  • 11. Data: 2022-02-10 21:42:00
    Temat: Re: Ponad 12.000 zgonów na covid19 wczoraj na świecie
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 04.02.2022 o 16:34, Myjk pisze:
    > Fri, 4 Feb 2022 14:58:08 +0000, ddddddddddddd

    > I jak zwykle wiesz lepiej niż lekarze. Taki *hint* dla ciebie:
    > to że chorował na raka nie wyklucza tego, że zmarł jednak na covid.
    >
    > Czy bezpośrednio czy pośrednio przez zawalone szpitale to już
    > inna kwestia. Taaaaak, wiem, szpitale wcale nie były i nie
    > są przepełnione z powodu covidu, to tylko urojenia medyków.

    Niedawno zmarła moja Ciotka, nikogo nie miała prócz mnie (rodzinę męża
    pomijam, bo zlewali ..), lekarz zadzwonił, mówił że 3x testy robili, ale
    negatywne, miała 94 lata a szpital był "od głowy".
    i uczciwie poinformował (przygotowywałem pogrzeb) że kowida żadnego w
    karcie zgonu nie będzie.

    Za to transport w swojej karcie wpisał kowid (co wyszło dopiero w
    f.pogrzebowej), zapakowana w podwójny worek
    i kłóć się teraz za 5 dwunasta że chciała być pochowana w ubraniu a oni
    przecież boją się - bo transport wpisał ...

    Także, ten tego, wszyscy sobie w ch. lecą i nie ma co łykać zalewu
    rewelacji z jakichś onanetów

  • 12. Data: 2022-02-10 22:03:14
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Ty użyszkodnik na co byś nie umarł to ci wpiszą postępująca martwica mózgu.

    Czy ja się dopierdalam do ciebie stary capie z Bałut?

    Później drzesz ryja, że Runty ci dokuczają, ale cały czas szukasz
    zaczepki. Nikt ci nie ubliża ani cię nie zaczepia, a ty chuju atakujesz
    pierwszy i ubliżasz i mnie i Runtowi, a później piszesz jaki to jesteś
    kurwa pokrzywdzony. A ty faktycznie jesteś pokrzywdzony i to bardzo, bo
    jak widać rodzice cię nie kochali i tłukli po łbie. Dlatego jesteś taki
    pojebany i głupi.

  • 13. Data: 2022-02-12 14:51:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 10 lutego 2022 o 22:03:18 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > kurwa pokrzywdzony. A ty faktycznie jesteś pokrzywdzony i to bardzo, bo
    > jak widać rodzice cię nie kochali i tłukli po łbie. Dlatego jesteś taki
    "mnie i Runtowi";)

  • 14. Data: 2022-02-12 15:43:29
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 12 February 2022 at 14:51:30 UTC+1, Kris wrote:

    > "mnie i Runtowi";)
    Nic sie nie zmieniło

    World 408,697,970 +2,333,153 5,820,065 +11,193

    https://www.worldometers.info/coronavirus/

  • 15. Data: 2022-02-12 22:24:54
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 12.02.2022 o 14:51, Kris pisze:

    > "mnie i Runtowi";)

    I co? Ulżyło?

    Życzę powrotu do zdrowia.

  • 16. Data: 2022-02-13 00:18:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    > kurwa pokrzywdzony. A ty faktycznie jesteś pokrzywdzony i to bardzo, bo
    > jak widać rodzice cię nie kochali i tłukli po łbie. Dlatego jesteś taki
    To że masz postępująca martwicę mózgu to akurat prawda a nie dopierdalanie się.

  • 17. Data: 2022-02-13 07:53:05
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-12 o 14:51, Kris pisze:
> [...]
    /.../
    > "mnie i Runtowi";)

    zenuś to psychol z kompleksem małego członka.
    Wydaje mu się, że jest polihistorem.

    Kris, przejrzałeś już na oczy? ;-)

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 18. Data: 2022-02-13 07:53:14
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-13 o 00:18, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
    /.../
    > To że masz postępująca martwicę mózgu to akurat prawda a nie dopierdalanie się.

    To że jesteś kanalią i psycholem to akurat prawda.
    Pozostałe możesz nazwać "dopier...niem się" czy jak tam sobie chcesz.