  • 1. Data: 2009-01-10 09:04:10
    Temat: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: robercik-us <r...@g...com>

    Witam.
    Chcę rozprowadzić po mieszkaniu kilka/kilkanaście metrów kabli dla
    domowej sieci komputerowej - zwykła skrętka :-). Chciałbym, żeby toto mi
    sie nie plątało i... trzeba te kable w coś upakować. Mieszkam póki co w
    betonowym bloku i w grę w chodzą pewnie jedynie jakieś konstrukcje
    natynkowe.
    Pytanie brzmi:
    Jaki się takie rynienki nazywają? Chodzi mi o zwyczajne
    rynienki/kształtki/tunele... czy jak tam inaczej zwał... :-). Nie wiem
    czego szukać w sieci, czy w zwykłych sklepach :-).
    Jakie mogą być orientacyjne ceny takiej instalacji - nie licząc kabla -
    i czy dostępne są różne kolory tego czegoś...? :-)
    Chodzi mi o coś zwykłego, nie żaden exclusiv...

    przepraszam jeśli pytanie jest zbyt trywialne, ale szukam, szukam i
    znaleźć nie mogę, a kto pyta... nie błądzi :-)

    pozdrawiam
    robercik-us

  • 2. Data: 2009-01-10 09:06:51
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "robercik-us" <r...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > przepraszam jeśli pytanie jest zbyt trywialne, ale szukam, szukam i
    > znaleźć nie mogę, a kto pyta... nie błądzi :-)

    Sorry, ze nie odpowiadam na pytanie, tylko doradzam cos innego - ale lepszym
    rozwiazaniem jest WiFi w dzisiejszych czasach koszt relatywnie niewielki, a
    komfort naprawde spory.

  • 3. Data: 2009-01-10 09:11:09
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik robercik-us napisał:
> [...]
    >
    > przepraszam jeśli pytanie jest zbyt trywialne, ale szukam, szukam i
    > znaleźć nie mogę, a kto pyta... nie błądzi :-)

    Śmiem mniemać, ze chodzi Ci o listwy natynkowe :)

    pzdr.
    rafał

  • 4. Data: 2009-01-10 09:47:38
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > Jaki się takie rynienki nazywają?

    korytka kablowe
    ale może uda ci się schować kable w listwach przypodłogowych, niektóre mają
    specjalne miejsc na kable,
    ... choć, jak wspomniał Ghost, wi fi będzie lepszym rozwiązaniem

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 5. Data: 2009-01-10 09:50:10
    Od: robercik-us <r...@g...com>

    Ghost pisze:

    > Sorry, ze nie odpowiadam na pytanie, tylko doradzam cos innego - ale
    > lepszym rozwiazaniem jest WiFi w dzisiejszych czasach koszt relatywnie
    > niewielki, a komfort naprawde spory.

    wifi już mam :-), ale z pewnych względów potrzebuję jeszcze skrętkę :-)))

  • 6. Data: 2009-01-10 09:58:21
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Sorry, ze nie odpowiadam na pytanie, tylko doradzam cos innego - ale
    > lepszym rozwiazaniem jest WiFi w dzisiejszych czasach koszt relatywnie
    > niewielki, a komfort naprawde spory.

    Jesteś w ogromnym błędzie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 7. Data: 2009-01-10 09:59:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wiadomości news:gk9rj9$r8v$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Jesteś w ogromnym błędzie.

    A Ty masz zeza.

  • 8. Data: 2009-01-10 10:03:41
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Ghost pisze:

    > Sorry, ze nie odpowiadam na pytanie, tylko doradzam cos innego - ale
    > lepszym rozwiazaniem jest WiFi w dzisiejszych czasach koszt relatywnie
    > niewielki, a komfort naprawde spory.

    Komfort czego?
    Jedyna przewaga WIFI nad kablem to brak kabli.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 9. Data: 2009-01-10 10:05:47
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    robercik-us pisze:
> [...]
    >
    > przepraszam jeśli pytanie jest zbyt trywialne, ale szukam, szukam i
    > znaleźć nie mogę, a kto pyta... nie błądzi :-)

    Koledzy już Ci powiedzieli. Są to po porostu korytka na tynkowe. Jest
    tego cała masa.
    Jeszcze co Ci mogę doradzić Kup dobry kable. Najlepiej FTP/STP cobyś
    mógł sobie puścić po tym bez problemu gigabitowy eth.

  • 10. Data: 2009-01-10 10:05:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > Komfort czego?
    > Jedyna przewaga WIFI nad kablem to brak kabli.

    Jakis wysyp malosprytnych na grupie? Mialem oba rozwiazania i wiem co to
    komfort.