  • 11. Data: 2012-07-15 14:30:45
    Temat: Re: Pośrednicy nieruchomości
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

    > Mhm.. A teraz powiedz, jaki minister i urzędnik odpowiada za jakość bułek w
    > sklepie. No bo ludzie mogą się nie znać...

    Akurat od bułek są odpowiedzialni urzędnicy. A że nie słyszy się żeby
    kiedykolwiek odpowiadali. Nauczyli się stosować dupochron. Ale nie bój. W
    skrajnym przypadku może i odpowiadać urzędnik od bułek.

  • 12. Data: 2012-07-15 16:58:12
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu sobota, 14 lipca 2012 23:04:50 UTC+2 użytkownik vitek napisał:
> [...]
    > swoich domach i płaczą podczas każdego deszczu, a skrzynka elektryczna chyli
    > się ku upadkowi :) Ja oczywiście takie tereny szybko rozpoznałęm analizując
    > rosnące tam rośliny :)
    >
    > Doba internetu, dobą internetu, ale uwierz mi, że jest wieluuuuuuuuuu ludzi,
    > którzy po prostu z komputera nie korzystają w taki sposób jak robimy to my.
    > Po prostu są bardziej humanistyczni i wolą iść do biura porozmawiać z drugim
    > człowiekiem, podpisać papiery i czekać na telefon. Internet niczego nie
    > zmienił w tej kwestii, może obniżył sprzedaż u pośredników o jakiś tam

    Chcesz abym zajadów ze śmiechu dostał?
    Nie porafię sobie wyobrazić pośrednika który by nie dopuścił do transakcji po jak
    największej cenie. Mogę sobie za to wyobrazić że zaaranżowanie sprzedaży właśnie
    latem było dzięki pośrednikowi.
    Pośrednik to nie dobra dusza tylko biznes, jego jedyne motto to szybko i drogo.

    --
    ZZ@private

  • 13. Data: 2012-07-15 22:29:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 15 Jul 2012 12:30:45 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

    > Akurat od bułek są odpowiedzialni urzędnicy.

    Tak? Jacy?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 14. Data: 2012-07-16 03:43:11
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

    > Tak? Jacy?

    Z Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Kontrolują receptury i piekarnie.

  • 15. Data: 2012-07-20 03:32:37
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w wiadomości
    > Mhm.. A teraz powiedz, jaki minister i urzędnik odpowiada za jakość bułek w
    > sklepie. No bo ludzie mogą się nie znać...

    Hmmm... Kiedyś to minister Zdzisław Krasiński (OIDP)
    odpowiadał za bułki. Ale to dawno temu było.
    ;-)

    Piotr