  • 71. Data: 2017-04-12 00:01:10
    Temat: Re: Pompa od myjki
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-11 o 22:33, Adam Sz. pisze:
> [...]
    ciśnieniem są zblizone do Twojego karchera czy mojego Lavora

    > Na papierze moze i tak ale w praktyce myjka w myjni samoobslugowej ma
    > ze 3 x szerszy i mocniejszy strumien wody :) Roznica jest calkiem spora,
    > acz mi tam nie robi roznicy czy splucze auto w minute, czy trzy :-)

    No to jest wlasnie lanca, scislej jej koncowka. W myjkach klasy HD uzywa
    sie (skoro o niej wspominasz) rotacyjnych dysz ceramicznych a zadna o
    plaskim, czy punktowym strumieniu nie jest z plastiku. Ogolnie dazy sie
    do tego, by strumien w calym zakresie szerokosci mial takie same parametry.

    > Pewnie dopiero karcher za 5-6-7k pln bedzie mial porownywalny strumien!

    Prawie wszystkie myjki klasy HD dadza podobny efekt. Te w myjniach
    rzadko kiedy maja wiecej jak 150 bar przy wydajnosci 600 litrow.

  • 72. Data: 2017-04-14 09:29:03
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 11.04.2017 o 20:50, Budyń pisze:
    > i tak to z waszymi radami jest. Pojechałem kupic karchra a wróciłem z macalisterem.

    Już nie narzekaj, mam macallistera od kilku lat i nie ma na co się
    krzywić (może na brak bębna?)

  • 73. Data: 2017-04-14 10:07:35
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 09:29:06 UTC+2 użytkownik MK napisał:

    > Już nie narzekaj, mam macallistera od kilku lat i nie ma na co się
    > krzywić (może na brak bębna?)

    kupilem taki z bebnem ;-)

    b.

  • 74. Data: 2017-04-23 11:03:43
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-04-11 o 20:50, Budyń pisze:
    > i tak to z waszymi radami jest. Pojechałem kupic karchra a wróciłem z macalisterem.
    >

    > b.

    No toś wtopił :)

    Ja także dałem się kiedyś namówić na McAlistera, choć myślałem o
    Karcherze. Fakt, że jak kupowałem nie było wtedy bardziej wydajnego
    urządzenia w Castoramie, a Karchery mieli tylko te z najniższej półki.
    Nie miałem wtedy czasu, żeby szukać po innych sklepach czegoś lepszego.
    O ile samo urządzenie pracuje już ok. 10 lat bezawaryjnie o tyle nie
    mogę zrozumieć polityki Castoramy, w której nie można było uświadczyć
    podstawowych części zamiennych, które się zużywają podczas eksploatacji.
    Nawet po zwykłe oringi do lancy, które wytrzymują jeden sezon, odsyłają
    do serwisu. Niestety dobrać się ich nie dało w sklepach handlujących
    oringami, a z serwisu też mi przysłali oringi, które nie pasowały do
    mojej myjki. Części od Karchera także nie pasowały. Dlatego po roku
    czasu od zakupu sprzęt stał się bezużytecznym, ze względu na brak
    uszczelek, które kosztują grosze.

    Dopiero jak się wkur....m i przywiozłem urządzenie do Castoramy życząc
    sobie zwrotu gotówki, powołując się na niezgodność towaru z umową,
    specjalnie sprowadzono dla mnie całe opakowanie, które mi starczyło na
    te 10 lat użytkowania i jeszcze mam kilka sztuk w zapasie.
    Najśmieszniejsze, że dostałem je wtedy w gratisie :)

    W przypadku Karchera nie ma problemów z częściami zamiennymi. Można
    kupić w każdym sklepie, który handluje tym sprzętem.

  • 75. Data: 2017-04-23 23:05:18
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-23 o 11:03, Uzytkownik pisze:

    > W przypadku Karchera nie ma problemów z częściami zamiennymi. Można
    > kupić w każdym sklepie, który handluje tym sprzętem.

    Tak to wlasnie jest z tanimi markami. Ludzie czesto kupuja patrzac na
    parametry na papierze, kompletnie nie myslac o serwisie.
    To samo jest z nozami kosiarek do trawy kupionych w serwisie.

    Pozdro.. TK

  • 76. Data: 2017-04-25 09:40:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 kwietnia 2017 23:05:20 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Tak to wlasnie jest z tanimi markami. Ludzie czesto kupuja patrzac na
    > parametry na papierze, kompletnie nie myslac o serwisie.
    > To samo jest z nozami kosiarek do trawy kupionych w serwisie.

