  • 11. Data: 2009-06-21 11:16:26
    Temat: Re: Poradnik Inwestora docelowe miejsce v006
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Sun, 21 Jun 2009 09:37:04 +0200, Rafał napisał(a):
    > joomle stawiam sobie u siebie !
    Wiki też możesz. Zaryzykuję stwierdzenie, że nawet to prostsze.

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

    Dołącz do tych, którym zależy. http://zwijaj.pl/

  • 12. Data: 2009-06-21 15:01:57
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    przeciez serwer mam swoj i pisalem o tym
    teraz kwestia na czym to postawic - jaki soft na strone

  • 13. Data: 2009-06-21 15:21:06
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Sun, 21 Jun 2009 17:01:57 +0200, Rafał napisał(a):
    > teraz kwestia na czym to postawic - jaki soft na strone
    Moim zdaniem MediaWiki :-)
    Mocno da się to konfigurować i proste.

    Przenosząc http://wiki.zwijaj.pl/ z joomli na wiki miałem uwagi, że wiki
    szara, że może odstraszać układem itp itd... W końcu znalazła się ładna
    skórka, menu inne wyświetla się oglądaczom, inne zalogowanym, ogólnie w
    zachwyt popadłem jak to stawiałem :-)

    A Joomla? Dobra tam gdzie bardziej statycznie jest a artykuły raz napisane
    raczej nie są zmieniane. No i trudniej robi się linki wewnętrzne co w tym
    przypadku może się mocno przydać.

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/
    Może chociaż pościgasz się z innymi? ---------------> http://zwijaj.pl/

  • 14. Data: 2009-06-21 16:22:54
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    http://www.porady.pc-net.pl/index.php/
    ok mówisz i masz

  • 15. Data: 2009-06-21 16:47:08
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Sun, 21 Jun 2009 18:22:54 +0200, Rafał napisał(a):
    > http://www.porady.pc-net.pl/index.php/
    > ok mówisz i masz
    No to teraz tylko przerzucić zawartość PDFów do artykułów i do roboty
    wiaro! :-)

    --
    Pooh Zwijasz?
    http://zwijaj.pl/

  • 16. Data: 2009-06-21 19:53:19
    Od: M <M...@w...pl>

    Pooh pisze:
    > No to teraz tylko przerzucić zawartość PDFów do artykułów i do roboty
    > wiaro! :-)

    Przecież źródło jest w ODT. Są konwertery ODT do media wiki.

    M.

  • 17. Data: 2009-07-09 09:06:16
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Sun, 21 Jun 2009 18:22:54 +0200, Rafał napisał(a):
    > http://www.porady.pc-net.pl/index.php/
    > ok mówisz i masz
    No i coś cisza... :-(
    Przerzuć te załączniki do normalnych artykułów - może jakiś ruch w
    interesie wtedy się zrobi.

  • 18. Data: 2009-07-10 12:17:57
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Pooh" <n...@n...pooh.priv.pl> wrote in message
    > No i coś cisza... :-(
    > Przerzuć te załączniki do normalnych artykułów - może jakiś ruch w
    > interesie wtedy się zrobi.

    Spoko:-)

    Będzie o oszustach ocieplaczach, którzy bez przygotowania świadczą usługi
    ocieplania nie mając o tym zielonego pojęcia. :-)
    Lepiej żeby byle kto nie pisał. Już wystarczającym filtrem jest umiejętność
    otwarcia pliku odt :-)

  • 19. Data: 2009-07-10 13:28:00
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

> [...]
    > ocieplania nie mając o tym zielonego pojęcia. :-)
    > Lepiej żeby byle kto nie pisał. Już wystarczającym filtrem jest umiejętność

    Żeby czasami coś napisać nie trzeba umiec otwierać jakikolwiek plik.
    Niektórzy do tego używają kartki i długopisu :-)
    Znam takich co otwieraja takie pliki ale nie daj boże, żeby co kolwiek
    pisali.

    Pozdrawiam
    Dy