  • 231. Data: 2009-01-13 16:46:44
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    > PLONK debilu

    No padłem i sie nie podniosę.
    Przynajmniej problem z głowy.
    BTW o calej dyskusji pisze, nie o jej fragmencie,
    ale tego tez nie zrozumiales
    Przem

  • 232. Data: 2009-01-13 16:49:03
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    > zatem wracajac do tematu - klasc kable

    Amen :)
    Przem

  • 233. Data: 2009-01-13 17:16:37
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Nie ma żadnego dedykowanego szkieletu dla wifi. Porty PoE są
    > skonfigurowane obok zwykłych interfejsów dostępowych. Średni ruch na
    > trunkach między

    Ten kabel wpięty do POE, jest właśnie kablem szkieletowym w Twojej sieci.
    W odróżnieniu np od siatki apeków typu mesh.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 234. Data: 2009-01-13 17:23:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wiadomości news:gkiiq3$psa$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> napisał w wiadomości

    > Ten kabel wpięty do POE, jest właśnie kablem szkieletowym w Twojej sieci.
    > W odróżnieniu np od siatki apeków typu mesh.

    I tak do usranej smierci...

  • 235. Data: 2009-01-13 19:06:42
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > A ja mam w pracy kilkadziesiąt AP-ków Aironet 1200. Jedna sztuka zasięgiem
    > obejmuje kilka biur. Radio mają w większości G, ale są też i takie z AB.

    wiesz ale to troche nie ta liga sprzetu :)
    pozatym pewnie troszke inne zarzadzanie, przez kontroler a nie kazdy AP
    konfigurowany oddzielnie z IOSem ?
    na takim sprzecie w biurze mozna naprawde fajne rzeczy robic, ale nie ma co
    porownywac do jednego AP SOHO w domu.
    pozatym w biurze masz raczej gesciej pokryte powierzchnie sygnalem z AP, w
    wiekszosci Open Space i sciany to regips z welna mineralna w srodku:)
    dodatkowo sygnal z AP nie musi sie miedzy pietrami przebijac :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 236. Data: 2009-01-13 19:10:30
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > I tak do usranej smierci...

    masz racje, nigdy nie zrozumiesz o czym pisza ludzie ktorzy maja wieksze
    pojecie o tym temacie niz ty:)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 237. Data: 2009-01-13 19:20:43
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Marek Kutyla" <S...@j...pl> napisal w wiadomosci
    > Tego oto dnia 2009-01-13 10:56, Niejaki/a Ghost bedac w stanie euforii
    > nagryzmolil/a co nastepuje:

    > No wlasnie o to mi chodzilo. Ludzie dosc czesto popelniaja blad kupujac
    > tylko router, a o kartach zapominaja ;-)

    Mydlo masz w domu?

  • 238. Data: 2009-01-13 19:23:22
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości

    > wiekszosci Open Space i sciany to regips

    gips panie, gips.

    Pozdro.. TK

  • 239. Data: 2009-01-13 19:23:31
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    Piotrek pisze:

    > wiesz ale to troche nie ta liga sprzetu :)

    Aha, to na poczatku twierdzisz, ze WiFi ogolnie jest do kitu, ale jak
    ktos ci podaje przyklad dzialajacego rozwiazania to okazuje sie, ze sie
    da, tylko lepszy sprzet potrzebny?

> [...]
    > konfigurowany oddzielnie z IOSem ?
    > na takim sprzecie w biurze mozna naprawde fajne rzeczy robic, ale nie ma co

    Co mozna takiego robic na tym sprzecie czego nie mozna na domowym
    ruterku, opartym o jakiegos linuxa?

    > pozatym w biurze masz raczej gesciej pokryte powierzchnie sygnalem z AP, w
    > wiekszosci Open Space i sciany to regips z welna mineralna w srodku:)
    > dodatkowo sygnal z AP nie musi sie miedzy pietrami przebijac :)

    Tak, szczegolnie w Polsce takie biura sa powszechne. W Katowicach sa
    praktycznie tylko dwa budynki w ktorych sa przestrzenie open space,
    reszta to stare, zaadaptowane budynki, ze scianami z cegly.

  • 240. Data: 2009-01-13 19:27:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > praktycznie tylko dwa budynki w ktorych sa przestrzenie open space, reszta
    > to stare, zaadaptowane budynki, ze scianami z cegly.

    A ten drugi to gdzie?