  • 51. Data: 2014-12-02 14:47:18
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-02 14:32, Krzysztof Garus wrote:
    > Zwrocmy uwage ze widzimy tego faceta przez filtr mediow. Moze klada nacisk na jego
    orientacje, a mniej sie skupiaja na wyksztalceniu, kompetencjach, osiagnieciach i
    innych rzeczach ktore sa wazne na urzedzie prezydenta miasta.

    Kompetencje w czym... w promowaniu lewicowych idei?
    Oby miał jak najmniejsze.
    Lewica/socjalizm dołuje ten kraj...

    Socjalizm - złożona strategia zdobycia władzy i eksploatacji mas aż do
    całkowitej zapaści gospodarczej.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 52. Data: 2014-12-02 14:54:30
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Garus" <g...@g...com> napisał w
    wiadomości news:30418326-63c6-4cdd-baaa-71f8ec581d2d@googlegrou
    ps.com...
    >Co to jest "seksualizacja dzieci"?

    nie bardzo mi sie chce rozpisywac o poprzednich pytaniach bo wydaje mi sie
    ze udajesz tylko ignoranta. Natomiast jak wygląda seksualizacja dzieci w
    krajach "postępowych" to zobacz na przykład tu:
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/nasiusiac
    -sloniowi-w-trabe-czyli-nauka-literek-po-norwesku-ro
    dzice-w-szoku-minister-rozbawiony,479696.html

    Chcemy tego w polsce?

    b.

  • 53. Data: 2014-12-02 15:26:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.12.2014 13:08, Maniek4 pisze:

    > A tak dlugo nie bylo czuc smrodu plesni. Ech znow przyjdzie nam tylko
    > wspominac...

    To się umyj, brudasie!

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 54. Data: 2014-12-02 16:05:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-02 15:26, Andrzej Lawa pisze:

    > To się umyj, brudasie!

    Niezla projekcja, ale z paszczy ci wali, wiec nie mow w moim kierunku.

    Zegnam

  • 55. Data: 2014-12-02 16:23:23
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Krzysztof Garus" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu poniedziałek, 1 grudnia 2014 20:26:12 UTC+1 użytkownik wolim napisał:

> [...]
    >na jego orientacje, a mniej sie skupiaja na wyksztalceniu, kompetencjach,
    >osiagnieciach i innych rzeczach ktore sa wazne na urzedzie prezydenta

    Kładą, ale to jest działanie ręka w rękę, a nie przeciw niemu - media
    potrzebują "fajnych" tematów, a on potrzebuje być fajnym tematem (dzięki
    swemu pedalstwu) bo to mu dało poselstwo a teraz prezydenturę określonej
    mieściny.

  • 56. Data: 2014-12-02 17:48:24
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-12-01 20:59, wolim pisze:

    > Masz rację, ale czy to znaczy, że się obnosi ze swoją seksualnością?
    > Właściwie, jak pomyślę o Biedroniu, to on jest w tym wszystkim całkiem
    > rozsądną osobą. Wygląda normalnie, ubiera się normalnie, nie epatuje
    > swoimi partnerami. W porównaniu do takich Jacykowów, czy innych pedałów
    > (w takich przypadkach nie boję się użyć tego słowa), ten koleś wydaje mi
    > się dość rozsądny. Nie chcę go bronić, ale po porannej rozmowie z żoną,
    > jak się zastanowiłem to ciężko mi go tak kategorycznie oceniać.

    Nie chcę go bronić bo to nie moja bajka ale czytałem że kampanię robił
    całkiem sensownie i nie promował swojej orientacji, na dodatek ostatnio
    podsumowali pracowitość posłów i On był jednym z najpracowitrzych, więc
    co chcieć więcej, może to Słupskowi wyjdzie na dobre, jego
    prezydentowanie :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 57. Data: 2014-12-02 17:50:43
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-12-02 14:47, quent pisze:

> [...]
    > Oby miał jak najmniejsze.
    > Lewica/socjalizm dołuje ten kraj...
    >
    > Socjalizm - złożona strategia zdobycia władzy i eksploatacji mas aż do

    Jak to dobrze że prawica dokłada ze swojego :) przestań już bredzić,
    jakbyś nie wiedział to w Chinach żądzą komuniści.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 58. Data: 2014-12-02 21:39:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    quent wrote:

    > Jak w Holandii, gdzie ludziska już przebąkują o legalnym seksie z dziećmi.
    > Lepszym? Jak dla kogo.

    dla ciebie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 59. Data: 2014-12-02 23:08:01
    Od: quent <q...@g...com>

    ...a w Polsce skończył się komunizm.
    LOL
    niby dosły człowiek a taki naiwny

  • 60. Data: 2014-12-02 23:39:10
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 grudnia 2014 14:33:35 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Jak w Holandii, gdzie ludziska już przebąkują o legalnym seksie z dziećmi.
    > Lepszym? Jak dla kogo.

    Nie widze zwiazku.
    Wyznaje zasade "zyj i daj zyc innym" - i dzieciom, i gejom.

    bajcik