  • 51. Data: 2015-07-07 21:58:06
    Temat: Re: Polityk w TV powiedział: dom zerooenergetyczny za 270 tys zł
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:b13e79b8-7a48-4e59-a816-44c7f459ded6@go
    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 7 lipca 2015 18:48:30 UTC+2 użytkownik G

    >Ryli?;)

    A nawet wjency

  • 52. Data: 2015-07-07 22:51:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niska cena ropy i innych nośników korzystnie wpływa na bilans w handlu zagranicznym
    importerów ychże nośnikow. Może warto by się pokusić o sprawdzenie ile Niemcy wydały
    mniej na ropę. Może się okazać że dopłaty do zielonej energii to jakieś grosze przy
    oszczędnościach związanych z kupowaniem ropy po cirka jebałt 60 dolców zamiast 130
    dolcow za barykę.

  • 53. Data: 2015-07-08 20:08:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 lipca 2015 21:58:59 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > W dniu wtorek, 7 lipca 2015 18:48:30 UTC+2 użytkownik G

    > A nawet wjency.
    Ryli rzeco nawet wjency, jak wytrzeżwiejesz czy tam inaczej dojdziesz do Siebie to
    rozwiń co miałeś na myśli, z czym się nie zgadzasz.

  • 54. Data: 2015-07-08 21:24:06
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]

    >Ryli rzeco nawet wjency, jak wytrzeżwiejesz czy tam inaczej dojdziesz do
    >Siebie to rozwiń co miałeś na myśli, z czym się nie zgadzasz.

    Naprawdę takie trudne? No to powiem wprost: trzeba być arcyćwokiem, żeby
    łykać takie niusy jak na początku :-P

  • 55. Data: 2015-07-08 21:36:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 8 lipca 2015 21:24:21 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Naprawdę takie trudne? No to powiem wprost: trzeba być arcyćwokiem, żeby
    > łykać takie niusy jak na początku :-P

    Nareszcie. Zaczełeś używać ludzkego języka, znaczy doszedłeś do Siebe. A znasz
    jakiegoś ćwoka żeby wskazał co nie tak, w tym artykule było? Bo ja prosty człowiek
    jestem.

  • 56. Data: 2015-07-09 06:04:17
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]

    >Nareszcie. Zaczełeś używać ludzkego języka, znaczy doszedłeś do Siebe. A
    >znasz jakiegoś ćwoka żeby wskazał co nie tak, w tym artykule było? Bo ja

    Pomyśl. To powinna być naprawdę krótka chwila.

  • 57. Data: 2015-07-11 01:49:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 lipca 2015 06:15:03 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Pomyśl. To powinna być naprawdę krótka chwila.

    Tak myślałem- książkowo trolujesz. Ale mi to...-przywykłem.

  • 58. Data: 2015-07-11 07:08:31
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 9 lipca 2015 06:15:03 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Tak myślałem-

    Jednak nie. Ale rozumiem, wstyd ci teraz za to, ze publicznie łykasz
    tabloidowe gówna i w dodatku je rozpowszechniasz.

  • 59. Data: 2015-07-16 08:07:22
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 30.06.2015 23:29, ToMasz wrote:

    > napisz coś więcej proszę. PRzedewszystkim jaka bryła budynku, tak
    > właśnie w okolicy 100m2.
    > a co do ogrzewania - to podłogówka jest dużo tańsza w budowie od
    > kaloryferów..

    Z tym duzo tansza to nie przesadzaj. W swoim domu zrobilem to i to.
    Koszt kaloryferow to max 4k.
    Robocizna wlasna.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 60. Data: 2015-07-16 09:46:47
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-06-30 o 23:29, ToMasz pisze:

    > napisz coś więcej proszę. PRzedewszystkim jaka bryła budynku, tak
    > właśnie w okolicy 100m2.
    > a co do ogrzewania - to podłogówka jest dużo tańsza w budowie od
    > kaloryferów..

    Podłogówka tańsza?
    Za dom ok 110 m2 każą płacić około 10 tys zł za instalację podłogówki -
    a do tego jeszcze muszą dojść wylewki. Pewnie ze 3-4 tys.

    Nie mam pojęcia, skąd takie twierdzenie...

    --
    MN