  • 191. Data: 2009-01-11 21:16:24
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > Użyłeś słowa skonfigurować, a nie wyposażyć. Powiedz w związku z tym jak
    > dopasowałeś odpowiednią anteę do nadajnika i do jakiego nadajnika? Czy
    > mierzyłeś jej faktyczne dopasowanie impedancyjne i przeliczałeś SWR czy
    > tylko wetknąłeś wtyczkę i stwierdziłeś, że pasuje mechanicznie? Skąd miałeś
    > kilka anten do prób? Podaj producenta AP i anteny jakie użyłeś. Zrób zdjęcie
    > teraz i wystaw :-)

    Mam WL600G, wczesniej uzywalem kilkudziesieciu Linksysow WRTG.
    Dopasowywac nic nie musialem, tym sie zajal producent. Domowo bez
    sprzetu za spore pieniadze to raczej trudna zabawa.

    > Gadasz jak potłuczony, gadasz żeby gadać :-) Moc nadajnika zmieniałeś?
    > Jeśli ci działa to pewnie z powodu, że miałeś szczęście :-)

    Dziala mi z powodu takiego, ze wczesniej sobie pomierzylem sygnal dla
    roznych anten. A roznych to nie rozniacych sie dlugoscia tak jak to
    opisujesz w jednym ze swoich objawionych postow. Bo tu cie zasmuce, ale
    te paleczki niezaleznie od dlugosci maja praktycznie taki sam zysk.
    I przestan pisac swoje brednie, o czym moglismy sie przekonac przy
    okazji np. wyslyania ACKow w TCP. Nie wspomne juz o zacinaniu sie DivXow
    w zaleznosci od wielkosci okienka, czy tym podobnych bredniach.
    Jak dla mnie EOT, bo kto mial sobie wyrobic zdanie to juz sobie wyrobil,
    a dalsza dyskusja nic nie wnosi.

  • 192. Data: 2009-01-11 21:17:24
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    Piotrek pisze:

    > no i mysle ze tym zdaniem pokazales nam wszystkim ze jestes ignorantem w
    > temacie WiFi :)
    > tzn teoretykiem a nie praktykiem :)
    > bo kazda osoba ktora ma spore doswiadczenie powie ci to co ja, ze na WiFi ma
    > wplyw zbyt wiele czynnikow zeby bez testow w konkretnym srodowisku
    > powiedziec OK taki sprzet bedzie dzialac w takim i takim zasiegu z takimi i
    > innymi parametrami.

    A jakie czynniki zmieniaja sie w domu, w ktorym wykonales pomiary? Ktos
    ci przebudowal stropy, dolozyl zbrojenia, obsadzil anteny bluszczem, czy
    w inny sposob ci zaklocil propagacje fal?

    > bardziej dominuje troche wieksze doswiadczenie z WiFi niz ty
    > posiadasz(praktyczne doswiadczenie a nie 2-5 APkow po znajomych
    > skonfigurowane:)

    Zanim zaczniesz pisac takie glupoty warto sprawdzic z kim sie rozmawia,
    bo mozna potem poczuc sie glupio.

    > troche szkoda czasu mi na edukowanie takich userow jak ty, wiec z mojej
    > strony EOT.
    > jak bys mial wieksze doswiadczenie to bys takich glupot nie pisal

    No to poedukuj. Skoro masz takie doswiadczenie to chyba warto sie
    podzielic. Czekamy.

  • 193. Data: 2009-01-11 21:33:04
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Kiedy ostatnio Twoja Ciocia dostała od Ciebie jakiś list?
    JaC

    -----

  • 194. Data: 2009-01-11 22:36:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > Przeczytaj cały wątek a nie ostatnie 5 postów. Zobaczysz kto wyciągnął
    > WEP. Ulatwie Ci...
    >
    > Ghost napisał:
    > "Bez WEPa czulbym sie nagi. Z reszta coraz trudniej znalesc niekodowana
    > siec."
    >
    > Wiec... jak widzisz... główny nawijacz zabezpiecza sie WEPem :)

    Nie, to Ty skrzetnie probowales ratowac twarz, spowadzajac calosc zagadnien
    zabezpieczenia WiFi do mojego WEPa, glowny manipulancie. Twoja teza byla, ze
    WiFi jest do dupy en masse - moja, ze WEP mi wystarcza.

  • 195. Data: 2009-01-11 22:38:12
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Kiedy ostatnio Twoja Ciocia dostała od Ciebie jakiś list?
    > JaC
    >

    > -----

    PLONK za permanentne, perfidne i z premedytacja olewanie netykiety w
    kontekscie cytowania nie w tym miejscu. Dzieciaku pisz na
    pl.misc.barany.gowniarzezpiaskownicy

  • 196. Data: 2009-01-11 22:40:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <...@...c> napisał w wiadomości

    > "T.M.F." <t...@n...mp.pl> wrote in message
    >
    > To powiedz mistrzu co takiego przestawiłeś, że przechodzi ci przez dwa
    > stropy, a innym nie ?

    Ja nic nie przestawialem i przechodzi, uczniu.

  • 197. Data: 2009-01-11 22:42:13
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > On jest lamerem i tyle, a na pewno nie kształcił się w tym kierunku aby
    > mógł zabierać głos, bo się ośmiesza :-)

    Jestes dzieciakiem.

  • 198. Data: 2009-01-11 22:48:35
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości

    > eeee da sie tak ? :)
    > chyba o czyms nie wiem

    Piotrze, chodzi o dodatkowa poza ethernetowa skretke do zastosowan innych,
    takich jak alarm jakas tam niania elektroniczna, czy inna automatyka.

    Pozdro.. TK

  • 199. Data: 2009-01-12 05:38:28
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    > A tu zgoda, ja po prostu nie pirace, wiec moze dlatego jestem taki
    > niedzisiejszy. Jak czesto kopiujesz te filmy?

    Misiu... A kto powiedział, że ja piracę?
    Nagrywam filmy w tv a potem sobie je zgrywam na płyty. Wycinam reklamy itd.
    Kablem latają gigabajty. Gwarantuję Ci, że w tym przypadku jest róznica.

    > Nie rob, KF Twym przyjacielem.

    No bez przesady, potrafię filtrować sam. A piszę to żebyś się choć ciut
    zastanowił nad sobą.
    Nie wszystko wygląda tak jak Ty o tym myślisz. Ot po prostu.
    Przem

  • 200. Data: 2009-01-12 05:42:33
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    > Tym bardziej, ze WiFi i tak musze miec (dwa notebooki). Powiem wiecej,
    > kabli po prostu nie lubie czym mniej tym lepiej. Myszki klawiatury tez
    > mam wylacznie bezprzewodowe.

    Ale czy zrozumiesz w końcu, że nie tylko notebooki wymagają połączenia?
    Pisałem już, wyatarczy mieć amplituner czy tuner satelitarny i WiFi bez
    wydawania kupy szmalu na drogie urządzenia można sobie w buty wsadzić?
    Przem