  • 71. Data: 2011-01-05 14:16:37
    Temat: Re: Pompa ciepla Górny Slask
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:4d246e2b$0$2448$65785112@news.neostrada.pl...
    > To znaczy że 85zł za roboczo godzinę małej koparki to po prostu
    > zdzierstwo.

    Przecież nikt nie robi charytatywnie. Operator kosztuje, zusy, vaty,
    podatki. Koparke trzeba kupic a potem na tym zarobić. Pogadaj z jasiem
    werbinskim, on od razu załozy jakies croos-watek z bankami, podatkami itd
    :)

    b.

  • 72. Data: 2011-01-05 14:20:04
    Temat: Re: Pompa ciep?a Górny Šl?sk
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 05 Jan 2011 14:48:55 +0100, ________ napisał(a):

    > przeciez pisa?em, ze woda leci do kanalizacji
    Legalnie?

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 73. Data: 2011-01-05 14:43:53
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

> [...]
    > podatki. Koparke trzeba kupic a potem na tym zarobić. Pogadaj z jasiem
    > werbinskim, on od razu załozy jakies croos-watek z bankami, podatkami itd

    To i tak logicznie uzasadniasz a nie jak jeden koparkowy który powiedział mi
    że on musi w sezonie zarobić bo w zimie nie ma pracy i siedzi w domu. To się
    nieźle w dupach przewraca niektórym że w zimie w domu chcą je grzać zamiast
    robić cos innego.

    Marek

  • 74. Data: 2011-01-05 20:06:36
    Temat: Re: Pompa ciep3a Górny Šl?sk
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Legalnie?

    Noo jasne. :-)
    Swoja droga ciekawe kiedy w studni wody zabraknie i biedna gmina placi za
    pompowanie wody ze studni.
    Jak dla mnie strasznie egoistyczny pomysl.

    Pozdro.. TK

  • 75. Data: 2011-01-05 23:20:06
    Temat: Re: Pompa ciepła Górny Śląsk
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >Wiesz myślałem o jakieś taniej pompie aby nią grzać, wiosna, jesień wtedy
    >kiedy COP jest wysoki, na duże mrozy mam piec gazowy. Te kombinacje
    >pozwoliłybymi zejść do taryfy W2 dla gazu, prąd też przejdę na taryfę
    >dwustrefową

    Jak tylko wiosna i jesien to moze jednak powietrzna? Powyzej zera COP wcale
    nie jest taki zly a to przeciez gotowe samodzielne urzadzenia. Calkiem
    fajna, bezinwazyjna alternatywa. Zreszta masz chyba tez kominek?

    Pozdro.. TK

  • 76. Data: 2011-01-06 09:42:17
    Temat: Re: Pompa ciep?a Górny ?l?sk
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 06-01-2011 o 00:20:06 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

> [...]
    > nie jest taki zly a to przeciez gotowe samodzielne urzadzenia. Calkiem
    > fajna, bezinwazyjna alternatywa. Zreszta masz chyba tez kominek?

    Tak, mam kominek, też się zastanawiałem nad powietrzną, ale myślę że sam
    coś poskładam jak będę miał trochę czasu, nie chcę za bardzo w to
    inwestować
    bo zyski nie będą duże to i czas zwrotu długi.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 77. Data: 2011-01-06 11:13:51
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 5 Sty, 12:32, "4CX250" <taunusmtv@po ta. onet.pl> wrote:

    > Adam ma w asn kopark ale udaje e nie ma koszt w zu ycia oraz paliwa.

    Nie bede pisal o kosztach zuzycia bo wyjdzie ze na wszystkich
    zdzieram :D
    Ropke mam za 2,5, przekopanie 500mb to ok 50h, spalanie rzedu 2l/h,
    wychodzi 100l * 2,5 = 250 pln :) Do tego smar za 10 pln. Serwis za
    50roboczogodzin to jakies max 50 pln.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 78. Data: 2011-01-06 11:15:24
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 5 Sty, 14:12, "4CX250" <taunusmtv@po ta. onet.pl> wrote:

    > To znaczy e 85z za roboczo godzin ma ej koparki to po prostu zdzierstwo.
    > Okazuje si e to te nie wszystko bo za dojazd licz sibie te tak jak za
    > roboczogodzin .

    85 pln ? Łał. Niezle. Drogo :) Znajdziesz za 50-60 pln. Ale to zalezy
    do jakiej roboty - do malych nikomu sie nie oplaca przyjezdzac. Lepiej
    przywiezc sprzet i niech robi np. tydzien :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 79. Data: 2011-01-06 11:17:08
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 5 Sty, 21:06, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > Noo jasne. :-)
    > Swoja droga ciekawe kiedy w studni wody zabraknie i biedna gmina placi za
    > pompowanie wody ze studni.
    > Jak dla mnie strasznie egoistyczny pomysl.

    Ale on nie napisal do jakiej kanalizacji leci. Jest przeciez jeszcze
    kanaliza burzowa. W takiej te jego pare m3/h moze byc niezauwazone ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 80. Data: 2011-01-06 21:53:22
    Temat: Re: Pompa ciep3a Górny Sl?sk
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Ale on nie napisal do jakiej kanalizacji leci. Jest przeciez jeszcze
    > kanaliza burzowa. W takiej te jego pare m3/h moze byc niezauwazone ;)

    Jak dla mnie nie ma znaczenia. Osuszanie okolicznych gruntow dla reszty
    towarzystwa wcale obojetne moze nie byc. Czy kanalizacje burzowa gdzies sie
    przepompowuje to nie wiem, ale to tylko gorzej. Nie rzeklbym slowa gdyby
    odwierty byly dwa jak to zwykle sie robi.

    Pozdro.. TK