  • 11. Data: 2014-11-30 23:24:32
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-30 23:12, Krzysztof Garus pisze:

    > A rudych? A mankutów? A niewymawiających 'r'?
    >
    > Dziwia mnie takie uprzedzenia, dla mnie moglby byc nawet premierem jesliby sie
    nadawal.

    Osobiscie wole jak rzadzi nami ktos, kto nie wyplyna jedynie
    deklaracjami sypialnianymi, bo mnie to zupelnie nie interesuje. A tu
    akurat chce czy nie to wiem jak jest, choc wcale o to nie pytalem.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2014-12-01 08:10:43
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-11-30 23:12, Krzysztof Garus wrote:
    > A rudych? A mankutów? A niewymawiających 'r'?

    Kiepska analogia.
    Preferencje seksualne wśród ludzi na poziomie to temat tabu.
    Ten osobnik niestety się z tym obnosi, promuje... to zwykła głupota.

    Z drugiej strony to lewak a każdy pomysł lewicy związany jest z
    wyciąganiem ludziom kasy z kieszeni.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 13. Data: 2014-12-01 10:30:39
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 30 listopada 2014 23:12:02 UTC+1 użytkownik Krzysztof Garus
    napisał:

    > A rudych? A mankutów? A niewymawiających 'r'?
    > Dziwia mnie takie uprzedzenia, dla mnie moglby byc nawet premierem jesliby sie
    nadawal.

    no swietnie - to przemysl z czego ten koles jest znany, jakie ma umiejetnosci
    predystynujace do objecia powazniejszego urzedu.
    Z ponad 400 poslow slyszales o jakis 40 - a wsrod nich byl i biedron. No to od czego
    on byl specjalista? Glosowalbys na mankuta ktorego jedyna zaleta bylaby mankuwatosc?

    A teraz jedziemy dalej. Wiadomo ze srodowiska gejowskie stanoswia znikomy procent
    normalnych spoleczenstw ale maja bardzo duzy wplyw poprzez lewackie zwykle media. I
    ta mniejszosc terroryzuje spoleczenstwa - wiele krajow juz padlo.
    My jeszcze nie - ale oto okazalo sie ze lgbt zyskalo nowa tube w prezencie - powazne
    stanowisko. Czas na eksperymenty na dzieciach w slupskich szkolach.
    A czy to sie rozleje na caly kraj to sie zobaczy...
    Naprawde prosze poczytac jakie spustoszenie sieje seksualizacja dzieci i mlodziezy w
    zachodnich spoleczenstwach - a potem zastanowic sie czy my tego chcemy u nas.

    b.

  • 14. Data: 2014-12-01 10:41:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    quent wrote:

    > Kiepska analogia.

    dlaczego? jedno i drugie jest naturalne

    > Preferencje seksualne wśród ludzi na poziomie to temat tabu.

    to już jest problem tych ludzi.

    > Ten osobnik niestety się z tym obnosi, promuje... to zwykła głupota.

    a HGW obnosi się z tym, zę nie wymawia R. i nawet się tym chwali
    publicznie

    > Z drugiej strony to lewak a każdy pomysł lewicy związany jest z
    > wyciąganiem ludziom kasy z kieszeni.

    bo przecież katoprawica to wszystko robi za swoje

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2014-12-01 11:16:33
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]

    >sypialnianymi, bo mnie to zupelnie nie interesuje. A tu akurat chce czy nie
    >to wiem jak jest, choc wcale o to nie pytalem.

    W tym właśnie rzecz, z powodu poprawności politycznej ludziom się zdaje, ze
    są nowocześni bo głosują na kogoś kto publikuje z kim sypia. Cos tu nie tak
    jest.

  • 16. Data: 2014-12-01 11:17:22
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    quent wrote:

    >dlaczego? jedno i drugie jest naturalne

    jakim cudem, ewolucja miałaby promować pedalstwo?

  • 17. Data: 2014-12-01 11:51:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > jakim cudem, ewolucja miałaby promować pedalstwo?

    ewolucja niczego nie promuje. ewolucja to gra przypadków.
    i jakoś u wszystkiuch gatunków jest pewien procent homo.

    PS: podobno Bóg stworzył człowieka na swoje podobieństwo. Był homo?

  • 18. Data: 2014-12-01 12:06:51
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-01 10:41, masti wrote:

    > dlaczego? jedno i drugie jest naturalne

    Hemoroidami w dupie też sie chwalisz publicznie?

    > to już jest problem tych ludzi.

    Otóż to. Prywatna sprawa a nie publiczna.

    > a HGW obnosi się z tym, zę nie wymawia R. i nawet się tym chwali
    > publicznie

    Kiepsa analogia. Kolor włosów i inne podobne cechy również są kiepską
    analogią.

    > bo przecież katoprawica to wszystko robi za swoje

    Nie wiem co to katoprawica ale prawica owszem.
    Katoprawica to musi być coś innego niż prawica skoro ma inną nazwę a
    więc lewica.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 19. Data: 2014-12-01 13:19:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    quent wrote:

    > Hemoroidami w dupie też sie chwalisz publicznie?

    a chwalę się?

    > Otóż to. Prywatna sprawa a nie publiczna.

    to co was obchodzi z kim sypia?

    > Kiepsa analogia. Kolor włosów i inne podobne cechy również są kiepską
    > analogią.

    a kolor skóry? A pochodzenie? a parę innych rzeczy?

    > Nie wiem co to katoprawica ale prawica owszem.

    a która to?

    > Katoprawica to musi być coś innego niż prawica skoro ma inną nazwę a
    > więc lewica.

    towarzysz od Korwina z ZMS?

  • 20. Data: 2014-12-01 14:00:47
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-01 13:19, masti pisze:

    > to co was obchodzi z kim sypia?

    Glownie chodzi o to, ze sami sie tym chwala, choc wlasnie nikt o to nie
    pyta.
    Marsze rownosci to przeciez nie demonstracja normalnego modelu rodziny.
    Na domiar zlego nie brak politykow zakladajacych sobie koszulki z
    napisem jestem gejem. Ale czy kogos to obchodzi?
    Wpieraja normalnym inna normalnosc i maja pretensje, ze ktos nie chce o
    tym sluchac, ogladac i na to sie zgadzac?
    Sami sobie krzywde robia wyzywajacym zachowaniem i nawet tego nie widza.
    W sumie czamu sie dziwic?

    Pozdro.. TK