  • 31. Data: 2021-04-03 00:33:24
    Temat: Re: Pompa ciepła APIC
    Od: Grzegorz M <g...@g...com>

    poniedziałek, 9 listopada 2020 o 08:56:25 UTC+1 Myjk napisał(a):
    > Sun, 8 Nov 2020 14:38:07 -0800 (PST), Grzegorz M
    > Ile płacą od posta? Na forum muratora dokładnie ten sam tekst... heh
    >
    > --
    > Pozdor
    > Myjk

    Opisałem swoje.przemyslenia i doświadczenia.
    Gdy szukałem PC trudno było znaleźć info od uzytkowników.

    Domyślam się, że atakujący mnie zapewne mają w tym interes

  • 32. Data: 2021-04-03 00:37:53
    Od: Grzegorz M <g...@g...com>

    środa, 11 listopada 2020 o 14:59:54 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Nigdy ci sie nie zdarzyło, ze jak odwaliłes troche pracy i spisałes
    > swoje doswiadczenia to zrobiłes kopiuj wklej w kilka miejsc?
    > Ja tak czasami robie np jak opisuje jakas restauracje - wrzucam na
    > googla, do traveladvisor i np na facebooka.
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik

    Dziękuje za głos rozsądku. Wrzuciłem ten tekst w 2 cz 3 wątkach ktore wcześniej
    czytałem szukając informacji

  • 33. Data: 2021-04-03 10:06:42
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jakie za pol darmo? W USA w slonecznych elektrowniach zawodowych za wata panela
    placa zlotowke.

    Pierdolisz od rzeczy. W USA nie płacą złotówkami. Jak widać jesteś także
    "fachowcem" od finansów i waluty :)

  • 34. Data: 2021-04-03 21:38:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 3 kwietnia 2021 o 10:06:56 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Pierdolisz od rzeczy. W USA nie płacą złotówkami. Jak widać jesteś także
    > "fachowcem" od finansów i waluty :)
    Jesteś uzyszkodnik taki głupi że nie dociera do ciebie że jesteś glupi. Jak wodny
    chleb. Znowu go pojadles i pierdolisz jak potłuczony.

  • 35. Data: 2021-04-07 08:35:20
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-04-03 o 21:38, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    > Jesteś uzyszkodnik taki głupi że nie dociera do ciebie że jesteś glupi. Jak wodny
    chleb. Znowu go pojadles i pierdolisz jak potłuczony.

    zenusiu, masz dokładnie obajwy jak

    https://pytania.abczdrowie.pl/pytania/powtarzanie-sl
    ow-i-zdan-przy-nerwicy-natrectw

    a nawet

    https://alzheimer-pomoc.pl/powtarzanie-slow-i-czynno
    sci/

    skończ z łażeniem po smietnikach i udaj się pilnie (nawet hulajnogą!) do
    lekarza "od głowy".;-)))

    --
    Runt

  • 36. Data: 2021-04-07 20:26:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 2 Apr 2021 15:33:24 -0700 (PDT), Grzegorz M

    > Opisałem swoje.przemyslenia i doświadczenia.
    > Gdy szukałem PC trudno było znaleźć info od uzytkowników.
    > Domyślam się, że atakujący mnie zapewne mają w tym interes

    Oczywiście, mam straszny interes w atakowaniu, szczególnie że sam (już)
    jestem użytkownikiem pompy APIC. Ale takiej wazeliny bym na nią nie wylał
    nawet gdyby mi zapłacili. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 37. Data: 2021-04-08 08:30:09
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 07.04.2021 20:26, Myjk wrote:
    > Oczywiście, mam straszny interes w atakowaniu, szczególnie że sam (już)
    > jestem użytkownikiem pompy APIC. Ale takiej wazeliny bym na nią nie wylał
    > nawet gdyby mi zapłacili. :P

    Fajny kalkulator mają na stronie. Gruntową w systemie dwutaryfowym
    porównują do powietrznej w systemie jedno taryfowym :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 38. Data: 2021-04-08 11:36:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 8 Apr 2021 08:30:09 +0200, Mateusz Bogusz

    > Fajny kalkulator mają na stronie. Gruntową w systemie dwutaryfowym
    > porównują do powietrznej w systemie jedno taryfowym :-)

    Nie mam zamiaru występować w roli adwokata diabła, ale gruntowa ma to do
    siebie, że zazwyczaj się upycha w całości w 2T. U mnie tak było w minionym
    sezonie -- 2800kWh przeleciała tylko i wyłącznie w 2T. Fakt żę bez CWU, ale
    przy mocy pobieranej 3kW (1kW per fazę) wychodzi 930h pracy, czyli przy 180
    dniach sezonu grzewczego średnio dziennie pracowała 5h (z 12h dostępnych w
    2T) także jeszcze spory zapas na CWU jest.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 39. Data: 2021-04-09 08:08:33
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 08.04.2021 11:36, Myjk wrote:
    > ale gruntowa ma to do
    > siebie, że zazwyczaj się upycha w całości w 2T

    Tak Ci się wydaje na Twoim przykładzie. Nie widzę związku w "upchnięciu
    się w 2T" w zależności od tego czy pompa pobiera ciepło z ziemi,
    powietrza, basenu czy kosmosu. Zdecydowanie zależy to od mocy pompy i
    akumulatora.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 40. Data: 2021-04-09 15:57:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 9 Apr 2021 08:08:33 +0200, Mateusz Bogusz

> [...]
    > się w 2T" w zależności od tego czy pompa pobiera ciepło z ziemi,
    > powietrza, basenu czy kosmosu. Zdecydowanie zależy to od mocy pompy i

    Zależy od zapotrzebowania na ciepło i mocy pompy -- a ponieważ gruntówka ma
    stałą moc (bo moc ma dla A0 i rzadko kiedy z gruntu spada niżej, u mnie się
    np. w tym roku zatrzymało na A+3 i nie spadło niżej -- aktualnie już +6 i
    rośnie) to wiadomo że upchnie się zawsze w 2T. Powietrznej spada moc ze
    spadkiem DZ więc siłą rzeczy musi dłużej pracować.

    --
    Pozdor
    Myjk