  • 71. Data: 2014-12-03 17:18:09
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:m5n9il$l9c$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2014-12-03 14:02, Ghost pisze:

    >http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wycieklo-nagranie-z-
    prywatnego-spotkania-czlonkow-psl-w-brukseli/mgn21

    >Najbardziej podoba mi sie maloslyszalne na nagraniu "[...] tam jest tylko
    >Polska". Laza tam jak napite pieprzone tuczniki, zapominajac za czyje. W
    >telewizji znow beda patriotami.

    No tak, pełen luz - kiedy te ćwoki (mowa o wszystkich politykach) naucza się
    trzymać mordę (bo to akurat są mordy) na kłódkę?

  • 72. Data: 2014-12-03 18:59:33
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-03 17:18, Ghost pisze:

    > No tak, pełen luz - kiedy te ćwoki (mowa o wszystkich politykach) naucza
    > się trzymać mordę (bo to akurat są mordy) na kłódkę?

    Jak nagrali kiedys Hofmana na imprezie i niedawna sprawa kandydata Nowej
    Prawicy, ze lezy pijany i tak dalej to mysle sobie, ze to tez ludzie.
    Wolno im sie zabawic i wypic jak kazdemu z nas. No ale kurna zabawic sie
    w wolnym czasie to nie to samo co jakis "Folwark Zwierzecy".
    Dwie kadencje i spadac. Pozniej nic dobrego z polityka jak widac na
    zalaczonym obrazku nie bedzie.

    Pozdro.. TK

  • 73. Data: 2014-12-03 20:22:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >w wolnym czasie to nie to samo co jakis "Folwark Zwierzecy".

    kłopot w tym ze politycy maja zwierzęcość chyba wbudowana

  • 74. Data: 2014-12-03 20:26:19
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 20t14-12-03 20:22, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > kłopot w tym ze politycy maja zwierzęcość chyba wbudowana

    Nestety :-(

    Pozdro.. TK

  • 75. Data: 2014-12-03 23:13:20
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-12-02 23:08, quent pisze:
    > ...a w Polsce skończył się komunizm.
    A był w ogóle?

    > LOL
    > niby dosły człowiek a taki naiwny

    Popatrz do lustra.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 76. Data: 2014-12-04 08:28:31
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-03 18:59, Maniek4 wrote:
    > Dwie kadencje i spadac.

    Spadać? Połowa tych ludzi powinna siedzieć.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 77. Data: 2014-12-04 10:54:37
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-04 08:28, quent pisze:

    > Spadać? Połowa tych ludzi powinna siedzieć.

    Uswiadomilem sobie, ze chyba od zawsze w telewizorni ogladam wciaz te
    same twarze. Poza malymi incydentami. Latka leca, a oni wciaz tam tkwia.
    Nie chce powiedziec, ze ciagle jest tak jak bylo, ale pewny jestem, ze
    mogloby byc znacznie lepiej.
    Sami sobie tworza prawo by tkwic tam ciagle. Zaczac trzeba od zmiany
    ordynacji wyborczej, wybic im ze lba finansowanie partii, ale to
    przeciez strzal w stope, wiec dalej bedzie jak jest.

    Pozdro.. TK

  • 78. Data: 2014-12-04 12:14:23
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-04 10:54, Maniek4 wrote:
> [...]
    > ordynacji wyborczej, wybic im ze lba finansowanie partii, ale to
    > przeciez strzal w stope, wiec dalej bedzie jak jest.

    Chcesz coś zmienić metodami demokratycznymi ale one sprowadzają się tak
    czy siak do tego, że w końcu musisz pojść i oddać głos na kogoś.
    Nawet jak zmienisz ordynację...

    Dlatego IMVHO najlepszym co można dziś zrobić to mozolnie tumaczyć
    ludziom co to prawica a co lewica, że TV celowo to miesza... zakłamuje.
    90% ludzi nie odróżnia lewicy od prawicy a to problem *zasadniczy* aby w
    ogóle wiedzić na kogo (na co... za czym) oddaje się swój głos.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 79. Data: 2014-12-04 12:40:19
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-03 00:23, Adam pisze:
> [...]
    zaczniemy ich traktowac obojetnie to lgbt metoda malych kroczkow wprowadzi wulgarne
    czytanki do podstawowek? IMO troche za daleko posuniety wniosek.

    > Zachodni lewacy dokladnie tak samo mysleli wprowadzajac multi-kulti do siebie :)
    > Teraz islamisci obcinaja glowy ich obywatelom. A mialo byc tak pieknie i
    > nieszkodliwie :)

    Ciekawostka dla tych co maja chwilke:

    https://www.youtube.com/watch?v=PzdYoPhMwCQ

    Pozdro.. TK

  • 80. Data: 2014-12-04 12:45:57
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > 90% ludzi nie odróżnia lewicy od prawicy a to problem *zasadniczy* aby w
    > ogóle wiedzić na kogo (na co... za czym) oddaje się swój głos.

    Najpierw sprecyzuj słowo "prawica". U nas błędnie tym mianem określa się
    pseudo-katolickich socjalistów (PIS) oraz lewackie bojówki (Wipler, JKM).

    Nie ma obecnie w Polsce partii prawicowej. Najbliżej prawicy była UPR
    (jeszcze z dawnym Korwinem) oraz UW. PO przez jakiś czas też było _lekko_
    prawicowe, ale od paru lat mocno dryfuje w stronę centrum a może już nawet
    na lewo.

    Gowin dużo obiecywał, ale ostatecznie skończyło się na dołączeniu do
    socjalistów z PiS.

    Więc pytam kto? Gdzie Ty widzisz na polskiej scenie prawicę?

    Pozdrawiam
    Ergie