  • 171. Data: 2014-12-05 21:43:07
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:34719714-34ac-45f0-823c-eeefc9917915@go
    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 5 grudnia 2014 08:20:54 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    >Pozostaje wspolczuc znajomym ze sie z takim leszczem zadaja.

    Zatem współczuje Twoim znajomym, leszczu.

    >Ty bys jeszcze pomogl kumpla palowac co? :P

    Rzekł policyjny konfident.

  • 172. Data: 2014-12-05 21:43:45
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 grudnia 2014 14:36:12 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Mam co najwyzej taka perspektywe patrzac na sprawe Wiplera, choc
    > sklaniam sie bardziej do tego, ze policjanci zwyczajnie chcieli sie
    > rozerwac. Wyraznie policjant poczul wladze.

    Wipler powiedzial w ktoryms momencie policjantowi, ze jest poslem - na co ten
    odburknal pod nosem cos w stylu "ja ci zaraz dam posla!". Zero
    profesjonalizmu - tak jak piszesz chcieli jedynie komus wpierdolic i sie
    zabawic. Gdyby policja byla bez winy to nagranie juz nastepnego dnia byloby
    udostepnione.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 173. Data: 2014-12-05 21:45:20
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Adam wrote:

    >och ty bohaterze. a ty byś policjantowi przywalił różową parasolką?

    Policjantów chcących go wylegitymować to Adaś zjada na śniadanie i sra nimi
    do czapki komendanta :-)

  • 174. Data: 2014-12-05 21:45:36
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 grudnia 2014 21:39:47 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > och ty bohaterze. a ty byś policjantowi przywalił różową parasolką?

    Zrobilbym to samo co wipler - podszedl porozmawiac i wyjasnic sytuacje.
    Z cala pewnoscia nie stalbym z boku jak CIOTA.

    --
    Adam Sz.

  • 175. Data: 2014-12-05 21:50:26
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 grudnia 2014 21:45:26 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Policjantów chcących go wylegitymować to Adaś zjada na śniadanie i sra nimi
    > do czapki komendanta :-)

    Na pewno nie sram w gacie i nie siedze cicho tylko wyrazam swoje zdanie - mam
    do tego prawo. Tym bardziej jako swiadek zdarzenia mam prawo podejsc i
    nawiazac z policja kontakt. I za to NIE powinienem byc odrazu gazowany
    i palowany.

    Czasy kiedy pan milicjant byl wladza minely dawno temu.

    --
    Adam Sz.

  • 176. Data: 2014-12-05 21:51:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam wrote:

    > Zrobilbym to samo co wipler - podszedl porozmawiac i wyjasnic sytuacje.
    > Z cala pewnoscia nie stalbym z boku jak CIOTA.

    spróbuj to zrobić w USA lub w UK bohaterze :)

    tylko najpierw napisz na który cmentarz wysłać Ci wiązankę
    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 177. Data: 2014-12-05 21:51:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam wrote:

    > Wipler powiedzial w ktoryms momencie policjantowi, ze jest poslem

    tak. na Kolskiej

  • 178. Data: 2014-12-05 21:57:04
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Zrobilbym to samo co wipler

    Oh, yeah :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=zxubng6mCiA

  • 179. Data: 2014-12-05 21:59:08
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Na pewno nie sram w gacie i nie siedze cicho

    Legitymowanie powoduje u ciebie defekację?

  • 180. Data: 2014-12-05 22:00:56
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 grudnia 2014 21:51:28 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > spróbuj to zrobić w USA lub w UK bohaterze :)
    > tylko najpierw napisz na który cmentarz wysłać Ci wiązankę

    Ciekawe czym by mnie w tym UK zabili - palka, czy kajdankami? Bo w UK
    wiekszosc policjantow broni nie nosi. Akurat kula w plot trafiles bo w UK
    policja w porownaniu do naszej jest bardzo poblazliwa.

    Co do USA - naprawde myslisz ze kazda taka akcja konczy sie kulka w leb?
    Po czym wnosisz - po tym ze bylo kilka takich sytuacji w ostatnich latach?
    Wiesz ile takich zdarzen tam jest codziennie? Ja nie wiem ale wyobrazam sobie,
    ze tysiace - i jakos nie slysze zeby tysiace ludzi bylo codziennie w USA
    przez policje zabijanych.

    --
    Adam Sz.