  • 211. Data: 2009-01-12 15:07:37
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    > Po co?

    Gościu mnie rozwala.
    Ghost, czy nie prościej przyjąć do wiadomości, że ludzie nie są identyczni,
    jedni lubią terabajty na ethernecie, drudzy dyskietki, a jeszcze inni zupę
    ogórkową?
    Naprawdę nie czujesz tego czy tak brniesz bo głupio Ci się wycofać?
    Przem

  • 212. Data: 2009-01-12 16:35:24
    Od: "kiki" <...@...c>

    "Przemek" <r...@o...pl> wrote in message news:gkfo1h$mr2$1@news3.onet...

> [...]
    > jeszcze inni zupę ogórkową?
    > Naprawdę nie czujesz tego czy tak brniesz bo głupio Ci się wycofać?
    stawiam, że głupio mu się wycofać jak temu od ustawiania parametrów wifi co
    w końcu ustawił antenę pod innym kątem :-)

  • 213. Data: 2009-01-12 17:00:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Przemek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > domowej sieci komputerowej - zwykła skrętka :-). Chciałbym, żeby toto mi
    > sie nie plątało i... trzeba te kable w coś upakować. Mieszkam póki co w
    > betonowym bloku i w grę w chodzą pewnie jedynie jakieś konstrukcje
    > natynkowe.
    > Pytanie brzmi:
    > Jaki się takie rynienki nazywają? Chodzi mi o zwyczajne
    > rynienki/kształtki/tunele... czy jak tam inaczej zwał... :-). Nie wiem
    > czego szukać w sieci, czy w zwykłych sklepach :-).
    > ***********
    >
    > A Ty zacząłeś wyjeżdżać z WiFi wcale o to nie pytany.

    Moze poczytaj jakas instrukcje obslugi newsow.

  • 214. Data: 2009-01-12 17:03:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > jeszcze inni zupę ogórkową?
    > Naprawdę nie czujesz tego czy tak brniesz bo głupio Ci się wycofać?

    Jak sie okazalo kiki wcale nie ma tego mirrora po ethernecie, tylko zle sie
    wyrazil. A dla mnie bylo sporym zaskoczeniem, ze ktos moglby sie pakowac w
    tak idiotyczne rozwiazanie wiec zapytalem.

    PLONK debilu

  • 215. Data: 2009-01-12 17:03:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <...@...c> napisał w wiadomości

    > stawiam, że głupio mu się wycofać jak temu od ustawiania parametrów wifi
    > co w końcu ustawił antenę pod innym kątem :-)

    Z tego, ze chwaliles, ze masz a domu mirrora po ethernecie?

  • 216. Data: 2009-01-12 18:53:28
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > PLONK za permanentne, perfidne i z premedytacja olewanie netykiety w
    > kontekscie cytowania nie w tym miejscu. Dzieciaku pisz na
    > pl.misc.barany.gowniarzezpiaskownicy

    i bardzo dobrze, na glupka niema rady i go najlepiej olac i do KFa.
    jak ktos jest za glupi na to zeby przyswoic podstawy to szkoda czasu na
    czytanie jego wypocin.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 217. Data: 2009-01-12 18:58:28
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > A jakie czynniki zmieniaja sie w domu, w ktorym wykonales pomiary?

    a ja napisalem ze ktos mi robil pomiary i nagle cos przestalo dzialac?
    to Ghost napisal ze WiFi zachowuje sie w sposob deterministyczny z czym sie
    nie zgadzam, bo ten sam AP w roznych miejscach bedzie sie zachowywac roznie
    w zaleznosci od otoczenia.
    na wolnej przestrzeni jego dzialanie moze byc przewidywalne ale nie w
    roznych pomieszczeniach.

