  • 181. Data: 2014-12-05 22:01:49
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 grudnia 2014 21:59:13 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Legitymowanie powoduje u ciebie defekację?

    Przeciez napisalem, ze nie sram, nie? Nie potrafisz czytac ze zrozumieniem?

    --
    Adam Sz.

  • 182. Data: 2014-12-05 22:07:30
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    https://www.youtube.com/watch?v=6n3POG4LEQQ

    >Co do USA - naprawde myslisz ze kazda taka akcja konczy sie kulka w leb?
    >Po czym wnosisz - po tym ze bylo kilka takich sytuacji w ostatnich latach?

    Ktokolwiek próbuje się z nimi siłować dostaje wpierdol. Malo kto próbuje.
    Zwykle maja do czynienia z prawdziwym zagrożeniem, nie z wiplerkami, dlatego
    reagują spora przemocą.

  • 183. Data: 2014-12-05 22:09:46
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Przeciez napisalem, ze nie sram, nie? Nie potrafisz czytac ze zrozumieniem?

    Nikt normalny nie ma takich skojarzeń tylko ty, więc coś jest na 100% na
    rzeczy. Potrafię czytać, nawet między wierszami, misiu :)

  • 184. Data: 2014-12-05 22:13:18
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 grudnia 2014 22:07:35 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > https://www.youtube.com/watch?v=6n3POG4LEQQ

    I czego ten filmik ma dowodzic? Zawsze znajdzie sie jakis idiota ktorego
    ambicje przerastaja mozliwosci i bedzie probowal wykorzystywac swoja
    "wladze" nie tak jak powinien.

    > Ktokolwiek próbuje się z nimi siłować dostaje wpierdol. Malo kto próbuje.
    > Zwykle maja do czynienia z prawdziwym zagrożeniem, nie z wiplerkami, dlatego
    > reagują spora przemocą.

    Czyli przyznajesz, ze sytuacja "wiplerka" nie byla dla nich zadnym
    powaznym zagrozeniem, ergo zastosowane srodki (gaz, palowanie) byly do
    niej nieadekwatne.

    --
    Adam Sz.

  • 185. Data: 2014-12-05 22:13:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam wrote:

    > Ciekawe czym by mnie w tym UK zabili - palka, czy kajdankami? Bo w UK
    > wiekszosc policjantow broni nie nosi. Akurat kula w plot trafiles bo w UK
    > policja w porownaniu do naszej jest bardzo poblazliwa.

    do czasu.

    > Co do USA - naprawde myslisz ze kazda taka akcja konczy sie kulka w leb?

    chesz sprawdzić?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 186. Data: 2014-12-05 22:20:22
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 grudnia 2014 22:13:50 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > do czasu.

    No wlasnie! Do *czasu*. Czy 4 sekundy to jest ten czas od kiedy sa
    poblazliwi do momentu gazowania? :-) Ja oczywiscie jestem za tym zeby
    policja byla twarda, nieustepliwa i stanowcza - ale tylko kiedy sa
    ku temu powody. Sytuacja z wiplerem to byla zwykla napasc - chcieli
    skopac komus tylek i skopali. Powodu nie mieli.

    --
    Adam Sz.

  • 187. Data: 2014-12-05 22:24:08
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >I czego ten filmik ma dowodzic?

    Twojej głupoty i nieznajomości realiów. Zarówno co do wyposażenia jak i
    pracy policji w UK.

    >Czyli przyznajesz, ze sytuacja "wiplerka" nie byla dla nich zadnym
    >powaznym zagrozeniem, ergo zastosowane srodki (gaz, palowanie) byly do
    >niej nieadekwatne.

    Były adekwatne do jego czynów i zgodne z przepisami - przemoc była
    niewielka, w porównaniu np. z policjantem z USA, który kopie w głowę
    grzecznie kładącego się na ziemi osobnika z rozłożonymi rękami. Twoje
    wnioskowanie jest z dupy. Jak zwykle.

  • 188. Data: 2014-12-05 22:41:15
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Sytuacja z wiplerem to byla zwykla napasc - chcieli
    >skopac komus tylek i skopali. Powodu nie mieli.

