  • 81. Data: 2011-01-06 21:57:41
    Temat: Re: Pompa ciep3a Górny Sl?sk
    Od: "4CX250" <t...@p...onet.pl>

    news:ig5dkj$ir3$1@news.onet.pl...

    > Jak dla mnie nie ma znaczenia. Osuszanie okolicznych gruntow dla
    > reszty towarzystwa wcale obojetne moze nie byc. Czy kanalizacje
    > burzowa gdzies sie przepompowuje to nie wiem, ale to tylko gorzej.
    > Nie rzeklbym slowa gdyby odwierty byly dwa jak to zwykle sie robi.

    Ja to bym się bał coś takiego zrobić a co dopiero chwalić czymś takim
    wszystkim dookoła bo taka rzecz jest do podpierdolenia. Słone kary
    mogą być zarówno od tych co zarządzają kanalizą jak i urzędników w
    wydziale gospodarki wodnej.

  • 82. Data: 2011-01-06 22:00:59
    Temat: Re: Pompa ciep3a Górny |l?sk
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Dnia 06-01-2011 o 00:20:06 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    >Tak, mam kominek, też się zastanawiałem nad powietrzną, ale myślę że sam
    >coś poskładam jak będę miał trochę czasu, nie chcę za bardzo w to
    >inwestować
    >bo zyski nie będą duże to i czas zwrotu długi.

    A no wlasnie.
    Ja zbieram darmowe graty zeby podlaczyc solara do podlogowki na okresy
    przejsciowe tak jak to zrobil Marek. Na dzis nie wiem jakie beda z tego
    zyski, wiec inwestowac tez nie chce.

    Pozdro.. TK

  • 83. Data: 2011-01-07 09:17:09
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 06-01-2011 o 23:00:59 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

> [...]
    > Ja zbieram darmowe graty zeby podlaczyc solara do podlogowki na okresy
    > przejsciowe tak jak to zrobil Marek. Na dzis nie wiem jakie beda z tego

    No właśnie, też się zastanawiam nad solarami bo miałbym ciepłą wodę prawie
    za darmo, a możebymi wspomogły jesienią, wiosną CO i wtedy bym nie musiał
    inaczej
    kombinować.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 84. Data: 2011-01-08 15:47:53
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    >za darmo, a możebymi wspomogły jesienią, wiosną CO i wtedy bym nie musiał

    Tam u Was jak patrze na mape pogody to ciagle slonce a i dzis mieliscie
    chyba najcieplej w kraju. No nic tylko uzywac. :-)

    Pozdro.. TK

  • 85. Data: 2011-01-09 00:17:02
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Tam u Was jak patrze na mape pogody to ciagle slonce a i dzis mieliscie
    > chyba najcieplej w kraju. No nic tylko uzywac. :-)

    Ktoś mi mówił, że dowiercił się do złoża geotermalnego i ma podobno gorącą
    wodę w odwiercie 120m. Odwiert w górach. Ciekawe czy z tego można ciągnąć w
    nieskończonośc?

  • 86. Data: 2011-01-09 00:24:01
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > wodę w odwiercie 120m. Odwiert w górach. Ciekawe czy z tego można ciągnąć

    Niezle, ogrzewanie z darmo.

    Pozdro.. TK

  • 87. Data: 2011-01-09 10:49:24
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 8 Sty, 16:47, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > Tam u Was jak patrze na mape pogody to ciagle slonce a i dzis mieliscie
    > chyba najcieplej w kraju. No nic tylko uzywac. :-)

    Dzis u mnie +8stC i tak pieknie slonce swieci ze wydaje sie jakby juz
    wiosna nadeszla :-))

    I mimo wylaczonego od wczoraj ogrzewania, temperatura w domu
    rosnie :-) (w nocy pomalu spadala).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 88. Data: 2011-01-09 10:50:02
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 9 Sty, 01:17, "kiki" <k...@k...net> wrote:

    > Kto mi m wi , e dowierci si do z o a geotermalnego i ma podobno gor c

    Pozdrow Ojca Dyrektora :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 89. Data: 2011-01-09 10:51:21
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 08-01-2011 o 16:47:53 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Tam u Was jak patrze na mape pogody to ciagle slonce a i dzis mieliscie
    > chyba najcieplej w kraju. No nic tylko uzywac. :-)
    No i trzeba będzie w tym roku coś pomyśleć, bo szkoda jak się marnuje :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 90. Data: 2011-01-09 14:29:46
    Od: "Budyn" <b...@g...pl>

    > I mimo wylaczonego od wczoraj ogrzewania, temperatura w domu
    > rosnie :-)

    Dojdzie do tego, ze w zimie bedziesz klime wlaczal :-)

    b.