  • 71. Data: 2015-07-16 14:41:40
    Temat: Re: Polityk w TV powiedział: dom zerooenergetyczny za 270 tys zł
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-07-16 o 13:40, Adam Sz. pisze:

    > Drabinka w lazience z wlaczana recznie (czasowo) grzalka rozwiazuje problem :)

    W ogóle nie planuję żadnych takich drabinek.
    Jestem zwolennikiem "farelki". W 20 sekund czuć efekt jej działania.
    Drabinka w ogóle nie spełnia żadnych praktycznych funkcji w moich
    oczach. Chyba, że jest włączona cały czas. Zimą to jeszcze jeszcze - ale
    skoro jest podłogówka - to po co dodatkowo drabinka.

    Za to latem - taka drabinka w ogóle w niczym nie pomaga. Tylko farelka.

    --
    MN

  • 72. Data: 2015-07-16 16:39:01
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 lipca 2015 14:41:38 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

> [...]
    > oczach. Chyba, że jest włączona cały czas. Zimą to jeszcze jeszcze - ale
    > skoro jest podłogówka - to po co dodatkowo drabinka.

    Drabinka u mnie to podstawa do suszenia recznikow po kapieli. Schna duzo
    szybciej niz powieszone obok umywalki :) Drabinke mam podpieta pod podlogowke,
    to wystarczy :)

    > Za to latem - taka drabinka w ogóle w niczym nie pomaga. Tylko farelka.

    Pomaga w suszeniu recznikow i jak pisales, chocby przemoczonych rekawic w
    zimie ;) Farelka to raczej jak masz w lazience za zimno - tylko kto ma
    w lazience za zimno? Ja tam trzymam 24stC w zime, w lato zawsze jest cieplo ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 73. Data: 2015-07-16 17:41:05
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    a.pl...

    >A skoro podłogówka wychodzi taniej to ja nie widzę kompletnie żadnego
    >powodu, żeby w domu mieć grzejniki. ŻADNEGO.

    Na ten pierwszy z brzegu przykład chęć posiadania parkietu :-)

  • 74. Data: 2015-07-16 18:49:38
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-07-16 o 17:41, Ghost pisze:
    > Na ten pierwszy z brzegu przykład chęć posiadania parkietu :-)

    Czy faktycznie istnieje jakiś rodzaj podłogi, który nie może leżeć na
    podłogówce?
    Nowoczesna podłogówka ma ok 30 st C. Chyba nie pogryzie się z parkietem?

    --
    MN

  • 75. Data: 2015-07-16 19:45:55
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .pl...

    >Czy faktycznie istnieje jakiś rodzaj podłogi, który nie może leżeć na
    >podłogówce?

    Ponoć nie może.

    >Nowoczesna podłogówka ma ok 30 st C. Chyba nie pogryzie się z parkietem?

    Parkiet pięknie izoluje - musiałbyś przejeść na nienowoczesna z wyższa
    temperatura.

    Gdzieś też czytałem, ze nie za dobrze jest podgrzewać sobie stopy (nawet 30
    stopniami).

  • 76. Data: 2015-07-16 21:07:05
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 16 lipca 2015 19:46:26 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Parkiet pięknie izoluje - musiałbyś przejeść na nienowoczesna z wyższa
    > temperatura.

    w budynku zeroenergetycznym? :-) Temperatura czynnika pod dechami bedzie i tak pewnie
    nizsza niz w typowej podłogówce...

    > Gdzieś też czytałem, ze nie za dobrze jest podgrzewać sobie stopy (nawet 30
    > stopniami).

    Stare legendy - brały sie z zakładania podłogówki w budynkach bez izolacji, i musialy
    pracowac na wysokiej temperaturze -wtedy faktycznie było dziwnie, raz doswiadczyłem.

    b.

  • 77. Data: 2015-07-16 23:53:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-07-16 o 19:45, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ponoć nie może.

    Urban legend

    > Parkiet pięknie izoluje - musiałbyś przejeść na nienowoczesna z wyższa
    > temperatura.

    Nie bardziej niż styropian

    --
    Pete

  • 78. Data: 2015-07-17 07:39:54
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >Nie bardziej niż styropian

    Ze niby kładziesz styropian ponad rurami grzejącymi?

  • 79. Data: 2015-07-17 15:05:14
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-07-17 o 07:39, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > Ze niby kładziesz styropian ponad rurami grzejącymi?

    Nie. 15 cm styropianu kładziesz pod rurami. Te 2 cm desek nad rurami to
    drobna przeszkoda. Fakt, że ciepło jest oddawane wolniej więc zapewne
    dobrze będzie położyć gęściej rurki, albo cieszyć się z "dodatkowej
    pojemności cieplnej".

    --
    MN

  • 80. Data: 2015-07-17 15:46:12
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .pl...

    W dniu 2015-07-17 o 07:39, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >Nie. 15 cm styropianu kładziesz pod rurami.

    ŻARTUJESZ???

    >Te 2 cm desek nad rurami to drobna przeszkoda. Fakt, że ciepło jest
    >oddawane wolniej więc zapewne dobrze będzie położyć gęściej rurki,

    Gęściejsze rurki podniosą temperaturę?

    >albo cieszyć się z "dodatkowej pojemności cieplnej".

    Nie rozumiem.