    > Ktos ci przebudowal stropy, dolozyl zbrojenia, obsadzil anteny bluszczem,
    > czy
    > w inny sposob ci zaklocil propagacje fal?

    proponuje czytac ze zrozumieniem na przyszlosc :)

    > Zanim zaczniesz pisac takie glupoty warto sprawdzic z kim sie rozmawia,
    > bo mozna potem poczuc sie glupio.

    ooo prawie mi sie glupio zrobilo?
    z kim rozmawiam jasnie panie?
    bo poki co widze dwoch, jeden teoretyk drogi co to za bardzo tekstu pisanego
    nie rozumie.
    w takim towarzystwie za glupio sie nie czuje :)

    > No to poedukuj. Skoro masz takie doswiadczenie to chyba warto sie
    > podzielic. Czekamy.

    ale czym sie mam podzielic?
    ja was edukowac nie bede bo mi nikt za to nie placi, glupoty mozecie sobie
    pisac i w swoje tezy wierzyc. wasza sprawa, ja polecam nabyc troche
    doswiadczenia w temacie na ktory sie wypowiadacie to nie bedziecie sie
    osmieszac:)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 218. Data: 2009-01-12 19:03:27
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Piotrze, chodzi o dodatkowa poza ethernetowa skretke do zastosowan innych,
    > takich jak alarm jakas tam niania elektroniczna, czy inna automatyka.

    aaa to tak, oczywiscie masz racje.
    zmylilo mnie troche stwierdzenie "skretka" bo mi sie jednoznacznie z siecia
    komputerowa i telefoniczna(z racji kablowania najczesciej w jedene punkt
    2xRj45 a nie 1xRj45 i 1xRj11:) czyli z kablem UTP,FTP i innymi odmianami:)

    w sumie koszt niewiele wiekszy niz kable kat 3(2,4,6 czy 8 parowe), czasami
    kupisz pudlo kabla i zostanie ci UTP to zawsze mozna wykorzystac go do
    takich celow jak piszesz :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 219. Data: 2009-01-12 19:08:22
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > WiFi nie nadaje się do tego, by nim zastąpić infrastrukturę kablową -
    > przynajmniej na razie. Jest świetnym jej uzupełnieniem, ale tylko
    > uzupełnieniem. Idealnym rozwiązaniem jest spięcie wszystkiego co
    > stacjonarne kablami, a przez WiFi ganiać po Internecie z laptopem w kiblu
    > albo w łóżku.

    dlatego sporo firm ma kabel+WiFi.
    kable do pracy normalnie dla userow, WiFi dla gosci ew przy jakis migracjach
    pracownikow po salach konferencyjnych na czas spotkan zeby mieli siec. tu
    objawia sie jedyny plus WiFi czyli nie trzeba sie meczyc z 10 kablami jak
    przyjdzie wiecej osob na sale konferencyjna tylko maja jakas tam siec.
    przy 10 aktywnych polaczeniach do AP to juz rewelacji nie ma jesli chodzi o
    prace ale cos za cos:)
    chyba ze ma sie juz LWAP, jakis roaming itd itp to juz jest lepiej :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 220. Data: 2009-01-12 22:26:11
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "kiki" <...@...c> wrote:

    > Dyski sieciowe są w tym ethernecie, Moje Dokumenty wyeksportowane z kilku
    > komputerów na jeden storage. I uważam, że i tak nie chodzi aż tak szybko.
    > Ma to swoje "zająknięcie" jak kesz jest opróżniony. Idea trzymania
    > wspólnych danych na jednym serwerze jest niesamowita. Mam Microsoft Home
    > Server do współdzielenia zasobów i nigdy na wifi jako główne medium bym
    > się już nie przesiadł. Po wifi leci 1-2MB/s w bliskiej odległości. Z
    > piętra na parter już nie sięga wszędzie przez strop. Wtedy zaczkania są
    > straszliwe.

    A ja mam w pracy kilkadziesiąt AP-ków Aironet 1200. Jedna sztuka zasięgiem
    obejmuje kilka biur. Radio mają w większości G, ale są też i takie z AB.
    W serwerowni stoi Clariion z 60 dyskami FC i SATA po 146, 300 i 500GB, w
    sumie jest tego... od diabła i trochę :) Wszystkie notebooki (a jest ich ze
    2 setki) mają przekierowane pulpity, my documents na udziały sieciowe. Poza
    kilkoma przypadkami, nikt na wydajność nie narzeka, choć część ludzi pracuje
    prawie wyłącznie na wifi.
    Zastanawiam się ilu użytkowników jest w Twojej sieci, skoro sieć
    bezprzewodowa się dusi. U mnie jest 2000 :)

    --
    Bartek