  • 161. Data: 2014-12-05 18:15:02
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 2014-12-05 15:35, Maniek4 wrote:

    >Ale w czym?
    >Ja wiem, że kto nienawidzi Rosji

    Ja wiem, ze jeśli nie przestaniesz bić młotkiem własna matkę po głowie, to
    prokurator ci się dobierze do dupy.

  • 162. Data: 2014-12-05 18:16:10
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 2014-12-05 15:36, masti wrote:

    >Nie możesz się zdecydować?
    >Rzuć monetą

    Ja bez rzucania wiem, ze jesteś pożytecznym idiota Putina.

  • 163. Data: 2014-12-05 18:18:00
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-05 15:54, Ghost wrote:
    > http://wyborcza.pl/1,87648,16869831,Jestesmy_trollam
    i_Putina___O_Polakach__ktorzy_w_internecie.html

    To, że Ghost i masti przybywają z Michnikowskich stron to ja widzę po
    tym co wypisują.

    Wychodzi na to, że i rusofoby i banderofile.

    Pierwsze to oczywiście zrozumiałe (nabyte naturalną drogą) choć
    przysłaniające zdrowy ogląd sytuacji.

    Drugie - pojęcia nie mam. Pewnie z głupoty zwykłej. Nie wnikam.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 164. Data: 2014-12-05 18:20:08
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-05 18:15, Ghost wrote:
    > Ja wiem, ze jeśli nie przestaniesz bić młotkiem własna matkę po głowie,
    > to prokurator ci się dobierze do dupy.

    Jak Ghost zaczyna pękać to ląduje u mnie na samym dnie KF.
    Po jakimś czasie wypuszczam bo jak nie pęka to zdarza mu się napisać coś
    z sensem.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 165. Data: 2014-12-05 19:19:29
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 2014-12-05 18:15, Ghost wrote:

    >Jak Ghost zaczyna pękać to ląduje u mnie na samym dnie KF.
    >Po jakimś czasie wypuszczam bo jak nie pęka to zdarza mu się napisać coś z
    >sensem.

    ??, ??????!

  • 166. Data: 2014-12-05 19:20:16
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 2014-12-05 15:54, Ghost wrote:

    i_Putina___O_Polakach__ktorzy_w_internecie.html

    >To, że Ghost i masti przybywają z Michnikowskich stron to ja widzę po tym
    >co wypisują.

    Naczy Żydzi.

    >Wychodzi na to, że i rusofoby i banderofile.

    I pedały.

  • 167. Data: 2014-12-05 19:55:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    quent wrote:

    i_Putina___O_Polakach__ktorzy_w_internecie.html

    > To, że Ghost i masti przybywają z Michnikowskich stron to ja widzę

    ślepy jesteś jak kret

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 168. Data: 2014-12-05 19:59:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    quent wrote:

    > Nie możesz się zdecydować?

    przez chwilę myslałem, że Ty za kasę.
    Ale wyprowadziłęś mnie z błędu.
    jesteś po prostu idiotą powtarzającym putinowksie kłamstwa,
    Putin to nie Rosja. Putin to KGB.
    Ale i tak tego nie zrozumiesz

  • 169. Data: 2014-12-05 21:34:18
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 grudnia 2014 08:20:54 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Nic nie robisz,

    Pozostaje wspolczuc znajomym ze sie z takim leszczem zadaja.
    Ty bys jeszcze pomogl kumpla palowac co? :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 170. Data: 2014-12-05 21:39:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam wrote:

    > Pozostaje wspolczuc znajomym ze sie z takim leszczem zadaja.
    > Ty bys jeszcze pomogl kumpla palowac co? :P

    och ty bohaterze. a ty byś policjantowi przywalił różową parasolką?