2014-12-05 11:30:41
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 2014-12-05 11:11, Ghost wrote:

    >bez związku

    Ale zaprzeczysz?

    >znów bez związku.
    >ważne co sądzą mieszkańcy Krymu - 2/3 to rosjanie

    Ale nie ważne jest co myślą mieszkańcy "niemieckich" wiosek w opolskim?

    >no ale wysil się i jakiś wniosek z tego wyciągnij.
    >Mógł a nie zajął więc.... ??

    Podpowiedz mi.

    >Aktualna sytuacja może być różna. Może sprzyjać integralności albo nie.

    Wtedy to nie jest autonomia tylko odrębne państwo.

  • 144. Data: 2014-12-05 11:36:36
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-05 11:30, Ghost wrote:

    > Ale nie ważne jest co myślą mieszkańcy "niemieckich" wiosek w opolskim?

    Nie

    > Podpowiedz mi.

    Pomyśl. Nie ma lekko.

    > Wtedy to nie jest autonomia tylko odrębne państwo.

    Panta rhei

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 145. Data: 2014-12-05 12:08:33
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 2014-12-05 11:30, Ghost wrote:

    >Nie

    Acha.

  • 146. Data: 2014-12-05 14:36:19
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-05 10:57, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Tego, ze powodu nie ma, nie wiesz.
    > Przyjrzyj się uważnie:
    > - po wyjściu policjanta z wozu koleś zbliża się i wyciąg doń rękę
    > (chciał się przywitać? wątpię), nie wiadomo co robi co mówi, ale oprysk
    > jest ewidentnie reakcja

    Widzialem wyciagnieta reke. Na moj gust to zwykla gestykulacja. Reka
    byla caly czas na wierzchu. Nie siegal do kieszeni, nie robil
    gwaltownych ruchow. Przez cztery sekundy nawet nie da sie dokonczyc
    zdania bedac w takim stanie.
    Nie bronie Wiplera, ale kazdy z nas moze sie znalezc w takiej
    interwencji. Nie widze tam Wiplera tylko kolesia, ktory dostaje gazem po
    oczach za stanie na ulicy i to mnie tak naprawde najbardziej interesuje.

    > - drugiego po prostu ignorują, stoi biernie, nic od niego nie chcą nie
    > psikają go gazem,

    > Zatem powinni legitymować/reagować czy nie? Bo do tego się Adaś doczepił.

    Jasne ze reagowac. Stanowil ewidentne niebezpieczenstwo. Tylko, ze po
    raz pierwszy w zyciu widze taka interwencje.

    > Ja jego gesty odczytuje jako odgrażanie, wskazuje ręka na policjanta i
    > cos wykrzykuje, policjant na to ostatecznie reaguje. Poza tym i tak już
    > się nadawał (z powodu szarpania się z policjantem) do zakucia, być może
    > w dalszej kolejności.

    Jezeli pollicjant uderzyl go w twarz wczesniej to przestaje sie dziwic
    Wiplerowi.

    Pytanie po co policjant w ogole do niego podchodzil? Dzielila ich
    odleglosc kilu metrow, a po zachowaniu widac, ze Wipler odpuscil.

    > Gdzie to widać?

    Zaslaniaja, nie widac.
    Gaz byl uzyty. Mowi o tym sama policja:

    http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/742742,wipler-za
    atakowal-policjantow-uzyto-wobec-niego-gazu-pieprzow
    ego-nie-byl-w-stanie-dmuchnac-w-alkomat.html

    A poniewaz nie widac by byl uzyty wczesniej, mozna domniemac, ze wlasnie
    wtedy. Widac tez jak policjant trzyma cos reku przy glowie Wiplera,
    zreszta ten po powaleniu na glebe byl spokojny do tego wlasnie momentu.
    Przypadek?

    > Tak czy srak:
    >
    > Wipler nie miał prawa włączyć się w interwencje, i szarpać się z
    > policjantami, pała dostał po nogach bo kopał.
    >
    > Widzisz to inaczej?

    Widze to jakos tak, ze podszedl do interweniujacych policjantow. Z
    grubsza tam dostal w leb co widac na filmie - czas 1.50. Zaczela sie
    lekka szarpanina po ktorej Wipler odpuscil. Wyraznie widac jak odchodzi
    kilka metrow. Niestety nie wiemy co mowia. Pozniej policjant podchodzi,
    chwile rozmawiaja i dalej juz wiadomo co bylo.
    Jak patrze na pania policjantke okladajaca Wiplera po nogach, to
    przypomina mi sie taki oto film z innej interwencji:

    https://www.youtube.com/watch?v=Uzci9iqyc2E

    Profesjonalizm wprost powala.
    Uzycie broni kiedy zboj ucieka, a nie kiedy rzuca w kierunku
    policjantow. Pozniej totalny chaos.
    Mam co najwyzej taka perspektywe patrzac na sprawe Wiplera, choc
    sklaniam sie bardziej do tego, ze policjanci zwyczajnie chcieli sie
    rozerwac. Wyraznie policjant poczul wladze.

