  • 201. Data: 2014-12-07 11:00:00
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 6 grudnia 2014 22:26:16 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Powiem Ci, ze chlopaki generalnie maja trudna robote.

    Chłpaki posłowie tez łatwo nie mają:
    http://wpolityce.pl/polityka/224932-adam-hofman-prze
    rywa-milczenie-w-rozmowie-z-tygodnikiem-w-sieci-pose
    l-przedstawia-swoje-racje-i-stwierdza-wrobiono-nas-b
    edziemy-walczyc

  • 202. Data: 2014-12-07 11:46:17
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-06 16:28, masti wrote:

    > czyli przyznajesz, że po pijaku wpieprzył się między policjantów
    > przeszkadzając w interwencji

    Przeczytaj powyższe w skupieniu.

    > nie naduzyli

    Film pokazuje coś innego.
    Z faktami tylko głupiec dyskutuje.

    Śmieszne są też filmiki z brutalnych internwencji w UK czy tam gdzie
    indziej, podawane tu za argument w dyskusji.
    Niesłychane - niczym lewacka manipulacja rodem z gazety czy tvn-u!
    Teraz już wiadomo, jak w UK zachowuje się policja!!

    Mało tego - wiadomo także, że posłeł to ogólnie debil hajlujący na
    lotniskach i rozbijający melexy na polach golfowych! Dlatego należy ich
    pałować a w każdym razie nie należy ich żałować.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 203. Data: 2014-12-07 11:52:11
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-05 21:43, Adam wrote:
    > Gdyby policja byla bez winy to nagranie juz nastepnego dnia byloby
    > udostepnione.

    A nie było, bo policja podała kłamliwą informację, że to *Wpiler pobił ich*.
    Nie byłoby upublicznione pewnie nigdy gdyby brukowiec nie drążył.

    Policjanci z tej interwencji powinni beknąć jak również Ci którzy
    podawali mediom kłamliwą relację.

    AFAIK Wipler od samego początku twardo obstawał za tym aby taśmy
    ujawinić jak najszybciej.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 204. Data: 2014-12-07 12:29:32
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >Mało tego - wiadomo także, że posłeł to ogólnie debil hajlujący na
    >lotniskach i rozbijający melexy na polach golfowych! Dlatego należy ich
    >pałować a w każdym razie nie należy ich żałować.

    Misiu, ale jak ty przeczytałeś mojego posta skoro mnie filtrujesz a nikt ci
    tego nie zacytował?

  • 205. Data: 2014-12-07 12:36:48
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-07 12:29, Ghost wrote:

    > Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > Misiu, ale jak ty przeczytałeś mojego posta skoro mnie filtrujesz a nikt
    > ci tego nie zacytował?

    Pisałem, że filtruję jak przeginasz, widocznie przegiąłeś na tyle aby...
    Póki co... Misiu

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 206. Data: 2014-12-07 13:02:40
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 2014-12-07 12:29, Ghost wrote:

    > Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >Pisałem, że filtruję jak przeginasz, widocznie przegiąłeś na tyle aby...

    Skoro nie przegiąłem to po co pisałeś o przeginaniu?

    Śmieszny miś z ciebie.

  • 207. Data: 2014-12-07 13:06:56
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-07 13:02, Ghost wrote:
    > Skoro nie przegiąłem to po co pisałeś o przeginaniu?

    A Tobie Misiu na czym zależy - na dyskusji czy na szczekaniu?
    Ja wiem... Misie nie ujadają...
    Jak bardzo Ci Misiu zależy to przefiltruję. Wiele tym nie tracę przecież.

    > Śmieszny miś z ciebie.

    Zaimki osobowe piszemy wielką literą.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 208. Data: 2014-12-07 13:45:08
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 2014-12-07 13:02, Ghost wrote:

    >A Tobie

    Odpowiesz?

    >Zaimki osobowe piszemy wielką literą.

    Miś to miś :-)

  • 209. Data: 2014-12-07 13:53:15
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-07 13:45, Ghost wrote:

    > Odpowiesz?

    Zamiast ciąć na oślep - czytaj. Wszystko zostało napisane.

    > Miś to miś :-)

    Wiesz w ogóle co to zaimek osobowy?
    Dzizas :/

    EOT

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 210. Data: 2014-12-07 14:05:47
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 2014-12-07 13:45, Ghost wrote:

    >Zamiast

    Retoryczne było, wiedziałem ze nie odpowiesz.

    >Wiesz w ogóle co to zaimek osobowy?

    Tak

    >Dzizas :/

    Nie Dzizas tylko miś.