  • 41. Data: 2014-12-02 09:05:41
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
    news:547cc4db$0$21554$65785112@news.neostrada.pl...
    > A z czego znanych jest 90% polityków? Nadają się do czegokolwiek? Mają
    > jakąś wiedzę? Nie. W większości to takie same głąby jak Biedroń, więc
    > właściwie tu nie ma żadnej różnicy poza tym, że tenże lubi chłopców.

    różnica jest taka ze tych 350 nie znasz (wybrani zostali bo tak kazalo
    szefostwo partii -to inny temat) - a tego znasz tylko dlatego ze jest gejem.
    I jesli bedzie mial kiedys zapotrzebowanie na szum medialny to na przykład
    wprowadzi seksedukatorów do słupskich szkół - awantura murowana.

    b.

  • 42. Data: 2014-12-02 12:44:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.11.2014 22:31, masti pisze:

    > rower masz?

    Nie karm trolla.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 43. Data: 2014-12-02 13:05:52
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >Nie karm trolla.

    rzekła larwa trolla

  • 44. Data: 2014-12-02 13:08:12
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-02 13:05, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > rzekła larwa trolla

    A tak dlugo nie bylo czuc smrodu plesni. Ech znow przyjdzie nam tylko
    wspominac...

    Pozdro.. TK

  • 45. Data: 2014-12-02 14:12:36
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 grudnia 2014 10:30:40 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > no swietnie - to przemysl z czego ten koles jest znany, jakie ma umiejetnosci
    predystynujace do objecia powazniejszego urzedu.
    > Z ponad 400 poslow slyszales o jakis 40 - a wsrod nich byl i biedron. No to od
    czego on byl specjalista? Glosowalbys na mankuta ktorego jedyna zaleta bylaby
    mankuwatosc?

    Na gazetce komentowali ze facet pracowity i kompetentny. Nie wiem czy to mieszkancy
    czy moze jacys klakierzy. Czas pokaze jak sobie poradzi.

    > A teraz jedziemy dalej. Wiadomo ze srodowiska gejowskie stanoswia znikomy procent
    normalnych spoleczenstw ale maja bardzo duzy wplyw poprzez lewackie zwykle media. I
    ta mniejszosc terroryzuje spoleczenstwa - wiele krajow juz padlo.

    Biedron terroryzuje??

    Na marginesie - moze mi zdefiniujesz "lewactwo"? Bo z wykopu wiem ze to cos
    straszliwie zlego ... ale dokladnie nie wiadomo co. Zaczynam podejrzewac ze "lewacy"
    to wrog wyimaginowany.

    > My jeszcze nie - ale oto okazalo sie ze lgbt zyskalo nowa tube w prezencie -
    powazne stanowisko.

    No i co z tego?

    > Czas na eksperymenty na dzieciach w slupskich szkolach.

    Jakie eksperymenty?

    > A czy to sie rozleje na caly kraj to sie zobaczy...
    > Naprawde prosze poczytac jakie spustoszenie sieje seksualizacja dzieci i mlodziezy
    w zachodnich spoleczenstwach - a potem zastanowic sie czy my tego chcemy u nas.

    Co to jest "seksualizacja dzieci"?

    bajcik

  • 46. Data: 2014-12-02 14:24:35
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 grudnia 2014 14:34:57 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > W normalnym towarzystwie ktoś kto chwali się swoimi chorymi upodobaniami
    > uznawany jest za chama.

    Podejrzewam ze te "coming outy" to jakas forma walki ze stereotypami. Ktos na
    przyklad nie odroznia pedziow od pedofili, wyobraza sobie ze wszyscy geje maja skory,
    czapki policjanta i chodza na czworakach.
    A tu taki Biedron mowi "ale ja tez jestem gejem, jestem praworzadny, place podatki".

    > Świat schodzi na psy skoro ludzie zaczynają uznawać takie zachowanie za
    > normalne.

    Temat spowszednieje, znieczulimy sie i przestaniemy zwracac na to uwage.
    I swiat stanie sie ciut lepszym miejscem do zycia ;)

    bajcik

  • 47. Data: 2014-12-02 14:32:18
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 grudnia 2014 20:26:12 UTC+1 użytkownik wolim napisał:
    > Dzisiaj rano rozmawiałem na ten temat z żoną. Jestem podobnego zdania,
    > że Biedroń się ze swoją seksualnością obnosi. A ona spytała "w jaki
    > sposób? co robi, że uważasz, że się obnosi". Nie do końca potrafiłem
    > odpowiedzieć, bo zdałem sobie sprawę z tego, że to my się obnosimy z
    > jego seksualnością. Trochę mi było głupio i próbowałem jakoś wybrnąć...
    > Ale właściwie sam swoimi tłumaczeniami nie byłem przekonany :)

    Zwrocmy uwage ze widzimy tego faceta przez filtr mediow. Moze klada nacisk na jego
    orientacje, a mniej sie skupiaja na wyksztalceniu, kompetencjach, osiagnieciach i
    innych rzeczach ktore sa wazne na urzedzie prezydenta miasta.

    bajcik

  • 48. Data: 2014-12-02 14:35:41
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-02 14:24, Krzysztof Garus wrote:
    > Temat spowszednieje, znieczulimy sie i przestaniemy zwracac na to uwage.
    > I swiat stanie sie ciut lepszym miejscem do zycia ;)

    Jak w Holandii, gdzie ludziska już przebąkują o legalnym seksie z dziećmi.
    Lepszym? Jak dla kogo.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 49. Data: 2014-12-02 14:40:21
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-02 14:24, Krzysztof Garus pisze:

> [...]
    czapki policjanta i chodza na czworakach.
    > A tu taki Biedron mowi "ale ja tez jestem gejem, jestem praworzadny, place

    Mnie smieszy to jak on mowi i ogolnie jego "body language". Z duzym
    prawdopodobienstwem mozna okreslic kto w zwiazku jest "zona", ale to nie
    zarzut oczywiscie.
    Jako prezydentowi zycze mu jak najlepiej, bo szkoda miasta. Generalnie
    wolalbym gdyby tak sie nie obnosil. Nawet wczoraj byl z nim wywiad i
    oczywiscie nie obeszlo sie bez stwierdzen typu pierwszy gej prezydentem
    itak dalej. A co mnie to tak naprawde obchodzi?

    Pozdro.. TK

  • 50. Data: 2014-12-02 14:46:09
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-02 14:32, Krzysztof Garus pisze:

> [...]
    orientacje, a mniej sie skupiaja na wyksztalceniu, kompetencjach, osiagnieciach i
    innych rzeczach ktore sa wazne na urzedzie prezydenta miasta.

    Ale zeby chociaz mowil jak facet to moze i bardziej interesowalo by
    ludzi wyksztalcenie. Nie ma co sie ludzic. Do polityki wszedl dzieki
    deklaracjom, a nie kompetencjom. Co z tym zrobi to zobaczymy. Ma szanse
    byc kims, choc nieco w to watpie.

    Pozdro.. TK