  • 22. Data: 2020-04-16 11:59:57
    Temat: Re: Pomóżcie ale nie mnie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Oczywiście chamie zbuntowany że nie potrzebuje pomocy. Jak bym
    > wiedział że to twoja paczka to bym do śmietnika wypierdolil.

    A juz sie martwiłem bo ten poprzedni post był jakis taki normalny... ;-
    PPPP

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 23. Data: 2020-04-16 11:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Dzieki Budzik. Opisałem sprawę i udało się wysłać. Wkurwiłem się bo
    > ten co dostarczył to kawał chuja. Jak nie potrafił znaleźć
    > właściwego adresu to na mój gust miał obowiązek oddać w jakiejs
    > bazie żeby ustalili, odesłali do nadawcy itp. A on wrzucił do
    > przypadkowej skrzynki na listy. Żeby jeszcze numer domu i mieszkania
    > się zgadzał. A tam nic się nie zgadzało z wyjątkiem nazwy ulicy i
    > miasta.

    Kurierzy maja teraz od chuja roboty, wiec pomyłki sie zdarzaja.
    Mam w sobie duzo wyrozumiałosci, o ile to sa rzeczywiście pomyłki.

    Mi ostatnio chujki odesłali paczkę do niemiec zaznaczajac ze nie było
    nikogo w domu po czym po ustaleniu na dezinfolinii ze nastepnego dnia
    ponowią dostarczenie, nie zrobili tego tylko odeslali do nadawcy.
    Dzieki chujkom jestem na ten moment 200zł w plecy, panienka na
    dezinfolinii nawet "przepraszam" z siebie nie wydukała.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 21. Data: 2020-04-16 11:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Świergolisz (eufemizm) jak Zenek po wizycie na Limance.
    > Paczka nigdy nie będzie Twoja - bo wiadomo czyja jest,
    > choćby pośrednio - tylko kryminalnie przywłaszczona.
    > Nawet gdyby potraktować ją jako rzecz znalezioną, to
    > kodeks cywilny opisuje dokładnie postępowanie z rzeczami
    > znalezionymi.

    Spoko, byc moze tak mmowi prawo, nie wiem, nigdy tego nie sprawdzałem.
    doswiadczenie mowi ze jak przez pol roku sie nikt nie odezwał to juz by
    sie nie odezwali.

    Ale najwazniejsze ze sprawe udalo się odkrecic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 24. Data: 2020-04-16 12:25:30
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 16.04.2020 o 11:59, Budzik pisze:

    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > A juz sie martwiłem bo ten poprzedni post był jakis taki normalny... ;-
    > PPPP

    Nieładnie. Przez Ciebie musiałem czyścić monitor po kawie.

  • 25. Data: 2020-04-16 14:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Nieładnie. Przez Ciebie musiałem czyścić monitor po kawie.

    ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 26. Data: 2020-04-16 15:09:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 kwietnia 2020 12:25:51 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Nieładnie. Przez Ciebie musiałem czyścić monitor po kawie.

    Widać maseczki ochronnej nie miałeś.

  • 27. Data: 2020-04-16 16:55:35
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 16.04.2020 o 15:09, Kris pisze:

    > Widać maseczki ochronnej nie miałeś.

    Jeszcze nie doszła. Zamówiliśmy ruskie, medicinskije. Ponoć
    najlepsze z FFP3. Jak stal - gniotsja, nie łamiotsja. Takie:
    https://zapodaj.net/276382612ee45.jpg.html

  • 28. Data: 2020-04-16 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Jeszcze nie doszła. Zamówiliśmy ruskie, medicinskije. Ponoć
    > najlepsze z FFP3. Jak stal - gniotsja, nie łamiotsja. Takie:
    > https://zapodaj.net/276382612ee45.jpg.html

    Wielorazowe?
    Wymienny filtr?
    Jaka cena?

    Z tym ffp2/ffp3 to podobno teraz jakis gnoj jest bo sie cawaniaki
    zorientowały ze jest popyt, przebijasz oznakowanie i sprzedajesz w
    cholere drozej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 29. Data: 2020-04-16 18:43:54
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 16.04.2020 o 17:59, Budzik pisze:

> [...]
    >
    > Z tym ffp2/ffp3 to podobno teraz jakis gnoj jest bo sie cawaniaki
    > zorientowały ze jest popyt, przebijasz oznakowanie i sprzedajesz w

    Może być, choć w tym przypadku trochę trudniej z kombinowaniem,
    gdyż każda maseczka jest zapakowana w zgrzewaną, sztywną torebkę,
    z rosyjskimi napisami i dodatkowo bezpośrednio na masce jest
    pełny nadruk cyrylicą jak za starych czasów - co, kto i że FFP3.
    Ponoć filtry różnią się też kolorami, te z FFP3 mają kolor czerwony.

    Maseczki kosztowały 141,90 zł za parę - kurier z pobraniem.
    Oczywiście za tę cenę są wielorazowe, o wymiennym filtrze
    w opisie nie wspomniano. Nie spotkałem się na Alledrogo
    z ofertą filtrów FFP3 do masek na wymianę.

  • 30. Data: 2020-04-16 21:28:36
    Od: adam <a...@a...pl>

    > Oczywiście chamie zbuntowany że nie potrzebuje pomocy. Jak bym wiedział że to twoja
    paczka to bym do śmietnika wypierdolil.

    O jej, obraził się