  • 221. Data: 2009-01-13 08:02:17
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    news:gkgg24$318$1@newsfeed.onet.pl...
    > Zastanawiam się ilu użytkowników jest w Twojej sieci, skoro sieć
    > bezprzewodowa się dusi. U mnie jest 2000 :)

    tylko ze tam szkielet jest na kablu
    zatem wracajac do tematu - klasc kable

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 222. Data: 2009-01-13 08:21:30
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    Tego oto dnia 2009-01-11 11:40, Niejaki/a Ghost bedac w stanie euforii
    nagryzmolil/a co nastepuje:

    > Etam, napisane "z zabezpieczeniami" ;-P

    Tyle warte co haczyk na drzwiach wejsciowych do domu

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 223. Data: 2009-01-13 08:21:59
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    Tego oto dnia 2009-01-11 11:38, Niejaki/a Ghost bedac w stanie euforii
    nagryzmolil/a co nastepuje:

    > czym w?

    Gdzie masz ta N-ke ?

  • 224. Data: 2009-01-13 08:24:12
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    Tego oto dnia 2009-01-11 11:54, Niejaki/a robert bedac w stanie euforii
    nagryzmolil/a co nastepuje:

    > zostaje satelita (drogo i z limitami, ale przynajmniej działa :-))

    Moze byc bez limitow, tyle ze jest pare stowek drozej.
    BTW Satelita ma jedna powazan wade - opznienia. VoIP-a na tym nie
    pouzywasz :-( Niektorych aplikacji tez nie. Mialem kiedys problem z
    TCOMM-em na laczu satelitarnym - dzialalo jak kierunkowskaz.

  • 225. Data: 2009-01-13 09:56:32
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Marek Kutyla" <S...@j...pl> napisal w wiadomosci
    > Tego oto dnia 2009-01-11 11:38, Niejaki/a Ghost bedac w stanie euforii
    > nagryzmolil/a co nastepuje:

    > Gdzie masz ta N-ke ?

    No w domu, router i jedna karta.

  • 226. Data: 2009-01-13 09:57:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Tego oto dnia 2009-01-11 11:40, Niejaki/a Ghost bedac w stanie euforii
    > nagryzmolil/a co nastepuje:

    > Tyle warte co haczyk na drzwiach wejsciowych do domu

    Tyle warte co drzwi i haczyk w nich.

  • 227. Data: 2009-01-13 10:16:01
    Od: "robert" <r...@s...pl>

> [...]
    > pouzywasz :-( Niektorych aplikacji tez nie. Mialem kiedys problem z
    > TCOMM-em na laczu satelitarnym - dzialalo jak kierunkowskaz.

    ja za 1mega płace 190 PLN, a limity zaczynają się już po 1,4 giga pobranych
    danych (prędkość spada o połowę) a po 5 GB mam juz 64 kbps :-(
    za bezlimitowe łącze pewnie trzeba płacić cos około tysiąca pln :-(
    ale jak się nie ma co się lubi, to sie lubi, to się lubi co sie ma :-))
    przynajmniej jest jakis net w środku puszczy :-))
    ale... za niedługo będzie większa konkurencja, to zmienią się ceny i
    limity... mam nadzieję

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 228. Data: 2009-01-13 10:33:12
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote:

    > tylko ze tam szkielet jest na kablu
    > zatem wracajac do tematu - klasc kable

    Nie ma żadnego dedykowanego szkieletu dla wifi. Porty PoE są skonfigurowane
    obok zwykłych interfejsów dostępowych. Średni ruch na trunkach między
    switchami nie przekracza 10Mbit (przy obsadzie średnio ok. 45 telefonów +
    komputerów na przełącznik).
    Wg mnie, jeśli w domu nie ma więcej niż 5-6 komputerów, a ich użytkownicy
    korzystają z komputerów w typowy i legalny sposób, nie ma sensu ciągnąć
    przewodów.
    Oczywiście, jeśli ktoś zajmuje się kopiowaniem filmów DVD, gier, czy posiada
    macierze iSCSI, do których podłącza stacje graficzne do obróbki filmów z
    wesel, okablowanie jest konieczne.
    Ja w domu pociągnąłem kable, nawet do lodówki, centrali alarmowej, kotła CO
    czy telewizora. Ale ja do tego mam normalną szafę rack ZPAS na strychu
    (tylko troszkę mniejszą niż 40U :)) gdzie zamontuję patch panel, kilka
    serwerów, centralę telefoniczną i upsy.

    --
    Bartek

  • 229. Data: 2009-01-13 13:47:11
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    Tego oto dnia 2009-01-13 10:56, Niejaki/a Ghost bedac w stanie euforii
    nagryzmolil/a co nastepuje:

    > router i jedna karta.

    No wlasnie o to mi chodzilo. Ludzie dosc czesto popelniaja blad kupujac
    tylko router, a o kartach zapominaja ;-)

  • 230. Data: 2009-01-13 16:45:53
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    > Moze poczytaj jakas instrukcje obslugi newsow.

    A Ty savoir vivre dyskusji.
    Przem