    Pozdro.. TK

  • 147. Data: 2014-12-05 15:06:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-05 11:07, quent pisze:

    > Że jak?
    > Etnicznie Krym jest rosyjski. Zaprzeczysz?

    Ale jaja. A etnicznie czym jest Czeczenia?

    > Nie rozumiesz w takim razie co to jest tożsamość narodu skoro
    > twierdzisz, że powinni oni wszyscy wyjechać z krymu do rosji.

    Tam skad przyjechali. To cos dziwnego?

    > To jest dopiero pokrętna logika.

    Pokretna logika?
    Krym nigdy nie byl rosyjski. Mieszkali tam od zawsze Tatarzy Krymscy
    ktorym odbierano ziemie, pozniej wyzynano za ambicje niepodleglosciowe i
    w koncu glodzono.

    > W mnieszości. Niestety.

    Przed rewolucja bolszewicka czy po?

    > Inaczej to widzę.
    > Putin mógł zając swojego czasu Osetię a jednak tego nie zrobił.

    Prosze jaki wspanialy. A mogl zabic.
    Ty sobie jaja robisz z ta Osetia? Osetia Poludniowa do wrzesnia 2008
    roku byla czescia Gruzji. Co sie stalo, ze nie jest?

    > Niby z jakiego powodu?

    A jaki byl powod "ratowania" Osetii? A jaki jest powod wspierania
    separatystow na wschodzie ukrainy? Przeciez to nie Krym.
    Jakiego chcesz powodu? Nie ma u nas Rosjan?

    > Trąci mi tu zwykłą rusofobią zamiast trzeźwej oceny sytuacji.

    Integralnosc terytorialna to nienaruszalne fundamenty, chyba, ze ktos
    wewnatrz postanowi inaczej. To tak jak Prawo do wlasnej ziemi, ktorej
    zdaje sie jako Korwinista jestes fanem. Nie najezdza sie sasiedniego
    panstwa z powodow etnicznych. Nikt tam Rosjan nie mordowal, nie
    przesladowal. Zyli tam wspolnie prawie sto lat. Tam nie chodzi tak
    naprawde o mieszkancow.

    > Pod panowaniem rosji był. Chruszczow go podarował ukrainie.

    Od kiedy i czy etnicznie skoro o tym wspomniales na poczatku posta?

    > Autonomia to nic złego.

    T znaczy co?
    Akceptujesz np. obecnosc wojsk niemieckich na slasku i przesuniecie granicy?

    Pozdro.. TK

  • 148. Data: 2014-12-05 15:16:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    quent wrote:

    > Krym miał autonomię i ruskich w większości i jakoś nikt nie dopuszcza
    > możliwości, że ludzie Ci chcieli do Rosji. Na ich miejscu, będąc
    > rosjaninem sam wolałbym Rosję niż jakąś Ukrainę, której.... prawie nie ma.

    ile Ci płacą za propagandę?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 149. Data: 2014-12-05 15:20:08
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-05 15:06, Maniek4 wrote:

    > Ale jaja. A etnicznie czym jest Czeczenia?

    A więc jest rosyjski i jak sam piszesz...

    > Integralnosc terytorialna to nienaruszalne fundamenty, chyba, ze ktos
    > wewnatrz postanowi inaczej.

    ...właśnie rosjanie krymscy postanowili inaczej

    > To tak jak Prawo do wlasnej ziemi, ktorej
    > zdaje sie jako Korwinista jestes fanem.

    Wtrącenie tego tu nie bardzo pasuje, mowa jest o organizacji na zupełnie
    innym poziomie. Prawo do ziemii jest pochodną.

    > Nie najezdza sie sasiedniego
    > panstwa z powodow etnicznych.

    O tym już było wcześniej. Krym miał parlament wybrany o wiele wcześniej
    i to on *jednogłośnie* zdecydował ect.

    > Od kiedy i czy etnicznie skoro o tym wspomniales na poczatku posta?

    A jednak był.

    > T znaczy co?
    > Akceptujesz np. obecnosc wojsk niemieckich na slasku i przesuniecie
    > granicy?

    Nie wiem. Patrzę na to jak cybernetyk, poznawczo.
    Tak samo patrzę na casus Krymu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info