    Biedni ci polscy politycy, wszyscy ich krzywdzą, jednego Niemcy biją,
    drugiemu nie wolno heilowac do niemieckich celników, trzeciego ciągają do
    sadu o zniszczenie meleksów, do piątego, szóstego, siódmego dopieprzają się
    stewardesy o chlanie swojej wódy na pokładzie, itd. itp., powinni jakieś
    dodatki dostawać za prace w ciężkich warunkach.

  • 189. Data: 2014-12-06 13:20:33
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-05 18:00, quent pisze:

    > O Osetii było w odp. na histeryczne obawy przed imperlialistycznymi
    > zapędami Putina, że zajmą i Polske pewnie!
    > Jakoś Osetii i Abchazji nie zajął. Mało tego chciał być gwarantem ich
    > niepodległości.

    Zajal Osetie. Nie bez przyczyny nie jest czescia Gruzji. Gwarancje
    bezpieczenstwa to nic innego w tym przypadku.

    > Na to wychodzi. Czuli się widocznie samowystarczalni ze swoim
    > parlamentem i autonomią, którą już mieli.
    > Tak jak pisałem... panta rhei.

    Tak jak Czeczeni co raczysz laskawie przemilczec?

    > Jaki jest sens pisać o prawie do ziemii kiedy państwo się rozłazi w
    > szwach? Hę?

    A przez kogo? Hę?

    > A więc właśnie. hehe

    Twoim zdaniem autonomie uzyskuje sie poprzez zajecie terytorium przez
    obce wojska tak?

    > Ale naród jakoś szczęśliwie ocalał.

    Chcesz do tego porownywac zaiste rdzenny narod importowanych Rosjan z
    czasow rewolucji bolszewickiej? Jaja sobie robisz, bo to chyba nie na
    powaznie co?

    > No właśnie nie ma tu analogii!

    Oczywiscie, ze nie ma. Polska byla przed rozbiorami, a Krym nigdy
    wczesniej nie byl rosyjski. To jedyna roznica.

    > Ani logiki niestety.
    > Naród na Krymie chciał do Rosji. Putin bez tego nic by nie ugrał. Nic!

    Ten narod najpierw odebral Tatarom ziemie, pozniej ich wyrzynal, by na
    koniec zaglodzic. Ten narod zajal Krym lata temu. Krym nigdy nie byl
    Rosyjski. A poza tym mieli wzgledna autonomie, bo jak piszesz mieli swoj
    parlament.

    > Ręce opadają...
    > Piszę stale o tym, że chodzi o *wewnętrzne* parcie do autonomii.

    I najazd obcego wojska?

    > Dla mnie ciekawe są powody, dla których dane regiony chcą np. autonomii.

    Przez najazd obcego wojska?

    > Chłodna ocena, rozumiesz? Forum dyskusyjne... i takie tam.
    > Ostudź gorącą głowę.

    Wez juz przestan. Nie widzisz roznicy miedzy dazeniem do autonomii jak w
    Szkocji np., a zajeciem terytorium innego panstwa, niezaleznie jaki
    bylby powod?
    Tam nie mordowano Rosjan. Nie bylo zadnych czystek etnicznych jak w
    Serbii, na co przewrotnie powoluje sie Putin. Proces autonomii mogl
    spokojnie sie toczyc bez zaklocen, ale tu nie chodzi o zadna autonomie.

    > Ale skoro już wchodzimy na temat patriotyzmu, to akurat aneksja Krymu
    > jest Polsce na rękę.
    > Banderowcy to oprawcy, których zbrodnie pamięta jeszcze doskonale żyjące
    > pokolenie.

    A nie pamietaja rosyjskich zbrodni uwazasz? Do Katynia to po co lataja
    co rok?
    Daj spokoj tej propagandzie..

    Pozdro.. TK

  • 190. Data: 2014-12-06 14:30:45
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >I najazd obcego wojska?

    Żadne parcie do autonomii, "prowokacja gliwicka" i najazd obcego wojska nic
    więcej.

    Ruski zwyczajnie kradną i tyle, a pożyteczni idioci spod znaku Korwina im
    dupę liżą.