  • 11. Data: 2009-08-22 13:20:09
    Temat: Re: Pomocy! Wyliczenia powierzchni tynku..
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    news:h6oa5d$dhj$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Eeee tam, dom nie z gumy i metry te same jak by nie liczyl. Trzeba tylko
    > dogadac glify i po problemie.

    Dom nie z gumy to fakt ale trzy ekipy tynkarzy u mnie mierzyły i każdej
    wyszła inna ilośc metrów;))
    I różnice były spore uwierz mi.
    Dlatego nigdy nie zgadzam się na rozliczanie z metrów. Ekipy sobie same
    mierzyły a mnie interesowała ostateczna cena i tyle.

    Kris

  • 12. Data: 2009-08-22 13:33:06
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Dom nie z gumy to fakt ale trzy ekipy tynkarzy u mnie mierzyły i każdej
    > wyszła inna ilośc metrów;))
    > I różnice były spore uwierz mi.

    Wierze, wierze. Czasami mam wrazenie, ze niektorzy z tej branzy nie
    skonczyli nawet podstawowki. :-)

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2009-08-22 14:08:15
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wierze, wierze. Czasami mam wrazenie, ze niektorzy z tej branzy nie
    > skonczyli nawet podstawowki. :-)

    Nie bój się, nie bój. Jeszcze nie widziałem ekipy która by się myliła na
    swoją niekorzyść :-)

  • 14. Data: 2009-08-22 16:34:14
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    wiadomościnews:h6oa5d$dhj$1@news.interia.pl...

    > Dom nie z gumy to fakt ale trzy ekipy tynkarzy u mnie mierzyły i każdej
    > wyszła inna ilośc metrów;))
    > I różnice były spore uwierz mi.

    Ja mam na to prosty (i skuteczny) sposób. Muszą wykazać mierzone
    odległości na schematycznym szkicu (a nie ostateczną sumaryczną
    powierzchnię). Potem mierzę jeszcze raz razem z nimi i .... dom nagle
    się drastycznie zmniejsza....
    ;-)

    Zresztą tak powinien właśnie wyglądać obmiar powykonawczy. Tutaj się
    wiele nie oszuka.

    Pozdrawiam,
    Krzemo

  • 15. Data: 2009-08-25 21:44:26
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Pokazać ekipom co jest do zrobienia i niech podadzą cene za całość roboty.

    Święte słowa !!!