  • 1. Data: 2016-02-20 02:46:57
    Temat: Pompy ciepła czy to dobry interes?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Centrum Jana Pawła II w Krakowie robi odwierty po PC.
    16000 m2 powierzchni
    http://www.jk-a.pl/jp2.html
    to naprawdę jest takie wydajne żródło?
    Bo panowie zaczeli robić dziury już jakiś czas temu ?

  • 2. Data: 2016-02-20 09:18:00
    Temat: Re: Pompy ciepła czy to dobry interes?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Centrum Jana Pawła II w Krakowie robi odwierty po PC.
    >16000 m2 powierzchni
    >http://www.jk-a.pl/jp2.html
    >to naprawdę jest takie wydajne żródło?
    >Bo panowie zaczeli robić dziury już jakiś czas temu ?

    Skoro długo robią, to znaczy, ze mało wydajne :-)

  • 3. Data: 2016-02-21 14:14:38
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Skoro długo robią, to znaczy, ze mało wydajne :-)

    Może płatne od godziny? Z drugiej strony to są tereny odpadów po
    produkcyjnych i może to jest jakąś przeszkodą.
    Wojtek

  • 4. Data: 2016-02-22 15:00:09
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Z drugiej strony to są tereny odpadów po
    > produkcyjnych i może to jest jakąś przeszkodą.

    No ale to nawet ja słoik spoza KRakowa wiem.