  • 51. Data: 2017-04-09 14:37:19
    Temat: Re: Pompa od myjki
    Od: Budyń <b...@g...com>

    moja zona chce takie:
    https://www.castorama.pl/produkty/narzedzia-i-artyku
    ly/porzadki-i-chemia/urzadzenia-wysokocisnieniowe/my
    jki/myjka-wysokocisnieniowa-karcher-k5.html

    cos ktos?

    b.

  • 52. Data: 2017-04-09 15:03:54
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 9 kwietnia 2017 14:37:21 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    ly/porzadki-i-chemia/urzadzenia-wysokocisnieniowe/my
    jki/myjka-wysokocisnieniowa-karcher-k5.html

    Nie powiem nic na temat tego modelu bo odkad kupilem swojego w 2008 czy 2009
    nie interesowalem sie specjalnie ale moge tylko doradzic, zebys szukal
    modelu ktory ma beben i mozliwosc zwiniecia weza. Ja w swoim nie mialem
    i uzywanie bez bebna bylo mocno upierdliwe. Ostatecznie dokupilem specjalny
    beben mocowany do sciany i 30m "szlaucha" i teraz jest gitara - karcher
    wisi na scianie podlaczony i stale gotowy do dzialania :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 53. Data: 2017-04-09 17:39:27
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 09.04.2017 o 15:03, Adam Sz. pisze:
> [...]
    > beben mocowany do sciany i 30m "szlaucha" i teraz jest gitara - karcher
    > wisi na scianie podlaczony i stale gotowy do dzialania :)

    Dobrze gada

  • 54. Data: 2017-04-09 19:14:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jeszcze niech opisze w jaki sposob myje kilka razy do roku elewacje po takim
    udoskonaleniu.

  • 55. Data: 2017-04-09 23:39:53
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-09 o 17:39, MK pisze:

    > Dobrze gada

    Ale jest tu jeden myk. Na zwinietym wezu spada cisnienie, wiec najlepiej
    jak jest rozwiniety. To samo dotyczy myjek z bebnami. Moze i latwiej sie
    to sklada, ale waz i tak trzeba rozwinac w calosci.

    Pozdro.. TK

  • 56. Data: 2017-04-10 02:29:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Adam tak ma w zwyczaju ze kit wciska. Przy trzydzietu matrach wezyka do myjki
    wysokocisnieniowej z cisnienia jakie jest na poczatku na koncu zostanie z 5%
    cisnienia. Trzydziesci metrow weza wytrzymujacego 200 atmosfer zapewniajacego spadek
    cisnienia na poziomie 25% musialo by byc zwiniete na bebnie o srednicy poltora metra.
    A po wbiciu dwustu atmosfer waz bylby gietki jak pret zbrojeniowy fi 12.

  • 57. Data: 2017-04-10 22:57:38
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 kwietnia 2017 02:29:17 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Adam tak ma w zwyczaju ze kit wciska. Przy trzydzietu matrach wezyka do myjki
    wysokocisnieniowej z cisnienia jakie jest na poczatku na koncu zostanie z 5%
    cisnienia.

    Rotfl :) Przyjedz i wystaw palca, jak Ci dmuchne z obrotowej lancy to
    Ci skora zejdzie w 10 milisekund :-) Tez sie obawialem spadku cisnienia
    ale na oko to nie spadlo nawet o 1%.

> [...]
    wbiciu dwustu atmosfer waz bylby gietki jak pret zbrojeniowy fi 12.

    Glupoty Pan pierdolisz ale tak to jest jak sie karchera widzialo tylko
    w sklepie :)

    Tu masz beben:

    http://allegro.pl/beben-na-waz-cisnieniowy-do-karche
    r-hds-zwijak-30m-i6605571040.html

    A tu masz przewod:

    http://allegro.pl/waz-do-myjki-karcher-m22x1-5-przed
    luzka-30m-i6404704542.html

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 58. Data: 2017-04-10 22:58:47
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 9 kwietnia 2017 23:39:47 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ale jest tu jeden myk. Na zwinietym wezu spada cisnienie, wiec najlepiej
    > jak jest rozwiniety. To samo dotyczy myjek z bebnami. Moze i latwiej sie
    > to sklada, ale waz i tak trzeba rozwinac w calosci.

    Nie zauwazylem - mam 30m szlaucha, a jak myje samochod czy moto to
    rozwijam moze 10. Cisnienie takie jak wczesniej, zmiana jest dla oka,
    reki i samej pracy - niezauwazalna :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 59. Data: 2017-04-11 01:32:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty mozesz sobie pierdolic i pokazywac sto tysiecy przewodow a ja ze czterdziesci lat
    temu liczylem przeplywy. Wzor dawno temu zapomnialem i szukac moi sie nie chce.
    Spadek cisnienia w czasie przeplywu na 30 metrach i niewielkiej srednicy bedzie
    ogromny. Bez dyszy z takiego weza bedzie lecial siurek jak by duzy facet szczal.
    Skieruj wylot myjki w strone nieba. 200 barow to woda na dwa kilometry by poszla jak
    by powietrza nie bylo. Jakos wojsko nie uzywa dzial przciwlotniczych na wode. Dla
    wojska zrobienie 100MPa to nie problem skoro przecinarki hydroscierne maja pompy
    dajace 50MPa.

  • 60. Data: 2017-04-11 20:28:30
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 kwietnia 2017 01:32:54 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    wojska zrobienie 100MPa to nie problem skoro przecinarki hydroscierne maja pompy

    Ale wiesz, ze karcher daje stosunkowo niski przeplyw, a jedynie duze
    cisnienie? Nawet jak podepniesz lance na metrowej dlugosci przewodzie
    do myjki :-)

    Nie ma ZADNEJ roznicy w dzialaniu. Mam t-racera i widze dokladnie co sie
    dzieje jak go podlacze na 5m przewodzie, a na 30m. Zachowuje sie identycznie
    (odrywa sie od podloza jak jakis dron). Takze skoncz fandzolic o rzeczach,
    o ktorych tylko slyszales w telewizorze :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.