    Na to też reguły nie ma
    Myjka Lavor- wszystkie części łącznie z elementami obudowy czy kompletnymi obudowami
    dostępne w przyzwoitych cenach
    I co najciekawsze:
    STM160 myjka z akcesoriami kosztowała ok 750zł(teraz ok 600zł) kilka lat temu
    Obudowa+ silnik+ pompa- czyli komp;etna myjka kosztuje 310zł

    http://www.myjki-lavor.pl/index.php?p637,zestaw-alum
    iniowa-pompa-i-silnik-obudowa-do-myjki-lavor-galaxy-
    150

    Szlifierki kątowe- do tych marketowych bez problemu częsci dostaniesz. Niby
    szlifierki różnych marek a tak na prawdę w środku to samo. Najczęściej przekładnie
    padaja
    http://allepomocnik-hosting.gcsoft.pl/users/anonymou
    s_s4/2013-06/01/2013-06-01_09;51;22/logo.jpg
    Jak weźmiesz suwmiarka i pomierzysz to się okaże że w każdej noname praktycznie te
    same przekładnie. A na portalu aukcyjnym tego od groma, u mnie na lokalnym targowisku
    również tyle że ceny dwa razy wyższe.
    Nożyce do żywopłotu kupione w Brico jakiejś ich marki GoOn
    Po 7 latach części dostałem- co prawda po marce GoOn nie znalazłem ale jak w
    przypadku szlifierek pasowały od innych noname.
    Jednak do niby lepszej marki RYOBI już nie mogłem części dopasować

  • 77. Data: 2017-04-25 11:23:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-25 o 09:40, Kris pisze:

    > Na to też reguły nie ma

    Na nic nie ma reguly tak naprawde. Roznica polega na tym, ze do
    markowych jestes w stanie wybrac cos z katalogu serwisowego i zamowic
    konkretna rzecz. Do innych to ja mam np. katalog nozy kosiarkowych, w
    ktorym jest jakies dwadziescia stron a na nich po dwadziescia piec
    roznych nozy. I teraz pokaz mi firme, ktora bedzie trzymala te piecset
    nozy na polce, chociaz po jednym, by w sezonie sprzedac moze dwadziescia.

    Pozdro.. TK

  • 78. Data: 2017-04-25 11:47:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 kwietnia 2017 11:23:33 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    >I teraz pokaz mi firme, ktora bedzie trzymala te piecset
    > nozy na polce, chociaz po jednym, by w sezonie sprzedac moze dwadziescia.

    Aż tak złe nie jest
    Vander DCM1668A
    http://cokupic.pl/produkt/Vander-Kosiarka-spalinowa-
    DCM1668A

    kilka lat temu kupiona w lokalnym składzie budowlanym. Aktualnie już pewnie nie
    kupisz(bynajmniej pod ta marką/nazwą)
    Obawiałem się ze nie dostane części, w lokalnych serwisach nawet nie chcieli próbować
    naprawy
    Zdesperowany zrobiłem to od czego powinienem zacząć czyli napisałem meila do
    dystrybutora/importera, przysłał serwisówkę i po nr części zamówiłem co tam
    potrzebowałem- nóż, rączka od podnoszenia, grzebień regulacji wysokości.
    Ceny spokojnie akceptowalne
    Ale już kosiarka niby znanej firmy ALKO model classic nr na tą chwilę nie pamiętam
    Kosiarka elektryczna przerdzewiała sprężyna która jest w mechanizmie regulacji
    wysokości. W lokalnym niby "autoryzowanym" serwisie ALKo takiej sprężyny nie
    potrafili mi sprowadzić

  • 79. Data: 2017-04-25 13:11:28
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-25 o 11:47, Kris pisze:

> [...]
    wysokości. W lokalnym niby "autoryzowanym" serwisie ALKo takiej sprężyny nie

    Kris, ja nie mowie, ze nie ma w ogole. Mowie, ze jest problem.
    Rok, dwa lata temu Nomi sprzedawalo kosiarki NAC. No i kiedy pokonczyly
    sie noze, okazalo sie, ze nozy nie ma. Nie wiem czy do wszystkich
    modeli, ale nie jeden problem mial. Zamowic pewnie sie, ale trawa rosnie
    a realizacja i szukanie trwa. Inna sprawa, ze do kosiarki Stiga jakiejs
    linki w sezonie nie mozna bylo zalatwic, bo na magazynach nie maja ani
    sztuki. No ale zeby ktos do jakiejs Hondy, czy Vikinga nie mogl noza
    kupic to nie slyszalem.

    Pozdro.. TK

  • 80. Data: 2017-04-25 14:40:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 kwietnia 2017 13:11:31 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > Rok, dwa lata temu Nomi sprzedawalo kosiarki NAC. No i >kiedy pokonczyly
    > sie noze, okazalo sie, ze nozy nie ma. Nie wiem czy do >wszystkich

    Bo pewnbie do NACa szukał;)
    Znając życie wchodzisz na allegro patrzysz na noże "bezfirmowe" których tam mnóstwo i
    dobierasz pasujący

    To jak z przekładnia do mojej szlifierki kątowej z castoramy.
    Jak spisałem model z tabliczki i zaczełem szukac po modelu to straciłem godzinę czasu
    i nie znalazłem. Jak wszewdłem na allegro i wpisałem "przekładnia kątowa" to
    wyskoczyło dziesiąt ofert, wystarczyło znalkeżć taką co sprzedawca dokłądne wymiary
    podaje i okazalo się że przekłądni jest multum w cenach od poniżej 20zł łącznie z
    przesyłka.
    Następnego dnia masz to w paczkomacie czy tam w skrzynce w domu.

    >Zamowic pewnie sie, ale trawa rosnie
    > a realizacja i szukanie trwa.
    A to fakt