  • 1. Data: 2009-06-18 14:46:51
    Temat: Poradnik Inwestora docelowe miejsce v006
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    http://www.porady.pc-net.pl

    Jak ktoś chce się przyłączyć do podzielenia sie swymi perypetiami z
    wykonawcami to zapraszam. Jest nas już kilku.

  • 2. Data: 2009-06-18 18:28:03
    Temat: Re: Poradnik Inwestora docelowe miejsce v006
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 16:46:51 +0200, kiki napisał(a):
    > Jak ktoś chce się przyłączyć do podzielenia sie swymi perypetiami z
    > wykonawcami to zapraszam. Jest nas już kilku.
    A nie lepiej zastosować do tego MediaWiki?

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/
    Może chociaż pościgasz się z innymi? ---------------> http://zwijaj.pl/

  • 3. Data: 2009-06-19 18:46:27
    Od: M <M...@w...pl>

    kiki pisze:
    > http://www.porady.pc-net.pl
    >
    > Jak ktoś chce się przyłączyć do podzielenia sie swymi perypetiami z
    > wykonawcami to zapraszam. Jest nas już kilku.

    wikibooks byłoby lepsze - historia zmian, możliwość edytowania
    pojedynczych rozdziałów, rozbudowy, etc. Zwłaszcza, że poradnik podpada
    pod definicję podręcznika (jak jest podręcznik fotografii to dlaczego
    nie ma być podręcznika inwestora).

    M.

  • 4. Data: 2009-06-19 20:20:17
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    ale nie moga edytowac wszyscy bo sie bałagan zrobi
    jak beda jakies propozycje zmian to prosimy mailem a my sprawdzimy i
    zmienimy

  • 5. Data: 2009-06-19 21:18:16
    Od: M <M...@w...pl>

    Rafał pisze:
    > ale nie moga edytowac wszyscy bo sie bałagan zrobi
    > jak beda jakies propozycje zmian to prosimy mailem a my sprawdzimy i
    > zmienimy

    Nie przesadzaj. Zapisywana jest pełna historia wersji (łącznie z
    autorami) - zawsze możesz porównać dwie dowolne z historii oraz
    przywrócić dowolną wersję historyczną.

    Zmiany można też dyskutować zmiany na stronach dyskusji.

    M.

  • 6. Data: 2009-06-20 07:06:34
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 22:20:17 +0200, Rafał napisał(a):
    > ale nie moga edytowac wszyscy bo sie bałagan zrobi
    Też tak kiedyś myślałem przy jednej stronce. W końcu z braku edytujących
    udostępniłem maruderom co czepiali się, że nikt nic nie aktualizuje wiki no
    i całkiem spokojnie jest - od kilku miesięcy żadnych zmian :-)

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

  • 7. Data: 2009-06-20 07:23:35
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    ok moze sam szablon strony czyli skrypt byłby dobry ale jakos nie lubie
    tworzyć u kogoś - za jakiś czas cos mu odwali i skasuje wszystko
    a tak to jest kontrola
    moze postawimy na tym joomle czy cos takiego?

  • 8. Data: 2009-06-20 14:47:28
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Sat, 20 Jun 2009 09:23:35 +0200, Rafał napisał(a):
    > ok moze sam szablon strony czyli skrypt byłby dobry ale jakos nie lubie
    > tworzyć u kogoś - za jakiś czas cos mu odwali i skasuje wszystko
    > a tak to jest kontrola
    > moze postawimy na tym joomle czy cos takiego?
    Joomla też jest u kogoś i może komuś coś odwalić, do tego jest trudniejsza
    w obsłudze dla piszących niż wiki.

  • 9. Data: 2009-06-21 07:37:04
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    joomle stawiam sobie u siebie !

  • 10. Data: 2009-06-21 10:24:25
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 18 Cze, 16:46, "kiki" <j...@g...ky> wrote:
    > http://www.porady.pc-net.pl
    >
    > Jak ktoś chce się przyłączyć do podzielenia sie swymi perypetiami z
    > wykonawcami to zapraszam. Jest nas już kilku.

    Jakbyscie rzeczywiscie zaczeli w Media Wiki i nie mieli hostingu -
    moge udostepnic kawalek porzadnej maszynki :) Taki na stale,
    bez kombinowania i przenoszenia tego z miejsca na miejsce.

    Jakby co walcie tutaj na grupie - na gmailu odbieram wiadomosci
    raz na pol roku ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.