  • 51. Data: 2019-10-04 22:00:38
    Temat: Re: Pompa obiegowa wody - chyba mi się zepsuła
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To niech będzie nie 50 a 100 litrow. Jak mam ryczałt to dla mnie rybka. Może być 150,
    wisi mi to i powiewa.

  • 52. Data: 2019-10-04 22:12:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tak jak jeden facet w kawale zwrócił uwagę żonie nie nie dostrzega różnicy pomiędzy
    stresem a kurestwem tak Ty dales przykład nie na oszczędzanie a na patologie
    polegajaca na niszczeniu. Oczywiscie ze możesz chociaz ci nie wolno wyrzucać śmieci
    do lasu sasiada. Co to ma wspólnego z oszczedzaniem. Duzo. Sasiad się wkurwi i zalozy
    foto pułapkę. Zrobi Ci fotki jak wyrzucasz. Zarząda odszkodowania. I zaczniesz
    oszczędzać kase zeby mu je wypłacić. Jak jesteś taki bystrzak to wymysl jak możesz
    oszczędzać albo nie oszczędzać moje buty.

  • 53. Data: 2019-10-05 00:29:39
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Jak mam ryczałt to dla mnie rybka. Może być 150, wisi mi to i powiewa.

    Dzisiaj wodę "na ryczałt" w mieszkaniu spotyka się już tylko
    w ruderach komunalnych z bida-lokatorami, albo tzw. elementem,
    którzy odmawiają wykupienia swoich mieszkań za pół darmo od
    miasta i utworzenia wspólnoty mieszkaniowej, a z kolei miastu
    nie opłaca się już robić w takich slamsach generalnego remontu
    sieci wodociągowej i założenia liczników w mieszkaniach. Woli
    już dopłacać do tej wody, która pewnie bez ustanku bulgocze
    tam w rurach kanalizacyjnych, jako że ryczałtowym lokatorom
    to wisi i powiewa. No i panie, kto za to płaci? Pan płaci,
    pani płaci, my płacimy. Społeczeństwo! Jak powiedział inżynier
    Mamoń.

  • 54. Data: 2019-10-05 00:35:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I super że masz karę i płacisz za moją wode. Od dzisiaj odkrecam jeden kran zeby cały
    czas leciała. Ty nawet jak na badającego psa glupi jestes.

  • 55. Data: 2019-10-05 00:57:13
    Od: collie <c...@v...pl>

    > I super że masz karę i płacisz za moją wode. Od dzisiaj odkrecam jeden kran zeby
    cały czas leciała. Ty nawet jak na badającego psa glupi jestes.

    Jak Cię trafić w punkt, to od razu wychodzi z Ciebie folwarczne
    pochodzenie. Że nawiążę do znanych słów Jerzego Stuhra.

  • 56. Data: 2019-10-05 01:18:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Uważaj żeby pan nie trafił cię w punkt. Między oczami.

  • 57. Data: 2019-10-05 07:34:38
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > To niech będzie nie 50 a 100 litrow. Jak mam ryczałt to dla mnie rybka. Może być
    150, wisi mi to i powiewa.

    Jak sąsiad płaci to można szaleć :)

  • 58. Data: 2019-10-05 10:50:25
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, October 5, 2019 at 12:29:56 AM UTC+2, collie wrote:

> [...]
    > nie opłaca się już robić w takich slamsach generalnego remontu
    > sieci wodociągowej i założenia liczników w mieszkaniach.

    Sporo postkomunistycznych osiedli w Krk nie ma licznikow wody (w tym moje), nie
    kalkuluje sie to, u mnie np. ponad 66 mieszkan, w kazdym 2 piony wodne (kuchnia +
    lazienka), trzeba po 2 liczniki zakladac dewastujac lekko kuchnie i lazienke, albo
    pelna przerobka instalacji... dla chetnych jest taka opcja, kilkanascie lat temu
    sasiad sobie zamontowal liczniki, po roku zdemontowal ;)
    finansowo sie nie oplaca, bo spoldzielnia liczy "po rowno", liczniki na przylaczach
    blokow (?), a samemu malo sie zaoszczedzi, za to dochodzi oplata za odczyty + co
    kilka lat za legalizacje licznikow. Dodatkowo licznik ogranicza cisnienie (i tak
    slabe) i czasem termy gazowe do CWU nie chca odpalac...
    Kiedys (powoli tak robia) ma byc poprowadzona centralna CWU pionem kominowym (z
    licznikami) + oczywiscie likwidacja tych piecykow...

  • 59. Data: 2019-10-05 11:20:27
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2019 o 00:29 collie <c...@v...pl> pisze:

> [...]
    > którzy odmawiają wykupienia swoich mieszkań za pół darmo od
    > miasta i utworzenia wspólnoty mieszkaniowej,

    W małych miastach, w blokach gdzie masz osobne piony dla łazienki, wc i
    kuchni ryczałt nie jest niczym niezwykłym.
    Nie ma jednego "wejścia" wody do mieszkania a są 3 lub 6 (osobne piony dla
    ciepłej i zimnej wody).
    Koszt przeróbki tego na liczniki indywidulane jest za duży i wszyscy płacą
    ryczałt.
    Musisz poszerzyć swoje horyzonty, obrażasz ludzi nie mająć pojęcia o życiu.

    TG

  • 60. Data: 2019-10-05 11:27:00
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2019 o 11:20 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

> [...]
    > płacą ryczałt.
    > Musisz poszerzyć swoje horyzonty, obrażasz ludzi nie mająć pojęcia o

    Od razu napiszę erratę;

    znam takie przypadki z dwóch bloków z dwóch małych miast (Włodawa i
    Chełm), ale to pewnie wynika z okresu w jakim te bloki powstały (przełom
    lat 70-80) a nie z tego, że powstały w małych miastach.
    Tak więc powinienem napisać:

    W starych blokach, gdzie masz osobne ...

    TG