  • 21. Data: 2014-12-01 14:34:24
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-01 13:19, masti wrote:
    > a chwalę się?

    A masz? Pytanie czy chwaliłbyś się gdybyś miał.

    > to co was obchodzi z kim sypia?

    W ogóle... absolutnie! Ani hemoroidy.

    > a kolor skóry?

    Ani kolor ani odcień.
    Ale nie ma co wymieniać dalej bo nic to nie da skoro do tej pory nie
    załapałeś w czym rzecz.

    > a która to?

    Ta z definicji prawicy. Ktoś kiedyś gdzieś próbował ją podać.

    Prawicowe, jeśli:
    1. Jest zgodne z zasadą, chcącemu nie dzieje się krzywda.
    1. Zgadzamy sie na to, że: Każdy jest kowalem swego losu,
    2. Każdy odpowiada sam za siebie i swoje uczynki.
    3. Państwu NIC do religi, nauki, rodziny, tradycji...
    4. Wara komuś trzeciemu od decydowania o moim życiu za moje pieniądze.

    Lewicowe/czerwone/socjalistyczne jest to co:
    1. przeczy zasadzie chcącemu nie dzieje się krzywda,
    w uzupełnieniu:
    2. odbiera/ogranicza wolność,
    3. zmusza mnie do dbania o siebie i innych za moje pieniądze,
    4. robione jest dla mojego dobra bez pytania mnie o zgodę i za moje
    pieniądze.
    5. odbiera przemocą jednemu jego dobra by dać drugiemu.
    6. Narzuca narodowi kulturę (nowoczesną), naukę, narzuca myślenie za
    ludzi... przez państwo

    > towarzysz od Korwina z ZMS?

    Raczej od logiki - tej zwyczajniej... i od definicji

    Polecam http://www.fizykazycia.pl/

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 22. Data: 2014-12-01 14:37:02
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-01 14:00, Maniek4 wrote:
    > Glownie chodzi o to, ze sami sie tym chwala, choc wlasnie nikt o to nie
    > pyta.

    W normalnym towarzystwie ktoś kto chwali się swoimi chorymi upodobaniami
    uznawany jest za chama.
    Świat schodzi na psy skoro ludzie zaczynają uznawać takie zachowanie za
    normalne.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 23. Data: 2014-12-01 14:48:14
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-01 14:37, quent pisze:

    > W normalnym towarzystwie ktoś kto chwali się swoimi chorymi upodobaniami
    > uznawany jest za chama.
    > Świat schodzi na psy skoro ludzie zaczynają uznawać takie zachowanie za
    > normalne.

    To jest ta nowoczesnosc, ktora slusznie Ghost zauwazyl.
    Spokojnie. Nowoczesnosc nie jest nowoczesnoscia przez caly czas. Kiedys
    sie zestarzeje. Przewinelo sie w innych krajach, musi przewinac i u nas.
    Spory czas temu Dżordż Majkel mial niemale nieprzyjemnosci za podrywanie
    gliniarza w kiblu i to jest normalne. U nas poki co slychac byloby
    glosy: co za cham z tego gliniarza. Mogl przeciez wiedziec, ze wchodzac
    do kibla publicznego spotka biednego napalonego chomoseksualiste. Mogl
    sobie przeciez napisac na plecach, ze nie chce by wkladano mu w usta. A
    tak to skad normalny, zdrowy pedal mogl o tym wiedziec? A co? Nie moze
    podrywac faceta? A gdyby to laska dlugowlosa byla to moze? I to ma byc
    rownouprawnienie?

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2014-12-01 15:53:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    quent wrote:

    > A masz? Pytanie czy chwaliłbyś się gdybyś miał.

    > W ogóle... absolutnie! Ani hemoroidy.

    zupełnie nie obchodzi a ciągle o tym piszesz

    > Ani kolor ani odcień.
    > Ale nie ma co wymieniać dalej bo nic to nie da skoro do tej pory nie
    > załapałeś w czym rzecz.

    to podkręć jasność wypowiedzi. Bo to są dokładnie te same przykłady. To,
    że tobie nie pasują do koncepcji to już Twój problem.
    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 25. Data: 2014-12-01 16:00:35
    Od: "Slavo BezOkapu.pl" <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 grudnia 2014 08:08:38 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Preferencje seksualne wśród ludzi na poziomie to temat tabu.

    Czyli zdjęć ślubnych nie wypada pokazywać?

  • 26. Data: 2014-12-01 16:07:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-01 16:00, Slavo BezOkapu.pl pisze:

    > Czyli zdjęć ślubnych nie wypada pokazywać?

    Gejowskie tylko przy okapie blatowym. :-DD

    Pozdro.. TK

  • 27. Data: 2014-12-01 16:11:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-01 14:48, Maniek4 pisze:

    > chomoseksualiste.

    O kur.. Nie tak mialo byc...

    Pozdro.. TK

  • 28. Data: 2014-12-01 20:16:51
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

    >ewolucja niczego nie promuje. ewolucja to gra przypadków.

    Jesteś w mylnym błędzie, przypadek raz na jakiś czas, a potem wieloletnia
    promocja bądź dyskryminacja danego przypadku.

    >i jakoś u wszystkiuch gatunków jest pewien procent homo.

    Ryli?

  • 29. Data: 2014-12-01 20:26:09
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2014-12-01 o 08:10, quent pisze:

    > Kiepska analogia.
    > Preferencje seksualne wśród ludzi na poziomie to temat tabu.
    > Ten osobnik niestety się z tym obnosi, promuje... to zwykła głupota.
    >
    > Z drugiej strony to lewak a każdy pomysł lewicy związany jest z
    > wyciąganiem ludziom kasy z kieszeni.

    Dzisiaj rano rozmawiałem na ten temat z żoną. Jestem podobnego zdania,
    że Biedroń się ze swoją seksualnością obnosi. A ona spytała "w jaki
    sposób? co robi, że uważasz, że się obnosi". Nie do końca potrafiłem
    odpowiedzieć, bo zdałem sobie sprawę z tego, że to my się obnosimy z
    jego seksualnością. Trochę mi było głupio i próbowałem jakoś wybrnąć...
    Ale właściwie sam swoimi tłumaczeniami nie byłem przekonany :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 30. Data: 2014-12-01 20:43:22
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2014-12-01 o 10:30, Budyń pisze:

    > no swietnie - to przemysl z czego ten koles jest znany, jakie ma umiejetnosci
    predystynujace do objecia powazniejszego urzedu.
    > Z ponad 400 poslow slyszales o jakis 40 - a wsrod nich byl i biedron. No to od
    czego on byl specjalista? Glosowalbys na mankuta ktorego jedyna zaleta bylaby
    mankuwatosc?

    A z czego znanych jest 90% polityków? Nadają się do czegokolwiek? Mają
    jakąś wiedzę? Nie. W większości to takie same głąby jak Biedroń, więc
    właściwie tu nie ma żadnej różnicy poza tym, że tenże lubi chłopców.

    Pozdrawiam,
    MW